Welke amerikaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:37 schreef Ulx het volgende:
Is het dreigen met die amerikaan tot gijzelaar te maken en hem van honger en dorst te laten sterven al langs geweest?
De voormalige Sovjet-landen vormden de NAVO, om weerstand te bieden aan Hitler of Stalin. Ok.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin speelde toen nog geen rol toen de voormalige sovjetlanden landen de NATO vormden , om weerstand te beieden aan mensen als Hitler of Stalin
Putin was toen nog een KGB soldaatje
Waarom dan Fok gebruiken als Twitter kanaal van wat al gemeld is ?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oud nieuws. Anderen hadden dit ook al gemeld.
quote:Russian officials tried to enter and take full operational control of Ukraine’s Zaporizhzhia nuclear power plant, according to the head of Ukrainian state nuclear company Energoatom.
Russian forces had told the plant’s Ukrainian staff that the plant now belonged to Russian state nuclear company Rosatom after its capture last week, Energoatom chief Petro Kotin said.
In a televised interview, Kotin said 10 Rosatom officials, including two senior engineers, then unsuccessfully attempted to enter the plant and take control of operations.
On the territory (of the plant) there are around 500 Russian soldiers with automatic weapons. Our staff are in an extremely bad psychological state.
Al besproken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom dan Fok gebruiken als Twitter kanaal van wat al gemeld is ?
Nofi, maar ik erger mij wat aan die link-dumps zonder enige toegevoegde waarde of commentaar waar iemand dan kennelijk iets uit moet afleiden of van moet gaan vinden.
Maar nog niet dat het al besproken is, dat het al besproken was. Dus bij deze.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat het al besproken is, is ook al besproken.
Dat het al besproken is, is ook al besproken.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Slim. Dus de volgende keer dat wat zielige dienstplichtigen zich over willen geven, halen de Ukrainers maar gewoon de trekker over?quote:
Mwa, Dmitry Rogozin lijkt een grote mond te hebben, maar ik betwijfel dat hij die beslissing kan nemen.quote:
Is al besproken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Slim. Dus de volgende keer dat wat zielige dienstplichtigen zich over willen geven, halen de Ukrainers maar gewoon de trekker over?
Daar zijn al hele discussies over geweest.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom dan Fok gebruiken als Twitter kanaal van wat al gemeld is ?
Nofi, maar ik erger mij wat aan die link-dumps zonder enige toegevoegde waarde of commentaar waar iemand dan kennelijk iets uit moet afleiden of van moet gaan vinden.
Precies, is al lang besproken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar zijn al hele discussies over geweest.
Serieuze vraag maar wat eet Poetin eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:45 schreef Vallon het volgende:
Tijd om het eten op de tafel te zetten.
Helaas geen friet want die boer staat aan de grens puntzakjes uit te delen.
Kunnen ze die niet zelf ophalen dan eventueel?quote:
Putat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Serieuze vraag maar wat eet Poetin eigenlijk?![]()
Ik zie hem wel zelf koken omdat ie zo paranoide is dat een chef iets in zijn eten doet
sloten zich aan bij de NAVO met de europese landen , zodta een persoon als Hitle rof Stalin nooit meer landjepik zou gaan doenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
De voormalige Sovjet-landen vormden de NAVO, om weerstand te bieden aan Hitler of Stalin. Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |