Vdb, waarover vandaag, zij het een vertaling, weer een boek verschenen is en welk sinds acht uur vanochtend in mijn bezit is.quote:
Wat is het geworden?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:16 schreef franklop het volgende:
Stemplicht alvast weer gedaan. In de ijdele hoop dat de combinatie SGP/CU met CDA eens niet de meerderheid krijgt.
Lokale partij.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
Ik ben nog zwevende tussen pvda en GL. Zo maar eens programmas lezen
Je woont in Zeist? De KNVB kan de pot op inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef eentwee het volgende:
Ik moet mijn definitieve keuze nog maken, maar zal in elk geval tegen het onzalige plan van de KNVB stemmen om 5 hectare bos te kappen om een parkeerplaats en 4 extra voetbalvelden aan te leggen. We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere boom moeten sparen. Ook al worden WE dan geen wereldkampioen.
Heeft nog lang moeten durenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze duurzaamheidseisen gaan stellen omdat die troep veel te veel energie kost
Lekker vroeg Frank! Als eerste van je hele gemeente wellichtquote:Op maandag 14 maart 2022 13:16 schreef franklop het volgende:
Stemplicht alvast weer gedaan. In de ijdele hoop dat de combinatie SGP/CU met CDA eens niet de meerderheid krijgt.
Zag al zeker 100+ streepjes staan. Dus zeker niet de eerste.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker vroeg Frank! Als eerste van je hele gemeente wellicht
Whyquote:Op maandag 14 maart 2022 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens Elden Ring spelen.
Omdat het, en ik zeg dit met volledige objectiviteit, naar mijn mening, en met mij vele anderen, het de beste game van in ieder geval de afgelopen tien jaar is. BOTW, echt, m'n reet.quote:
Biblebeltje?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:16 schreef franklop het volgende:
Op die foto ziet ie er ook niet zo best uitquote:Op maandag 14 maart 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/show/vr(...)erbetering~ab9c665f/
@:Showtimer Ik maak me zorgen.
Buiten wat al genoemd is (vooral Black Country, New Road vind ik fijn), heeft ook Nilufer Yanya een fijn plaatje afgeleverd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zijn goede albums de de afgelopen weken zijn uitgekomen die ik moet checken?
CC @:Slobeend @:Rellende_Rotscholier en anderen die ik ben vergeten
Staat er nog wat nieuws in dat boek?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)l-niet-meer-a4100885
Gewoon twee dagen geen koers, en dan woensdag drie koersen tegelijk. Dat kan gewoon veel beter verdeeld worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel weer beetje zwart gat zo na T-A en P-N tegelijk
Ja, maar die had ik er niet direct uit herkend.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kent Beckham toch wel?
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kent Beckham toch wel?
Waarom zijn er geen 1.1 en 1.2 koersen in Belgiëquote:Op maandag 14 maart 2022 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel weer beetje zwart gat zo na T-A en P-N tegelijk
Ken ook niet zo veel users die Eichmann er zo uit zouden pikken. Wellicht als ze een Duitse username hebben of een fascinatie voor haarlijnen...quote:Op maandag 14 maart 2022 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voetballers, ze hebben net geen...
Willekeurige naam + nazi en googlen maar.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Fascinerend dat jij in no time met zo'n tweet op de proppen komt
Zelfs Koekiemonster ontkomt er niet aan:quote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Willekeurige naam + nazi en googlen maar.
Je kan in ieder geval blij zijn dat je meer keus hebt dan in Hilvarenbeekquote:Op maandag 14 maart 2022 13:16 schreef franklop het volgende:
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Willekeurige naam + nazi en googlen maar.
Tja, dit soort 'onderzoeken' raakt echt kant noch wal en kunnen we missen als kiespijn. Het is weer het aloude liedje van correlatie maar geen (bewezen) causaliteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |