quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:zipportal doe eens dat plaatje van die PSV fan
Niet die dikke
Ik ken het spelregelboekje in deze niet. Hij wordt geraakt, maar het was wel een 'ongelukkige' overtreding. Puur toevallig raken bij bal wegtrappenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zelfs Rik vond het niets.
Bekertje tegen de schouder van de keeper die dan doet of het tegen zijn hoofd was.quote:
Zou niet mogen maar zeker met die kans er vlak na van Gakpo geven ze hem vaker niet dan wel denk ik. Enfin, het maakt niet uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken het spelregelboekje in deze niet. Hij wordt geraakt, maar het was wel een 'ongelukkige' overtreding. Puur toevallig raken bij bal wegtrappen
Denen doen dat niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bekertje tegen de schouder van de keeper die dan doet of het tegen zijn hoofd was.
Higler ook niet, maar die had hem wel gegeven denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken het spelregelboekje in deze niet.
Dit zit je nog erg dwars he?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Higler ook niet, maar die had hem wel gegeven denk ik.
Welke?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:zipportal doe eens dat plaatje van die PSV fan
Niet die dikke
Goed punt, maar als Zippy zo het plaatje post snap je me wel!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende: [..] @:zipportal doe eens dat plaatje van die PSV fan Niet die dikke
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed punt, maar als Zippy zo het plaatje post snap je me wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |