Daar zijn sponsors voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het scoort voor RTL5 begrippen redelijk, en de reclame inkomsten vallen dan weg.
En het maken blijft even duur.
Non-linear?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgend seizoen een Videoland only BB maken. Denk dat het die kant wel op gaat volgend jaar. Alles non-lineair, streams, dagelijkse uitzending en liveshow.
Ah zo, ja ik hecht ook maar weinig waarde aan die geknipte beelden in zo'n 40 min aflevering. Zo zie je maar hoe beeldvorming gecreerd wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet op lineair TV kanaal zoals RTL 5.
Haha ongekend die obsessie van hem, je ziet amper verschilquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:28 schreef Hendrik83 het volgende:
Zo bus haarlak zit er weer in bij Salar.
Dat weet ik niet. Sponsors weten ook dat tijden veranderen en dat er meer on demand en non lineair geconsumeerd wordt. Er wordt vast wel wat op gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben ze nu ook.
En sponsors willen dat hun producten (ook) op tv worden vertoond.
Wat denk je??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:29 schreef Krambo het volgende:
Wie zijn daar zo irritant aan het zingen
Nee joh, er bestaan genoeg succesvolle online programma's die niet op tv komen en ook flink worden gesponsordquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben ze nu ook.
En sponsors willen dat hun producten (ook) op tv worden vertoond.
Vaak programma's/series die over een periode worden bekeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee joh, er bestaan genoeg succesvolle online programma's die niet op tv komen en ook flink worden gesponsord
ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Nog anderhalf uur voor live...en ze moeten nog eten...
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zou nog ik nog liever hebben eigenlijk
Ze zijn uren druk met haren en plamuren en aankleden voor nog geen 10 min in de livequote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Nog anderhalf uur voor live...en ze moeten nog eten...
Mediawet is best wel complex als het op sluikreclame aankomt, wat vooral de inkomsten moeten zijn voor iets als big brother (bv vorig jaar die magnum bakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee joh, er bestaan genoeg succesvolle online programma's die niet op tv komen en ook flink worden gesponsord
Hoorde haar vanmiddag tegen Tobias zeggen toen die vroeg hoe het zou gaan vanavondquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef JDB94 het volgende:
Ergens toch licht verdacht dat Grace een brief schrijft, dingen weg geeft e.d. Zie nog wel de twist dat zij weg gaat voor de euro's...
Inderdaad ook zo'n misser dat de bewoners er amper bij worden betrokken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn uren druk met haren en plamuren en aankleden voor nog geen 10 min in de live
Nou ja, Nawel moet ook nog naar de studio voor het exit interview hèquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn uren druk met haren en plamuren en aankleden voor nog geen 10 min in de live
Ik zie u graagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
ze trekt zowat de haren uit t hoofd van nous
Nee, het is meer een herhalingshow met op het eind gehaast het vertrek van een bewonerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad ook zo'n misser dat de bewoners er amper bij worden betrokken.
Vaste kijkers zien niets nieuws.
Liveshow moet volgend jaar echt weer een liveshow worden met veel meer interactie met de bewoners, opdrachten live in de uitzending en veel meer dynamiek. Dus mag het ook langer duren. Dat is 1 ding waar nog geen stappen in gemaakt zijn in vergelijking met vorig seizoen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad ook zo'n misser dat de bewoners er amper bij worden betrokken.
Vaste kijkers zien niets nieuws.
Geef haar ongelijk, kijk waar ze vandaan komt. Ze is alleenstaand moeder zonder werk, 10-20K is ontzettend veel geld voor zo iemand. Zou het vooral tactisch vinden, ze weet dat ze het niet gaat winnen. Als Tobi wint profiteert ze daar nog wel op linksom of rechsom. Zo blijft het programma ook het meest interessant. Ik zet hier m'n geld op inquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:35 schreef humpty het volgende:
[..]
Hoorde haar vanmiddag tegen Tobias zeggen toen die vroeg hoe het zou gaan vanavond
dat er nog zomaar een rare twist kan komen.
Dan weet ze het nu al als het zo is.... ik vond die opmerking wel bijzonder
Als ze geld gaan bieden zou het mij niet verbazen dat zij het gaat pakken
het is een geldwolf hoor
Dan mag er nog flink gespekt worden komende twee weken, anders is het wel een heel karig jackpotjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:35 schreef humpty het volgende:
[..]
Hoorde haar vanmiddag tegen Tobias zeggen toen die vroeg hoe het zou gaan vanavond
dat er nog zomaar een rare twist kan komen.
Dan weet ze het nu al als het zo is.... ik vond die opmerking wel bijzonder
Als ze geld gaan bieden zou het mij niet verbazen dat zij het gaat pakken
het is een geldwolf hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou ja, Nawel moet ook nog naar de studio voor het exit interview hè
Las hier ergens dat ze het helemaal niet zo slecht heeft ...iets van even naar haar instagram kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Geef haar ongelijk, kijk waar ze vandaan komt. Ze is alleenstaand moeder zonder werk, 10-20K is ontzettend veel geld voor zo iemand. Zou het vooral tactisch vinden, ze weet dat ze het niet gaat winnen. Als Tobi wint profiteert ze daar nog wel op linksom of rechsom. Zo blijft het programma ook het meest interessant. Ik zet hier m'n geld op in
Precies, vorig jaar had je een apart week overzicht, niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Liveshow wordt altijd afgeraffeld zeker tegen het einde. Het is meer de afgelopen 24 uur en wat in de hele week gebeurd is, een paar live schakelmomentjes en dan is het uur al weer om.
Zou leuk zijn, met als bonus dat dan volgende week Nawel en Nouch tegenover elkaar staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Geef haar ongelijk, kijk waar ze vandaan komt. Ze is alleenstaand moeder zonder werk, 10-20K is ontzettend veel geld voor zo iemand. Zou het vooral tactisch vinden, ze weet dat ze het niet gaat winnen. Als Tobi wint profiteert ze daar nog wel op linksom of rechsom. Zo blijft het programma ook het meest interessant. Ik zet hier m'n geld op in
Reken op een giga anti-climax, dan valt alles meequote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, met als bonus dat dan volgende week Nawel en Nouch tegenover elkaar staan.
Maar ik zie het niet gebeuren
Vergeet die 10 minuten Live-SL nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Liveshow wordt altijd afgeraffeld zeker tegen het einde. Het is meer de afgelopen 24 uur en wat in de hele week gebeurd is, een paar live schakelmomentjes en dan is het uur al weer om.
'GA NU NAAR DE LIVESTREAMS, DIRECT NA DE LIVESHOW' .... voor een SL op je bekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet die 10 minuten Live-SL niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:41 schreef JDB94 het volgende:
[..]
'GA NU NAAR DE LIVESTREAMS, DIRECT NA DE LIVESHOW' .... voor een SL op je bek
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:41 schreef JDB94 het volgende:
[..]
'GA NU NAAR DE LIVESTREAMS, DIRECT NA DE LIVESHOW' .... voor een SL op je bek
Ja volgens mij maar 4 reguliere uitzendingen,op donderdag de live en in het weekend een weekoverzichtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:39 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies, vorig jaar had je een apart week overzicht, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |