SPOILER: CoverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix Rising - [VS] Miniserie 2022 | Documentaire
This two-part documentary explores actor Evan Rachel Wood's experience as a survivor of domestic abuse and her pursuit of justice.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Maar één seizoenquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:06 schreef Flitskikker het volgende:
De serie Deadwood komt nu opeens bij Ziggo.
https://www.ziggogo.tv/ob(...)ADWOOD/deadwood.html
Nooit van gehoord, maar zie dat ze het overgenomen hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Wie van jullie zit achter Bijzondertitels?
Heb 'm ook gekeken. Wat een vreselijk verhaal. Dat martelverhaal over het kniebankje, daar werd ik wel even stil van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:31 schreef Fascination het volgende:
Ben Phoenix Rising aan het kijken. Staat sinds kort op HBO Max. Documentaire over Evan Rachel Wood en het misbruik dat ze onderging door Marilyn Manson.
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2022 @ 16:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar de vorige uitzendingen van S9 hebben ook geen ondertiteling
Zin inquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:17 schreef Breuls het volgende:
Seizoen twee van The Flight Attendant komt op 22 april.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DMZ - [VS] Miniserie 2022 16 | Actie, Avontuur, Drama, Sci-Fi
In de nabije toekomst woedt er in Amerika een burgeroorlog. Manhattan wordt verwoest en afgezonderd van de rest van de wereld. De onverschrokken medicus Alma Ortega gaat op reis om de zoon te zoeken die ze verloor tijdens de evacuatie van New York.
Lust - [Zweden] S01 2022 16 | Comedy
Na een landelijk onderzoek dat erop wijst dat seks de weg is naar een goede gezondheid, vragen Anette en haar oude vriendinnen zich af hoe ze hun eigen seksleven in stand kunnen houden, ondanks een carrière, kinderen, partners en andere zaken.
Minx - [VS] S01E01-E02 2022 16 | Comedy
Minx speelt zich af in het Los Angeles van de jaren '70 en gaat over Joyce, een serieuze, jonge feministe, die de krachten bundelt met een tweederangs uitgever om het eerste erotische tijdschrift voor vrouwen uit te brengen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Veel heeft (nog) geen Nederlandse ondertiteling, dus ligt aan de app.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vraagje ik kijk suïcide squad via de ps4
Maar ik ka geen Nederlands ondertitel aanklikken als optie ligt dat aan mij of aan de app?
Hmm dit engels voor slecht horende is wel afleidend met momenten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Veel heeft (nog) geen Nederlandse ondertiteling, dus ligt aan de app.
Niks, de drempel om je abo af te zeggen wordt alleen hogerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:43 schreef Frutsel het volgende:
50% korting voor altijd
Wat is het addertje?![]()
Omdat, als je later opnieuw een abbo zou willen, je de volle mep betaald?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, de drempel om je abo af te zeggen wordt alleen hoger
Sinds een jaar of vijftien(?):quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat na de HBO-opening in je hoofd automatisch The Sopranos openingsmuziek gaat spelen, ongeacht welke serie je kijkt?
Kate Winslet is erg goed in die serie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:37 schreef DKUp het volgende:
Mare of Easttown, echt een enorm goede serie![]()
Saaie begin en daarna flink boeiend.
Hier gaat GoT in gedachten spelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat na de HBO-opening in je hoofd automatisch The Sopranos openingsmuziek gaat spelen, ongeacht welke serie je kijkt?
Het is eigenlijk de streaming dienst van Warner Media (die zijn eigenaar van HBO), dus ze hebben toegang tot de hele Warner Bris collectie. Vandaar dat het aanbod zo groot is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merk wel gelijk hier staan veel betere films als op Netflix.
Zelfde fenomeen maar dan met SATC 😄quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Ja, heb The Sopranos 2x helemaal op DVD gekeken en op DVD had je dus ook die HBO intro.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
Chromecast, als ze met zoiets overweg zou kunnenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er plannen voor een ziggo of kpn app?
Heb een account aangemaakt voor mijn schoonmoeder maar die heeft geen ps4 en kijkt niet via tablet.
Er is een Ziggo app in de AppStore op de AppleTV. Werkte bij mij prima toen ik nog Ziggo had. Stuk sneller dan die slome MediaBox van ze. Al ontbreekt dan natuurlijk een opname functie.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er plannen voor een ziggo of kpn app?
Heb een account aangemaakt voor mijn schoonmoeder maar die heeft geen ps4 en kijkt niet via tablet.
Bedoelt hij geen HBO-app voor Ziggo of KPN? We hebben een mediabox-Next (erg fijn ding) die nog geen HBO-app heeft. Die zal er ooit wel komen vermoed ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:02 schreef CoExist het volgende:
[..]
Er is een Ziggo app in de AppStore op de AppleTV. Werkte bij mij prima toen ik nog Ziggo had. Stuk sneller dan die slome MediaBox van ze. Al ontbreekt dan natuurlijk een opname functie.
KPN app is er niet op te vinden, heb ik net ff gecheckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |