Gisteren toevallig nog gehad. Deze collega stuurde een mail met mij in de cc. Ik voelde mij genoodzaakt om te reageren dus deed een reply all. Vervolgens reageert zij in een reply naar mij over dat een andere collega dat niet heeft opgepakt...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:50 schreef sirdanilot het volgende:
Spuugziek word ik ervan op het werk.
Als ik een lijst mensen in de CC zet, dan is daar echt wel een reden voor. Natuurlijk wil je soms iets sturen waar een klant niet in de CC staat dat snap ik wel.
Maar ik heb vaak dat ik iets naar een klant stuur met een aantal van mijn collega's in de CC. En daar is zeer zeker een reden voor dat ik die in de CC zet want anders zou ik dat niet doen.
En dan antwoorden ze vervolgens alleen maar naar mij
Klacht: dan moet ik alles weer gaan lopen doorsturen wat mij onnodig veel tijd kost.
Ik heb een kakker collega ( die zit in NL, ik in Ierland) en die haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:53 schreef Dries4Ever het volgende:
werk struggles
zit je dan in een klein kut huis wat je moet delen met een andere omdat je een kut salaris hebt van een gierige kut werkgever en je daardoor een eigen huis niet kan betalen, heb je ook nog eens een kut baan met kut collega's____!
Ik denk dat jij binnenkort je FOK! Account vaarwel mag zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Met gel is dat volgens mij niet meer te redden hoor.
[instagramlink]
Te laatquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Met gel is dat volgens mij niet meer te redden hoor.
Edit; weggehaald vanwege teer zieltje. Tip: Als je anoniem wil blijven, dan moet je niet overal dezelfde username gebruiken.
Dat is Sirdanilot. Of het TS is weet ik niet en intereseert mij ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
omg ts ben jij dat echt? Of mis ik een inside joke?
ZIT JIJ IN IERLAND? WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb een kakker collega ( die zit in NL, ik in Ierland) en die haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Gaat die klagen dat ik meer gel in mijn haar moet doen
Heeft ook echt zo'n kaknaam en denkt dat ie alles is. Maar volgens linkedin heeft hij niet eens de universiteit gedaan
Toedeledokiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is Sirdanilot. Of het TS is weet ik niet en intereseert mij ook niet.
Hip brilletje heeft ie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is Sirdanilot. Of het TS is weet ik niet en intereseert mij ook niet.
Is dat beter dan vogeltjesdans?quote:
Nederland is een vrij klein land dus het komt wel eens voor dat mensen die mij kennen mijn posts lezen. Je kan het niet altijd vermijden. Ik heb wel eens gehad dat een vriendin via een vriendin van haar mijn posts te lezen kreeg, deze vriendin in kwestie zit zelf niet op FOK maar een vriendin van haar wel. Tsja kan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:46 schreef herverwijderd het volgende:
Kan echt niet trouwens hoor, je gaat toch niet iemands privé instagram hier lopen posten
Niettemin vond ik het een mooi jasje ts, hopelijk is dat een schrale troost.
Ik heb bingo! Ierland doorgestreept op de kaartquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:21 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb een kakker collega ( die zit in NL, ik in Ierland---
Volgens mij kan jij je beter afvragen welke gegevens jij zelf online gooit in plaats van mij de schuld in de schoenen te schuiven. Zo is het niet bijster intelligent om voor verschillende kanalen precies dezelfde gebruikersnaam te gebruiken, als je zo graag anoniem wil blijven.quote:
Ja, maar dan weet niemand dat je in Ierland woont, toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:58 schreef sirdanilot het volgende:
Als het echt 100 procent anoniem moet maak ik een kloon aan.
Je overtreedt de regels van het forum dus het is toch echt jouw probleem nu.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij je beter afvragen welke gegevens jij zelf online gooit in plaats van mij de schuld in de schoenen te schuiven. Zo is het niet bijster intelligent om voor verschillende kanalen precies dezelfde gebruikersnaam te gebruiken, als je zo graag anoniem wil blijven.
Wat? Woont hij in Ierland? Vertel er eens wat meer over!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet niemand dat je in Ierland woont, toch.
Nou ja stel ik wil een vraag stellen over een voorbinddildo of zoiets dan zou ik dat met een kloonaccount doen denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet niemand dat je in Ierland woont, toch.
"Ik woon in Ierland, kan geen koophuis in Nederland betalen, en ik wil daarom mijn studieschuld niet terugbetalen." Hebben we daarmee alles afgedekt?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:11 schreef KroketBroodje het volgende:
TS zou beter zijn als je "Ik woon in Ierland" in je profiel zet, je bent nu officieel die guy van Ierland van Fok.
Mooie jas trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |