SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan en zet dan ook de streams uit. We gaan maar eens centen verdienen. Veel streamplezier nog.
Centen gaan verdienen is inderdaad een betere bezigheid dat deze saaie streams kijken, maar ik ga het liefst nu lekker centen uitgevenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan en zet dan ook de streams uit. We gaan maar eens centen verdienen. Veel streamplezier nog.
Nee vast een dame van Febo (Hallo spelleiding hier) die ze eerder al eens gesproken heeft (in Gent had ze het over met Nouche) waarschijnlijk tijdens intake gesprekken ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:39 schreef Sestra666 het volgende:
nawel: we hebben trouwens een stem gekregen van een vrouw..
bb: NAWEL
vrouwelijke bb?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:51 schreef czvt het volgende:
Dat bepotelen en vlooien van die dames onderling blijft maar doorgaan. Enige betekenis?
quote:Gevlooi is de sociale lijm die de boel bij elkaar houdt. Daarnaast is het ook rustgevend. Dat zie je als er een spannende of stressvolle situatie optreedt – dan wordt er opeens een stuk meer gevlooid.
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee vast een dame van Febo (Hallo spelleiding hier) die ze eerder al eens gesproken heeft (in Gent had ze het over met Nouche) waarschijnlijk tijdens intake gesprekken ofzo.
ehhhhhhquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
Is het de moeite waard om stream 1 aan te slingeren op Android? Net klaar met werken
De BB stem heeft op vrijdag altijd een vrije dag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee vast een dame van Febo (Hallo spelleiding hier) die ze eerder al eens gesproken heeft (in Gent had ze het over met Nouche) waarschijnlijk tijdens intake gesprekken ofzo.
Dat was inderdaad heel vreemdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Nawel zo ontzettend goed kon tellen met de zandloper.....909 euro gewonnen voor de pot....Zelfs toen haar fam. op het scherm kwam is ze gaan doortellen..........![]()
![]()
En daar moeten wij intrappen.....nog nooit een opdracht voor geld gewonnen en nu iets onmogelijks.....
Toch nog een afscheidskadootje van de febo zodat ze in ieder geval iets bij gedragen heeft in het BB huis en in de pot inplaats van eruit halen.??
En zal ze dan eindelijk naar huis gaan zaterdag???
Misschien heeft ze gewoon een wilde gok gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel vreemd
Ze was zo emotioneel toen ze de stemmen van haar familieleden horen.
Dan vergeet je toch te tellen lijkt mij.
jazeker, ongeveer gokken lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:12 schreef engine het volgende:
Ze zat er toch 1,5 minuut langs? Dat kan toch?
Zat er 1 sec naastquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:12 schreef engine het volgende:
Ze zat er toch 1,5 minuut langs? Dat kan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |