jaklopt en denk eigenlijk dat daar die discussie van net over ging want hij begint nu weer over de nominatie en noush gebruikt het alsof het idd daarover ging, maar volgens mij vraagt ze naar zijn gevoelens omdat zij die dus wel heeft maar ze spreekt het niet uit en dus reageerd hij nu zo als nuquote:Op zondag 13 maart 2022 16:01 schreef Verida het volgende:
[..]
vanuit nouch misschien, maar vanuit Salar zie ik echt geen verliefde gevoelens, eerder een goede vriendin.
Op de ruggen van Nawel en Salar.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is eigenlijk niet te geloven dat Nouchine zo ver is gekomen.
Ze weten daar nog niet dat ze zelf niet gaan nomineren, dus dat wordt nog leuk...quote:Op zondag 13 maart 2022 16:09 schreef Kinga het volgende:
Dit is toch godverdomme te triest voor woorden? Salar voelde dus al aan dat Nouchine erover denkt hem te naaien.
Salar zegt nu terecht, dat iedereen het goed kan gebruiken om te winnen, ook hij kan het goed gebruiken.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:09 schreef Kinga het volgende:
Dit is toch godverdomme te triest voor woorden? Salar voelde dus al aan dat Nouchine erover denkt hem te naaien.
Ik voel even intense irritatie richting haar. Gadverdamme zeg. Ik verheug me al dat ze als 4e finalist ergens halverwege de week moet opdonderen, zonder extra aandacht. Net zoals ze toen met Michel gedaan hebben.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar zegt nu terecht, dat iedereen het goed kan gebruiken om te winnen, ook hij kan het goed gebruiken.
En nouch houdt haar snuit, die blijft gewoon denken dat zij Grace de winst gunt,
waar is het gezegd dat hun niet hoeven te nomineren?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:08 schreef Kinga het volgende:
Gelukkig maar dat ze zelf niet hoeven te nomineren. Man man man.
Goed planquote:Op zondag 13 maart 2022 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik voel even intense irritatie richting haar. Gadverdamme zeg. Ik verheug me al dat ze als 4e finalist ergens halverwege de week moet opdonderen, zonder extra aandacht. Net zoals ze toen met Michel gedaan hebben.
In de live uitzending door Geraldine en Peet.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar is het gezegd dat hun niet hoeven te nomineren?
een liggende salar is niet veel beterquote:Op zondag 13 maart 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
En ik zit met een zonnende toop in de tuin![]()
* Ireth slingert klapjap weer aan...
Gisteren in de live. Kijkers gaan dit doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt, ik zit echt met stomme verbazing te luisteren, hoe zij geindoctrineerd is door Grace.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:13 schreef Kinga het volgende:
Het scheelt dat ze geen kans krijgt om hem te naaien...maar man man man, wat een triest wijf.
In de live gisteren. Nouchine en Kristof sowieso al in finale week. Dus wij moeten gaan stemmen welke NL-er we in de finaleweek willen waarschijnlijk. En de andere 2 zijn dan genomineerd ga ik even van uit.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Maar zo gaat het al de hele serie he. Ze laat zich door iedereen beinvloeden. Heeft nergens haar eigen plannetjes gemaakt of gevolgd.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
echt, ik zit echt met stomme verbazing te luisteren, hoe zij geindoctrineerd is door Grace.
oh ok ja zie je ik mis de helft omdat ik teveel tegelijk wil bijhoudenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de live uitzending door Geraldine en Peet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |