Waarschijnlijk moet de overrulende meerderheid winnen. Dus Marokko. Jullie hebben Mocro, bij ons in België intussen ook denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
jij niet alleen, als ik het zo lees, zijn ze straks de helft van hun kijkers kwijt als Salar niet doorgaat. Waarschijnlijk omdat de manipulaties van FEBO dan zo overduidelijk zullen zijn.
Salar staat in alle polls ver voor op Nawel, daar komt bij dat merendeel van de Nouchine fans op Salar stemmen om te blijven want dan zit hun favoriet ook meteen in de finale.
Het is vanavond erop of eronder
een dubbele win voor Salar en Nouchine of een dubbel verlies voor RLS.
dit heeft niets met nationaliteit of land van herkomst te maken hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet de overrulende meerderheid winnen. Dus Marokko. Jullie hebben Mocro, bij ons in België intussen ook denk ik.
Wel een beetje met mentaliteit..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dit heeft niets met nationaliteit of land van herkomst te maken hoor.
Als Nawel gaat staat Nouch in de finalequote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef Jockari het volgende:
Als Nawel hopelijk straks er uit ligt, volgt Nouche of Krees hoop ik. Geen krijsende eksters meer in huis.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dit heeft niets met nationaliteit of land van herkomst te maken hoor.
Busje komt zoooquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:12 schreef Jockari het volgende:
Voorlopig nog geen vliegtuig of helikopter op flightradar te zien om Nawel op te halen....
[ afbeelding ]
Ze gaat maar lekker lopen, huppetee!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:12 schreef Jockari het volgende:
Voorlopig nog geen vliegtuig of helikopter op flightradar te zien om Nawel op te halen....
[ afbeelding ]
uurtje of twee maar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Hoelang is Nawel nu al niet met haar haar bezig?
Jemig zegquote:
Al die moeite voor een paar live schakelmomentjes en een studio exit gesprekje...quote:
En na een kwartier drank in de voorraadkamer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:26 schreef Ireth het volgende:
Vanavond nadat Nawel door de rode poort heen is gegaan...
Grace huilen, want haar schuld. Toop troosten.
Noush huilen, want Nawel weg. Salar troosten.
En ergens achteraf, op gepaste afstand staat kristof inwendig een polonaise te doen van 50 personen....
Hopelijk !!!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:26 schreef Ireth het volgende:
En ergens achteraf, op gepaste afstand staat kristof inwendig een polonaise te doen van 50 personen....
Geweldigquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:26 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze wordt in een bed de poort uit gedragen...je weet toch...
Eehhmm.... ik???quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kristof: Ik wil de heupen van mijn vriendin voelen.
Tobias: Wat?
Kristof: Ik wil de heupen van mijn vriendin voelen.
Tobias: Ja wie niet maat!
Tha Gonies.quote:
Ah oké . Het begint terug te komen..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal dat je dooft bent na het aanhoren van die drie vrouwen. Dus geen zorgen.
Jammer het is zo'n slimme vrouw....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Arme Nawel.
Kansloos vandaag door bekonkeling van de productie.
We gaan haar missen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jammer het is zo'n slimme vrouw....
Jeugdsentiment, voor mijn 12e verjaardag in 1987 gehuurd met een moviebox en de film beetlejuicequote:
Ja dat viel mij idd ook opquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Ligt het aan mij, of pakt nawel der koffer wel erg netjes in vergeleken met andere weken?
Vast een sachbi/suikeroom wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:56 schreef mangalie het volgende:
[..]Nu moet ze misselijk in haar eigen bed gaan liggen, niemand die nog oliebrood voor haar bakt
Goed tekenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Ligt het aan mij, of pakt nawel der koffer wel erg netjes in vergeleken met andere weken?
Ze weet het....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Ga maar even liggen Mangalie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:02 schreef mangalie het volgende:
Amai iek ben misseluk nu..Overdosis Nawel gestreamt.
zijn leuk gemaakte kroontjes, heeft Grees best wel wat aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:03 schreef mangalie het volgende:
AAAAhhh Mooie hoedjes gemaakt door Grace..Goede kwaliteit zegt Nawel
Hier wel, slinger ze net aanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef rinardo het volgende:
ik heb geen geluid op de stream , jullie wel?
Dat zijn kinderhandjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef suzi1 het volgende:
in china knutselen ze dat soort kroontje binnen 4 minuten in elkaar
Twists sluit ik niet uit vanavond....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef JDB94 het volgende:
Ergens toch licht verdacht dat Grace een brief schrijft, dingen weg geeft e.d. Zie nog wel de twist dat zij weg gaat voor de euro's...
Dubbel lost.quote:
Het is nog stil op de officiële socials van BB, met de vorige twists dat er niet 1 maar 2 uit gingen was dat nu al bekend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:10 schreef JDB94 het volgende:
Regie-wise ook de beste uitkomst, Grace eruit, Nawel/Salar blijven, Tobias volgende week exit en dan Nawel/Salar/Nouchine/Kristoff finale, ik zou er niet van opkijken.
Die zijn busjes aan het regelen en bombarderen straks het BBhuisquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is nog stil op de officiële socials van BB, met de vorige twists dat er niet 1 maar 2 uit gingen was dat nu al bekend.
Nah, is te kort dagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:13 schreef C.A.I het volgende:
niemand heeft nog gezegd dat iemand naar huis gaat wel is gezegd er gaat iemand uit het huis maar niet waar naar toe of ik moet het gemist hebben zou kunnen dat de rest moet denken iemand is weg terwijl het niet zo is net als in AUS
Wat staat hier??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:13 schreef C.A.I het volgende:
niemand heeft nog gezegd dat iemand naar huis gaat wel is gezegd er gaat iemand uit het huis maar niet waar naar toe of ik moet het gemist hebben zou kunnen dat de rest moet denken iemand is weg terwijl het niet zo is net als in AUS
Geheime kamer/datacenter zou zomaar ingezet kunnen worden, deze week of volgende week.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:13 schreef C.A.I het volgende:
Alleen als Nawel eruit moetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geheime kamer/datacenter zou zomaar ingezet kunnen worden, deze week of volgende week.
Ja dat hadden ze graag gehad he. What the actual fuck. Salar eruit en dan la la la in de finale. Fuck off. Ik wil die 2 fuckers tegenover elkaar volgende week.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:31 schreef humpty het volgende:
Grace maakt een kroon voor King Salar
Misschien dat we toch in de finale staan zegt Grace dan staan Nouch en Nawel
tegen elkaar volgende week
Grace praat gewoon aub
Freaky, wij zouden met z'n 2en een beter verloop produceren dan dit stelletje amateurs. Ik zou niet te hoog inzetten op deze mensenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Het is wel een alltime BB twist die altijd leuk blijft, die geheime kamer. Zelfs in Secret Story deden ze dit met Maik.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geheime kamer/datacenter zou zomaar ingezet kunnen worden, deze week of volgende week.
Ik verwacht veel gewoon omdat het moet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:18 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Freaky, wij zouden met z'n 2en een beter verloop produceren dan dit stelletje amateurs. Ik zou niet te hoog inzetten op deze mensen
Lekker eind aan dit concept breien en iets nieuws verzinnen wat alleen op videoland live is, niet doorgestoken kaart is, niet politiek correct is en waar toxisch gedrag niet beloond wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik verwacht veel gewoon omdat het moet.
Volgend seizoen een Videoland only BB maken. Denk dat het die kant wel op gaat volgend jaar. Alles non-lineair, streams, dagelijkse uitzending en liveshow.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:20 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Lekker eind aan dit concept breien en iets nieuws verzinnen wat alleen op videoland live is, niet doorgestoken kaart is, niet politiek correct is en waar toxisch gedrag niet beloond wordt
Nieuwe bewoner?quote:
Ik hoorde haar net praten, was in de keuken bezig kreeg het niet helemaal goed mee maar het leek er echt op of ze echt naar huis gingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgend seizoen een Videoland only BB maken. Denk dat het die kant wel op gaat volgend jaar. Alles non-lineair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |