Ik heb het niet over de gesprekken op stream, maar over de door BB geleide coup tegen Nawel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh, dacht je dat ik daadwerkelijk zat te luisteren![]()
Heb pas geleden een mooie serie op netflix gekeken over Mary Stuart.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder als Mary Stuart, de gedepriveerde koningin wier hoofd op het hakblok werd gelegd.
Geweldig ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:07 schreef sylviae het volgende:
[..]
Heb pas geleden een mooie serie op netflix gekeken over Mary Stuart.
Reign, echt een mooie serie.
ja en poes is loops dus vraagt veel aandacht haha en dan wil de hond ook weer aandacht is gekkenhuis hierquote:
Geweldige seriequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:07 schreef sylviae het volgende:
[..]
Heb pas geleden een mooie serie op netflix gekeken over Mary Stuart.
Reign, echt een mooie serie.
ja die is bijzonder.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de gesprekken op stream, maar over de door BB geleide coup tegen Nawel.
Ja vreselijk hequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:10 schreef Hznootje het volgende:
Wtf..wie heeft Grace deze zendtijd gegeven
Ik vermoed Totoquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:10 schreef Hznootje het volgende:
Wtf..wie heeft Grace deze zendtijd gegeven
Dat klopt. Die hebben ze eraf gehaald.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Net gezocht staat er niet meer op
ja een uur eerderquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
is in belgie de tv uitz eerder? ik zie allemaal uitspraken over salar en huilen
Wauw wat en mooie vrouw de moeder van Salar... Wat een emotionele opdracht zeg pff.. #bigbrothernlbe
Ja die begint vroeger als hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
Wauw wat en mooie vrouw de moeder van Salar... Wat een emotionele opdracht zeg pff.. #bigbrothernlbe
ahhh bedankt, vandaar dat ze twitteren over huilende salarquote:
Was gisteren in de uitzending, maar belgie zendt uitzending ook eerder uit voor zover ik heb begrepenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
Gisteren al een voorstukjequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef rinardo het volgende:
met dank aan: spiegels op maatquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren al een voorstukje
[ afbeelding ]
Volgend jaar he. Blijf nog evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |