Nooitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 01:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb jij wel eens plafonddienst? Ik probeer dat zoveel mogelijk te voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Achter de rits nog welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hey Puzzie, alles kits achter de rits?
Druk druk druk…werk, ouders verzorgen…zo moe.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Achter de rits nog wel![]()
Met jou? Ik zie je niet zo heel vaak meer hier![]()
Pit ze!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Druk druk druk…werk, ouders verzorgen…zo moe.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Druk druk druk…werk, ouders verzorgen…zo moe.
quote:
Kan je niet slapen?quote:
quote:
Hang je opquote:
Kate Bush is het voor mij net niet, maar ook weer wel. Lion Heart bijv. En nog wat nummers waar ik nu even niet op kom. Nooit een fan van geweest maar wel een aantrekkingskracht.quote:
Ik ben een grote fan geworden. Zo'n geweldige actrice en zangeres.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kate Bush is het voor mij net niet, maar ook weer wel. Lion Heart bijv. En nog wat nummers waar ik nu even niet op kom. Nooit een fan van geweest maar wel een aantrekkingskracht.
Dezelfde zanger, solo in 2022:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |