Iets met een schommel en een muurquote:Op zondag 13 maart 2022 16:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of je serieus bent of aan het stoken bent. En ik hap. Dus ik ga even verder met je posts te negeren.
ze had al gezegd dat ze zin had om hem te irriteren, in een goede manier.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:28 schreef Sestra666 het volgende:
wat zit grace nu dom te dansen voor tobi
hmm hmm hmm met popcorn
hij negeert t
Een klein kind die haar eigen mening niet durft te uiten want er kijken mensen, nah... niet zo'n fan van.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef spapaars het volgende:
Nouche is nog de enigste die ik het echt gun.
Van begin tot het einde zichzelf gebleven.
en maar die kiezen op elkaar klemmen....frustratie druipt ervanafquote:Op zondag 13 maart 2022 16:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik trek dat uitgestreken gezicht van die Tobias echt niet meer
Die dooie is met zijn act bijzonder ver gekomen..quote:Op zondag 13 maart 2022 16:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik trek dat uitgestreken gezicht van die Tobias echt niet meer
Hij is op dreef en vind hem wel leuk dit jaar. Begin was hij nauwelijks te verstaan en kwam hij over als een amateur van de lokale omroep uit de provincie.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
BB was wel grappig ..
BB vertelt ook dat ze niet, zoals ze zelf dachten, meer gewicht hadden, of strengere regels dan hun geliefden. Het enige verschil, zegt BB, is dat hun geliefden minder zeurden en minder sjoemelden.
wat ontzettend leuk dat je die krant elke keer nep nieuws noemtquote:Op zondag 13 maart 2022 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Zit alleen maar de (nep) nieuws courant te lezen.
Fijn dat jij dat leuk vind. Makes my day.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
wat ontzettend leuk dat je die krant elke keer nep nieuws noemt
Eigenlijk best sarcastisch dat er 6 cijfers op die teller passenquote:
Eenzijdig nieuws, knip en plak zonder perspectief. Maar ook een hoop ditjes en datjes niveau.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat dat krantje wel heel erg op NL is gericht.
40k haha in princiepequote:
BB stem zal morgen wel naar de tandarts moeten of zo.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:50 schreef Sestra666 het volgende:
hungergame
waarom alles op 1 dag
man, man
bij een quiz hoort ook een quizmaster en toen mochten we weer naar een SL kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:51 schreef Kinga het volgende:
Hungergame.. iets met een quiz over back to reality.. en SL
hij mag volgend jaar terug komen. Febo lees je mee !!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is op dreef en vind hem wel leuk dit jaar. Begin was hij nauwelijks te verstaan en kwam hij over als een amateur van de lokale omroep uit de provincie.
Vorig jaar was er ook een gelijkaardige opdracht en toen mochten we het wel gewoon zien in de streams. Ik snap niet waarom ze er zo streng mee zijn dit jaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En natuurlijk mogen we het niet zien ...
Met het eindbedrag komen nog de centjes achter een kommaquote:Op zondag 13 maart 2022 16:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eigenlijk best sarcastisch dat er 6 cijfers op die teller passen
Ja, waarom niet. Bij BB Aus doen ze ook al jaren met dezelfde stem.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij mag volgend jaar terug komen. Febo lees je mee !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |