Veel heeft (nog) geen Nederlandse ondertiteling, dus ligt aan de app.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vraagje ik kijk suļcide squad via de ps4
Maar ik ka geen Nederlands ondertitel aanklikken als optie ligt dat aan mij of aan de app?
Hmm dit engels voor slecht horende is wel afleidend met momenten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Veel heeft (nog) geen Nederlandse ondertiteling, dus ligt aan de app.
Niks, de drempel om je abo af te zeggen wordt alleen hogerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:43 schreef Frutsel het volgende:
50% korting voor altijd
Wat is het addertje?![]()
Omdat, als je later opnieuw een abbo zou willen, je de volle mep betaald?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, de drempel om je abo af te zeggen wordt alleen hoger
Sinds een jaar of vijftien(?):quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat na de HBO-opening in je hoofd automatisch The Sopranos openingsmuziek gaat spelen, ongeacht welke serie je kijkt?
Kate Winslet is erg goed in die serie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:37 schreef DKUp het volgende:
Mare of Easttown, echt een enorm goede serie![]()
Saaie begin en daarna flink boeiend.
Hier gaat GoT in gedachten spelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat na de HBO-opening in je hoofd automatisch The Sopranos openingsmuziek gaat spelen, ongeacht welke serie je kijkt?
Het is eigenlijk de streaming dienst van Warner Media (die zijn eigenaar van HBO), dus ze hebben toegang tot de hele Warner Bris collectie. Vandaar dat het aanbod zo groot is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merk wel gelijk hier staan veel betere films als op Netflix.
Zelfde fenomeen maar dan met SATC 😄quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Ja, heb The Sopranos 2x helemaal op DVD gekeken en op DVD had je dus ook die HBO intro.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Chromecast, als ze met zoiets overweg zou kunnenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er plannen voor een ziggo of kpn app?
Heb een account aangemaakt voor mijn schoonmoeder maar die heeft geen ps4 en kijkt niet via tablet.
Er is een Ziggo app in de AppStore op de AppleTV. Werkte bij mij prima toen ik nog Ziggo had. Stuk sneller dan die slome MediaBox van ze. Al ontbreekt dan natuurlijk een opname functie.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er plannen voor een ziggo of kpn app?
Heb een account aangemaakt voor mijn schoonmoeder maar die heeft geen ps4 en kijkt niet via tablet.
Bedoelt hij geen HBO-app voor Ziggo of KPN? We hebben een mediabox-Next (erg fijn ding) die nog geen HBO-app heeft. Die zal er ooit wel komen vermoed ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:02 schreef CoExist het volgende:
[..]
Er is een Ziggo app in de AppStore op de AppleTV. Werkte bij mij prima toen ik nog Ziggo had. Stuk sneller dan die slome MediaBox van ze. Al ontbreekt dan natuurlijk een opname functie.
KPN app is er niet op te vinden, heb ik net ff gecheckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |