Zat vrijwilligers te vinden lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En welke partij zou dat moeten uitvoeren?
Hun hoofddoelen zijn vrij snel bereikt. Maar dat zijn uiteindelijk zinloze en niet te winnen oorlogen geworden omdat ze niet wilden vertrekkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ja, want het Amerikaanse leger heeft het altijd fantastisch gedaan in hun interventie's. LOL
2: Als dat je maatstaaf is, dan is enkel Amerika een grootmacht. En zelfs die doen het zoals ik al zei vaak niet al te best.
Ik vind het goed, hoor. Maar laten we dan de definities helder maken.
Rutte. Die komt er wel mee weg..... 'geen actieve herinnering aan'quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En welke partij zou dat moeten uitvoeren?
Nee, het doel van het leger wordt altijd snel en efficint gehaald. De politiek faalt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan faal je toch? als dat het doel was en het lukt niet, dan faal je.
Niet opzettelijk moeilijk gaan doen, om het moeilijk doen he..
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Doen ze het met Europese of Afrikaanse zwaluwen?
https://t.co/jUJv6a8Od9quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat geen zinnig mens daadwerkelijk gedoe wil met een grootmach als Rusland.
Als je ook maar over enige kennis zou beschikken over het land 'Amerika', dan zou je weten dat politiek en leger niet van elkaar is los te koppelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, het doel van het leger wordt altijd snel en efficint gehaald. De politiek faalt.
Jeetje. Wanneer ga jij naar de frontline?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
https://t.co/jUJv6a8Od9
Grootmacht Rusland kan "go fuck itself".
Doe niet zo emotioneel man. Wat hij zegt is totaal niet wat jij ervan maakt. En als de Russen aantonen wat hij zegt sluit dat nog steeds niet uit dat Poetin een megalomane psychopaat is. Just saying.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:33 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
OkAnders zeg je gewoon direct dat je elke complottheorie op het internet automatisch gelooft omdat je naef en benvloedbaar bent
Ik heb heel weinig geduld voor dit soort bullshitredeneringen. Feitelijk zeg je dus dat je zonder enige aarzeling bereid bent om de tienduizenden oorlogsslachtoffers en miljoenen ontheemden aan de kant te schuiven, om een of andere obscuur plot te kunnen geloven alsof het niet om echte levens maar om een soort slechte Tom Cruise-film gaat. En alle Tom Cruise-films zijn slecht. Het is gewoon een walgelijk gebrek aan empathie, een misselijkmakend soort egocentrisme.
Het is van een niet te bevatten oneerlijkheid dat jij hier onuitstaanbare onzin zit uit te kramen, en echte, onschuldige mensen, een paar kilometer verderop worden gebombardeerd door een megalomane psychopaat.
Dat is niet de taak van het leger, het leger kan hoogstens vijanden uitschakelen, machthebbers verjagen en de orde/veiligheid handhaven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan faal je toch? als dat het doel was en het lukt niet, dan faal je.
Niet opzettelijk moeilijk gaan doen, om het moeilijk doen he..
Het kunnen Syrirs zijn die al een flink hoeveelheid ervaring in Syri hebben opgedaan.quote:
Zo zie je maar hoe effectief fake news is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Doe niet zo emotioneel man. Wat hij zegt is totaal niet wat jij ervan maakt. En als de Russen aantonen wat hij zegt sluit dat nog steeds niet uit dat Poetin een megalomane psychopaat is. Just saying.
https://www.nu.nl/algemee(...)haanse-bruiloft.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is niet de taak van het leger, het leger kan hoogstens vijanden uitschakelen, machthebbers verjagen en de orde/veiligheid handhaven.
En dat ging in Afghansitan eigenlijk wel prima, met 3000 militairen hadden de Amerikanen het land nu nog onder controle gehad.
Neem ook het aantal slachtoffers. In 20 jaar Afghanistanoorlog kwamen 2401 Amerikanen om. Dat is nog geen twee weken oud-ijzer-karavaan in Oekrane.
Waar het mis ging, is dat de Afghanen de westerse waarden niet overnamen, religieuze waarden en clanverbanden bleven belangrijker dan democratie en individualisme.
Au.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
https://t.co/jUJv6a8Od9
Grootmacht Rusland kan "go fuck itself".
Ik geloof er vrij weinig van. Alsof 16.000 mensen uit het Midden-Oosten als vrijwilliger gaan helpen in een nare koude oorlog in Oekrane. Als het aantal klopt, zal het eerder over huurlingen gaan.quote:
Ik zie de helft zich stiekem mengen tussen de vluchtelingen bij de grens met Polenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van. Alsof 16.000 mensen uit het Midden-Oosten als vrijwilliger gaan helpen in een nare koude oorlog in Oekrane. Als het aantal klopt, zal het eerder over huurlingen gaan.
Als ze gaan, dan hoop ik dat ze kapot vriezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Het kunnen Syrirs zijn die al een flink hoeveelheid ervaring in Syri hebben opgedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |