Putin speelde toen nog geen rol toen de voormalige sovjetlanden landen de NATO vormden , om weerstand te beieden aan mensen als Hitler of Stalinquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Minder troepen betekent niet dat die landen geen NAVO-lid meer zijn, dus bij een aanval treedt Artikel 5 gewoon in werking. Wel bijzonder dat Putin altijd al van plan is geweest om die landen te veroveren en dan net zo lang wacht tot ze allemaal bij de NAVO zijn aangesloten.
Dank jequote:Volkomen logische tactiek, gelukkig heb jij dat snode plan door.
De Stalin gewoontesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Putler is weer etnische zuivering en genocide aan het uitvoeren.
Dit is allemaal al voorbij gekomen, net zoals je vorige tweet. Heb je er nog iets over te zeggen?quote:
Waar dan? Ik had vanochtend nog ergens gelezen dat Wit-Russische inmenging een stuk onwaarschijnlijker was geworden.quote:
Idd al voorbijgekomen. Kleine nuance is dat whatsapp wel mag blijven (dus geen totale Meta ban)quote:
Heeft niet echt een indrukwekkend leger geloof ik. Poetin zal Loekashenko wel verteld hebben wat er gebeurt met weigerachtige soldaten.quote:
Ja, mensen met een facebook account zijn marxisten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:29 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit is allemaal al voorbij gekomen, net zoals je vorige tweet. Heb je er nog iets over te zeggen?
Ik tel 29 stuks.... niet echt van belang maar elders lees ik 28 waarvan volgens wiki er 23 van inzetbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:18 schreef PluggieOD het volgende:
Uit de Scramble DB. De nog operationele PWL MiG-29s. Allen Izdeliye 9-12:
[knip lijst]
Instagram in Rusland is net zo populair als hier. Dit zullen jonge Russen niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, mensen met een facebook account zijn marxisten.
Die moeten dan allemaal naar een heropvoedingskamp.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Instagram in Rusland is net zo populair als hier. Dit zullen jonge Russen niet leuk vinden.
Ontmantelen van chemische wapens doe je niet in biolabs. Zijn heel andere veiligheidsmaatregelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die laboratoria is nog uit de voormalige ussr tijd wat Amerika heeft helpen ombouwen tot nuttigere labs.
Juist voor onderzoek en helpen ontmantelen van Bijv assad’s chemische wapens destijds.
Oud nieuws (nofi) Had RT ook al gemeld.... Owwwhhhh wacht.quote:
Labs zijn natuurlijk wel nuttig om onderzoeksdata te leveren, nodig is om zaken veilig te ontmantelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ontmantelen van chemische wapens doe je niet in biolabs. Zijn heel andere veiligheidsmaatregelen.
Oud nieuws. Anderen hadden dit ook al gemeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Oud nieuws (nofi) Had RT ook al gemeld.... Owwwhhhh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |