MAAR WEL VEGAN!!!!!!!!!’nnnnbn!!!!quote:Op zondag 20 maart 2022 09:27 schreef RedFever007 het volgende:
Enzo is echt een naar mannetje gadver
Het lijkt ook wel alsof er elk seizoen minstens 2 bakkers moeten zijn met dat gedoe van gluten/vegan. Mogen van mij als eerste afvallen.quote:Op zondag 20 maart 2022 10:51 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg echt kromme tenen van een spinazie of erwtjes kroket. Dat wil toch gvd helemaal niemand man
Maar we zijn wel van zo een glutenvrij iemand af, toch??quote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wat op zich vreemd is aangezien ze beter scoorde dan Lynn in de eerste opdracht en minder slecht dan Lynn in de technische opdracht. De derde opdracht was Lynn dan weer wat beter maar niet extreem veel.
Je weet dat glutenvrij eten lang niet altijd een vrijwillige keuze is hè?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:00 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel alsof er elk seizoen minstens 2 bakkers moeten zijn met dat gedoe van gluten/vegan. Mogen van mij als eerste afvallen..
[..]
Maar we zijn wel van zo een glutenvrij iemand af, toch??
Meestal aanstelleritis. Nog geen 1% van de mensen heeft er echt last van (coeliakie) maar aanzienlijk meer vind zich zelf op die manier interessant.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je weet dat glutenvrij eten lang niet altijd een vrijwillige keuze is hè?
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:11 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Meestal aanstelleritis. Nog geen 1% van de mensen heeft er echt last van (coeliakie) maar aanzienlijk meer vind zich zelf op die manier interessant.
Haha ik lulde maar wat, had eigenlijk geen idee hoe Mary de technische opdracht nou had gedaanquote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wat op zich vreemd is aangezien ze beter scoorde dan Lynn in de eerste opdracht en minder slecht dan Lynn in de technische opdracht. De derde opdracht was Lynn dan weer wat beter maar niet extreem veel.
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:06 schreef Rene het volgende:
Ja, ik moet iets maken met kaas. Maarja, ik ben vegan. Dus ja. Ik vegan. Wisten jullie al dat ik vegan ben? Ik eet vegans. Want vegan. Vegan?! JA! Veeeeegaaaaaaaaaaaan!!1111
O shit. Da's waar. Tenzij gevoedt met soja en zuurdesem.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
En vegans eten geen vegans, want dat is niet vegan
Oh my gawwwwwd, nu kan ik niet proeven, zwaar levennn.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:06 schreef Rene het volgende:
Ja, ik moet iets maken met kaas. Maarja, ik ben vegan. Dus ja. Ik vegan. Wisten jullie al dat ik vegan ben? Ik eet vegans. Want vegan. Vegan?! JA! Veeeeegaaaaaaaaaaaan!!1111
Je kunt de klok erop gelijk zetten dat mensen met dit soort reacties komen als iemand het woord vegan in de mond neemtquote:Op zondag 20 maart 2022 12:06 schreef Rene het volgende:
Lynn.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik ergerde me aan niemand deze aflevering. Jammer van Mary maar wie anders?
Het is teveel.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je kunt de klok erop gelijk zetten dat mensen met dit soort reacties komen als iemand het woord vegan in de mond neemt
Ik vind Lynn wel leukquote:
Ik vind hem wel een lekker dingquote:Op zondag 20 maart 2022 09:27 schreef RedFever007 het volgende:
Enzo is echt een naar mannetje gadver
Mijn broer is precies zo. Ik ben het gewend.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:06 schreef Rene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |