Ja, lijkt mij sterk dat je daadwerkelijk een boete krijgt wegens het wassen van de auto.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zo lang er niets in de APV staat ga ik er vanuit dat het wel mag. Auto wassen op straat mag ook niet in alle gemeentes. Of ze dat nou echt handhaven....
Zo blijf je bezig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
... Echter blijkt nu dat de schijf nog maar 7 mm dik is, terwijl 8,4mm de minimale dikte is. zucht.
Ja joh dat lijkt me nogal logisch.quote:
Mijn niet. Nieuwe blokken kunnen wel inslijten op gebruikte schijven maar oude blokken kunnen niet op een nieuwe schijf? Wat een onzin. In het ergste geval maak je de schijf even plat met een vijl of schuurband.quote:
Waarom niet met een hamer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
... maar oude blokken kunnen niet op een nieuwe schijf? Wat een onzin. In het ergste geval maak je de schijf even plat met een vijl of schuurband.
Die gebruik je om de remblokken in de houder te krijgenquote:
Blokken kosten geen drol, als je schijven op zijn kan je voor dat klein beetje extra beter nieuwe blokken er bij doen. En als je nieuw blokken gaat plaatsen en je schijven hebben nog 1mm marge, dan doe je ook gewoon alles. Waarom zuinig lopen doen, gaat wel om je veiligheid hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mijn niet. Nieuwe blokken kunnen wel inslijten op gebruikte schijven maar oude blokken kunnen niet op een nieuwe schijf? Wat een onzin. In het ergste geval maak je de schijf even plat met een vijl of schuurband.
Het gaat mij om de logica. En ik hergebruik liever fatsoenlijke blokken dan dat ik nieuwe aanschaf die geen drol kosten. Want dát gaat echt om veiligheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:07 schreef DX11 het volgende:
[..]
Blokken kosten geen drol, als je schijven op zijn kan je voor dat klein beetje extra beter nieuwe blokken er bij doen. En als je nieuw blokken gaat plaatsen en je schijven hebben nog 1mm marge, dan doe je ook gewoon alles. Waarom zuinig lopen doen, gaat wel om je veiligheid hè.
Ja, goed punt. Er komen op korte termijn nieuwe ATE remschijven. Niet besparen op banden en remsysteem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:07 schreef DX11 het volgende:
[..]
Blokken kosten geen drol, als je schijven op zijn kan je voor dat klein beetje extra beter nieuwe blokken er bij doen. En als je nieuw blokken gaat plaatsen en je schijven hebben nog 1mm marge, dan doe je ook gewoon alles. Waarom zuinig lopen doen, gaat wel om je veiligheid hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life's like music, get the rhythm..
Binnenmaat 32 en buiten 38? Heb er geen idee van.quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:58 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Lijkt inderdaad op een M-tech 1. Van E30 en misschien E28. Weet niet of er tussen die 2 verschil zit. Met goede lederreiniger behandelen (meerdere keren misschien) en dan met een protector invetten. Logo’tje er in en voor mooi prijsje op internet slingeren (als je er niks mee doet natuurlijk). Even opmeten ook, er zijn 2 maten. De kleine versie is het meest waard.
Heb het ondertussen een aantal dagen op marktplaats staan..leuke biedingen. (was ook helemaal vergeten dat ik het stuur nog had..de 320i touring)quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:25 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
385mm diameter is de ‘normale’. Alsnog leuk spul! Als je geen zin hebt om ‘m wat op te lappen zou ik ‘m op marktplaats of ebay gooien.
Nice! Ja een liefhebber zal er wel wat voor over hebben denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:55 schreef Charged het volgende:
[..]
Heb het ondertussen een aantal dagen op marktplaats staan..leuke biedingen. (was ook helemaal vergeten dat ik het stuur nog had..de 320i touring)
Bij Bimmerproducts nieuwe logo's besteld.
Inmiddels ook al een paar maal gereinigd en behandeld en het leer is beter aan het worden.
Heb je al geprobeerd met een lange platte schroevendraaier of soortgelijk voorwerp te luisteren waar het geluid (ongeveer) vandaan komt?quote:Op woensdag 14 september 2022 20:53 schreef matigeuser het volgende:
Mijn e46 330i (2003) maakt een ratelend geluid sinds kort onder de motorkap. Ik hoor het zowel wanneer hij stationair loopt, als wanneer ik de gas geef en de toeren oplopen. Het ratelende geluid versnelt dan evenredig met het aantal toeren.
Iemand die weet wat dit waarschijnlijk is?
ja, een kapotte kettingspanner merk je vooral als je bijvoorbeeld heel kort gas geeft.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:42 schreef daNpy het volgende:
Of die spanner is niet meer goed, kon ook bij een E46 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |