Goed tekenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Ligt het aan mij, of pakt nawel der koffer wel erg netjes in vergeleken met andere weken?
Ze weet het....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Ligt het aan mij, of pakt nawel der koffer wel erg netjes in vergeleken met andere weken?
Ga maar even liggen Mangalie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:02 schreef mangalie het volgende:
Amai iek ben misseluk nu..Overdosis Nawel gestreamt.
zijn leuk gemaakte kroontjes, heeft Grees best wel wat aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:03 schreef mangalie het volgende:
AAAAhhh Mooie hoedjes gemaakt door Grace..Goede kwaliteit zegt Nawel
Hier wel, slinger ze net aanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef rinardo het volgende:
ik heb geen geluid op de stream , jullie wel?
Dat zijn kinderhandjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef suzi1 het volgende:
in china knutselen ze dat soort kroontje binnen 4 minuten in elkaar
Twists sluit ik niet uit vanavond....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:08 schreef JDB94 het volgende:
Ergens toch licht verdacht dat Grace een brief schrijft, dingen weg geeft e.d. Zie nog wel de twist dat zij weg gaat voor de euro's...
Dubbel lost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |