SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Koffieplanter op 07-07-2022 11:03:07 ]Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:
*****: Jørgen Nordhagen
****: Emil Herzog, Mathieu Kockelmann
***: Jan Christen, Duarte Marivoet, Kristian Egholm
**: Mees Vlot, Sjors Lugthart, Romet Pajur, Thibaud Gruel
*: Antonio Morgado, Henrik Pedersen, Mateo Gross, Nicolas Milesi, Pavel Novak
Anadia, oh Anadia. Deze tijdrit is het kampioenschap van de nivellering: Tarling ontbreekt. Sterretjes uitdelen vind ik leuk. Nordhagen krijgt er vijf sterren, maar dat hadden er ook drie kunnen zijn. Egholm krijgt drie sterren, dat hadden er ook vijf kunnen zijn. Azanza en Verbrugghe krijgen er geen, dat hadden er ook twee kunnen zijn. Het niveau na Tarling is ontzettend gelijk en het details zullen het gaan bepalen. Lees: het parcours, dat golvend, technisch en lang is. Lees: de temperatuur, dat richting de 40° gaat. Morgado wekt mijn grootste interesse, ik hoop echt dat hij uitpakt dit weekend. Hij is geen tijdrijder, maar thuisvoordeel en zo. Dit is de langste tijdrit tot op heden dit seizoen en dat gaat een grote rol spelen. Er zijn simpelweg geen referenties voor nu. In Saarland (tot dat moment de langste, maar net iets meer dan de helft hier) was Kockelmann degene die Tarling het meest kon ''bedreigen''.Nergens livetiming of iets van informatievoorziening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demain, on roule
https://www.fpciclismo.pt/classificacao/prova.phpquote:Op donderdag 7 juli 2022 11:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nergens livetiming of iets van informatievoorziening?
Bij de beloften is het wel heel triest.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een verschil.
WE komen er zoals verwacht niet aan te pas.
Helaas, Jan gaat niet het onmogelijke proberen.quote:Le nouveau Champion d’Europe va très vite enchaîner puisqu’il sera au Valromey en début de semaine prochaine. Avant une pause puis une nouvelle phase de montée en puissance pour ses deux gros objectifs de la fin d’année : les Championnats du Monde VTT et sur route. Le tout l’esprit libéré puisque, pour rappel, Jan Christen est d’ores-et-déjà certain d’être le coéquipier de Tadej Pogacar et de porter le maillot d’UAE Team Emirates à terme. “Je ne sais toujours pas quand je commencerai avec eux. Ce qui est sûr, c’est que je n’ai aucune pression. Ce n’est que du plaisir”.
Vorig jaar zijn Colombia en Denemarken nog toegevoegd aan de lijst nadat die gepubliceerd was, dus misschien komt het nog... Ik mag het hopen in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:05 schreef TheArt het volgende:
Geen Nederlandse ploeg in Avenir? Wtf is dit KNWU....
[ twitter ]
PCS staat Nederland wel, met Loe van Belle als eerste naam.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn Colombia en Denemarken nog toegevoegd aan de lijst nadat die gepubliceerd was, dus misschien komt het nog... Ik mag het hopen in ieder geval.
quote:
Uitstekende prestatie weer van Welay, dat gaat er echt eentje worden.quote:1 GBR HOLLYMAN Mason Israel Cycling Academy 5 02:13:57
2 FRA MARTINEZ Lenny Groupama-FDJ Conti 1 + 52
3 IRL RAFFERTY Darren Hagens Berman Axeon + 01:11
4 NZL THOMPSON Reuben Groupama-FDJ Conti + 01:15
5 GBR ONLEY Oscar Development Team DSM + 01:15
6 ITA RACCANI Simone Italy + 01:21
7 ETH BERHE Welay EF Education-NIPPO Development Team + 01:21
8 AUS PORTER Rudy Trinity Racing + 01:23
9 ITA CIUCCARELLI Riccardo Italy + 02:06
10 ITA TOLIO Alex Bardiani CSF Faizanè + 02:07
Hagos heeft alles in zich om een fantastische klimmer te worden, het is al de rest dat hij nog moet verbeteren. Wat dat betreft is het een mooi signaal dat hij in de afdaling de anderen lijkt te hebben kunnen volgen, de stuurmanskunst gaat erop vooruit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
[..]
Uitstekende prestatie weer van Welay, dat gaat er echt eentje worden.
Van Eetvelt was in Anadia wel blijkbaar zo hard gevallen dat het twijfelachtig was of hij zou starten, maar inderdaad, veel grote namen die zoveel tijd verliezen gelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Aosta blijft wel altijd een ontzettend onvoorspelbare koers zeg. Lecerf, Clynhens, Van Eetvelt, Engelhardt, allemaal op vele minuten gereden. Mijn vriend Negasi Abreha bij Van Eetvelt in de groep op 11 minuten, daar is iets niet helemaal goed gegaan.
Nahom Zerai op 18 is ook wel een mooie. Na de snelle Eritreeërs moet dit weer eens een echte klimmer worden.
Ah, dat had ik helemaal gemist. Ik had dit graag voor de volle 150% eerder geweten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Van Eetvelt was in Anadia wel blijkbaar zo hard gevallen dat het twijfelachtig was of hij zou starten, maar inderdaad, veel grote namen die zoveel tijd verliezen gelijk.
In het bericht op WF toen Huising en Boonstra werden vastgelegd stond dit:quote:Op zondag 17 juli 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is al bekend waar Max van der Meulen volgend jaar rijdt? Kan mij zo voorstellen dat Jumbo wel interesse heeft voor het continental team.
Ze zitten dus al wachter hem aan. Probleempje is wel dat ie helemaal idolaat is van DSM en het liefst voor die ploeg zou rijden.quote:Daarnaast is er door de ploeg ook gesproken met Max van der Meulen (18), die eveneens rijdt bij Willebrord Wil Vooruit en voortkomt uit CyclingClassNL. Hij won eerder deze maand na een straffe solo van vijftig kilometer de loodzware juniorenklassieker Classique des Alpes. Of het ook daadwerkelijk tot een samenwerking komt, valt nog te bezien.
Jeetje, de nieuwe Arensman?quote:Op zondag 17 juli 2022 15:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In het bericht op WF toen Huising en Boonstra werden vastgelegd stond dit:
[..]
Ze zitten dus al wachter hem aan. Probleempje is wel dat ie helemaal idolaat is van DSM en het liefst voor die ploeg zou rijden.
“Team DSM is my favorite team, the one that has always made me dream with riders who have been my idols. Above all, it’s a Dutch team! I really like the Jumbo-Visma or the Groupama-FDJ too, they are great teams”.quote:
Andrew August, AJ voor vrienden, is na zijn imposante werken in Fayetteville inmiddels redelijk aan het doorbreken op de weg. In recente weken etappe- en/of eindzeges in de Tour of Ireland, Oberösterreich en vandaag bij ons in Munstergeleen door niemand minder dan Huising er even op te leggen. Voor een eerstejaars lang niet slecht. Viggo Moore is eveneens steeds meer aan de winnende hand. Artem Shmidt zal er niet alleen voor staan in Wollongong precies, de Yanks gaan meedoen voor een wereldtitel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wonder van Fayetteville, anders kan een eventuele overwinning van Thibau niet genoemd worden na zijn doodsmak. Deelname is al een overwinning op zich. Steen in de kikkerpoel: de grootste concurrentie van Haverdings komt uit Noord-Amerika. Spranger, Ackert, O'Reilly en August, dat is geen sinecure. Uiteraard staan we ook volledig achter de werken van Jan Christen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |