Dat boeit Poetin zelf niet denk ik, maar als de middenstand en/of de jongvolwassenen in opstand gaan komen gaat het systeem daar er van binnenuit misschien aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende: Hoe helpen die sancties eigenlijk? Lijkt alsof Poetin hem niet kan schelen.
Begint wel steeds een stapje verder op te schalenquote:
Hoop de vanmiddag in een podcast de term gebruikt worden 'sleepwalking into WW3'. Nou, dit is wel uitgesproken zo dus, maar hebben die ouwe en zijn team wel door wat voor een pleurisbende de wereld dan wordt? Mijn hemel joh, ja, waarom zou je diplomatie proberen als je ook gewoon soldaten en wapens kunt sturenquote:
Welke diplomatie stel je precies voor?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop de vanmiddag in een podcast de term gebruikt worden 'sleepwalking into WW3'. Nou, dit is wel uitgesproken zo dus, maar hebben die ouwe en zijn team wel door wat voor een pleurisbende de wereld dan wordt? Mijn hemel joh, ja, waarom zou je diplomatie proberen als je ook gewoon soldaten en wapens kunt sturen
Die enequote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke diplomatie stel je precies voor?
Diplomatie lijkt steeds verder weg gezien Poetin al bijna 3 weken oorlog aan het voeren is, de aanvallen alleen maar lijkt op te schalen en zijn 'diplomatiek voorstellen' enkel voor hem gunstig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop de vanmiddag in een podcast de term gebruikt worden 'sleepwalking into WW3'. Nou, dit is wel uitgesproken zo dus, maar hebben die ouwe en zijn team wel door wat voor een pleurisbende de wereld dan wordt? Mijn hemel joh, ja, waarom zou je diplomatie proberen als je ook gewoon soldaten en wapens kunt sturen
Poetin is niet geïnteresseerd in diplomatie, kijk hij doet wel alsof om de boel te rekken zeg maar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar is weinig zinnigs mee uit te wisselen denk ik. Maar zat andere grote landen en invloedshebbende partijen van betekenis waar je mee kunt babbelen en invloed op/mee kunt uitoefenenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diplomatie lijkt steeds verder weg gezien Poetin al bijna 3 weken oorlog aan het voeren is, de aanvallen alleen maar lijkt op te schalen en zijn 'diplomatiek voorstellen' enkel voor hem gunstig zijn.
Dat gebeurt toch ook al.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar is weinig zinnigs mee uit te wisselen denk ik. Maar zat andere grote landen en invloedshebbende partijen van betekenis waar je mee kunt babbelen en invloed op/mee kunt uitoefenen
Oh oké. Maar tot je eruit bent dan maar het zekere voor het onzekere nemen voordat de wilde plannetjes die maniak helemaal naar zijn bolletje stijgen.quote:
Ja bijvoorbeeld door landen die openlijk gaan verkondigen welke wapens ze allemaal daarheen sturen maar écht niet actief betrokken zijnquote:
Ik vermoed dat deze handel straks via China gaat lopen... China kijkt enkel en alleen naar het belang van China zelf en hoe China het beste kan profiteren op allerlei manieren voor zowel de korte als de lange termijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verbod op export van luxegoederen zal weinig impact hebben. Wie geld heeft kan die ook in andere landen kopen.
Charli D'Amelio was blijkbaar niet uitgenodigd.quote:On Thursday afternoon, 30 top TikTok stars gathered on a Zoom call to receive key information about the war unfolding in Ukraine.
[..]
The invitations to the event were distributed Tuesday and Wednesday. Kahlil Greene, 21, a creator with more than 534,000 followers on TikTok, said he wasn’t surprised when an invitation arrived in his email inbox.
[..]
Many creators on Thursday’s call, for instance, were shocked by the presence of Aaron Parnas, the 22-year-old son of Lev Parnas, a Ukrainian-born American businessman and former associate of Rudolph W. Giuliani’s who assisted Trump’s plan to pressure Ukraine to investigate Trump’s rivals. Parnas was convicted in October on campaign finance charges and recently pleaded guilty to conspiracy.
Aaron Parnas has recently emerged as a powerful TikTok influencer by providing nonstop news updates about Ukraine.
[..]
Jules Suzdaltsev, a Ukrainian-born journalist who operates the popular TikTok news channel Good Morning Bad News, said that he thought the overall tone of the briefing was too soft and that officials dodged hard questions. “The energy of the call felt like a press briefing for kindergartners,” he said.
[..]
Ellie Zeiler, an 18-year-old TikTok star with more than 10.5 million followers, said she hopes to remain in communication with the White House and continue to press officials there about key issues. She sees herself as a voice for young people and the growing contingent of news consumers getting information primarily through social media platforms.
Snap ook niet dat hij geen voorstellen doet die voor de EU en UKR gunstig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diplomatie lijkt steeds verder weg gezien Poetin al bijna 3 weken oorlog aan het voeren is, de aanvallen alleen maar lijkt op te schalen en zijn 'diplomatiek voorstellen' enkel voor hem gunstig zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld door landen die openlijk gaan verkondigen welke wapens ze allemaal daarheen sturen maar écht niet actief betrokken zijn
Het si van een bedroevend niveau en strategie
Hoort hij zichzelf wel praten? Als je maar niets doet tegen de politieke macht, heb je geen last van ze. Dus is het geen dictatuur.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:47 schreef Rambolin het volgende:
Dit soort nonsens verkondigde Weird Duck voordat Poetin binnenviel. Never forget.
[ twitter ]
Natuurlijk doe je dat. Dat geeft wat morele steun aan de burger in Oekraine en een kutgevoel bij de burger in Rusland.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld door landen die openlijk gaan verkondigen welke wapens ze allemaal daarheen sturen maar écht niet actief betrokken zijn
Het si van een bedroevend niveau en strategie
Ik vind dat hij hier weinig verkeerd doet eigenlijk. Het klopt toch gewoon? Hij zegt gewoon dat grondgebied van NAVO-landen verdedigd moet en zal worden. Dat klopt toch gewoon? Anders kan je NAVO opheffen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Biden die de woorden World War III in zijn mond neemt.
Nee, hij doet het goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hier weinig verkeerd doet eigenlijk. Het klopt toch gewoon? Hij zegt gewoon dat grondgebied van NAVO-landen verdedigd moet en zal worden. Dat klopt toch gewoon? Anders kan je NAVO opheffen.
Ja, als Rusland overgaat tot het aanvallen van een NAVO-land, moet de NAVO reageren en heb je inderdaad een wereldoorlog. Snap niet waarom men opeens zo verontwaardigd doet hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |