Dictators laten een eventuele opvolger vaak snel omleggen omdat ze bang zijn dat die te vroeg teveel invloed krijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de problemen opgelost zijn als Putin opeens een locked-in syndroom krijgt, of plots overlijdt. In het geheim is zijn opvolger, met dezelfde normen en waarden vast al ingewerkt. Met bepaalde instructies als Putin wat overkomt, vooral in oorlogstijd. Helemaal als het om een dood gaat.... Rusland zal vast proberen om de schuld bij het Westen neer te leggen.
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom zij het land zou uitgezet moeten worden. Blijkbaar is de dochter van Lavrov's minnares zijn genoeg om achter haar aan te gaan, net zoals anderen achter Hunter Biden aangingen vanwege zijn vader.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook iedere stiefdochter van 21 jaar zonder enige vorm van inkomen kan d'rzelf wel een flatje van £4.4 miljoen veroorloven. In fucking cash.
Jij denkt dat zonder corruptie, iemand die 18 jaar minister van Buitenlandse Zaken voor Rusland is zich geen huis in Londen zou kunnen veroorloven?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gaat dit om mensen die zonder de corruptie van het Russische systeem daar een huis hebben kunnen kopen? Nee. Is het dan een heksenjacht? Nee. De tijd dat de Poetinkliek ongestraft allemaal voordeeltjes kon verkrijgen in de EU is simpelweg voorbij. Voor nu.
Nee, vies Russisch geld is waar ze achteraan gaan. En zij heeft er veel van.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom zij het land zou uitgezet moeten worden. Blijkbaar is de dochter van Lavrov's minnares zijn genoeg om achter haar aan te gaan, net zoals anderen achter Hunter Biden aangingen vanwege zijn vader.
Misschien, als hij niets anders bezit. Heb je een lijst van zijn andere bezittingen, dan kunnen we er goed over praten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jij denkt dat zonder corruptie, iemand die 18 jaar minister van Buitenlandse Zaken voor Rusland is zich geen huis in Londen zou kunnen veroorloven?
Zolang hij olie en gas heeft: nee.quote:
Das mooi. Kan dus ook prima de NAVO al dat wapentuig bombarderen als het toch niet van Rusland is.quote:
quote:
Én Shell heeft nog een laatste grote orderinkoop gedaan!quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:24 schreef NgInE het volgende:
[..]
Zolang hij olie en gas heeft: nee.
Wordt het moeilijker een oorlog te bekostigen met de sancties? Ja zeker.
En waarom moet zij het land uitgezet worden?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien, als hij niets anders bezit. Heb je een lijst van zijn andere bezittingen, dan kunnen we er goed over praten.
Las hier gisteren dat hij amper meer geld heeft om soldaten te betalen. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:24 schreef NgInE het volgende:
[..]
Zolang hij olie en gas heeft: nee.
Wordt het moeilijker een oorlog te bekostigen met de sancties? Ja zeker.
Omdat op deze manier crimineel geld witgewassen wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele reden gelezen waarom zij het land zou uitgezet moeten worden. Blijkbaar is de dochter van Lavrov's minnares zijn genoeg om achter haar aan te gaan, net zoals anderen achter Hunter Biden aangingen vanwege zijn vader.
Wat een gelul.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:30 schreef Alpha0 het volgende:
gelul of gezond tegengeluid?
[ twitter ]
bedankt Wimquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ tweet ]
'Lieve opa.' Niet echt.
Attackoneurope? Wtf?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:28 schreef polderturk het volgende:
Visueel geconfirmeerde militaire materiële verliezen van Rusland zijn de 1000 gepasseerd.
[ twitter ]
Hoeft niet van mij, al haar bezittingen innemen is genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En waarom moet zij het land uitgezet worden?
mother russia have factories.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:28 schreef polderturk het volgende:
Visueel geconfirmeerde militaire materiële verliezen van Rusland zijn de 1000 gepasseerd.
[ twitter ]
In Chrome ook niet, heb een oude Ubuntu versie, 12.04 (vanwege classic desktop), en de nieuwe browser versies ondersteuenen die niet meer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
geen idee. Ik gebruik gewoon de laatste chrome.
Ravenzwarte humor, sarcasme en cynisme. Of het nu om een doorgeflipte dictator in het Kremlin gaat of om een gemeenteraadslid dat als een stampvoetende, rood aanlopende kleuter tijdens de raadsvergadering staat te fulmineren over koopzondagen, fietspaden of andere banale zaken, dit is de enige juiste manier waarop politici benaderd en beschreven dienen te worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
Blijft een goed stukje. Benieuwd wanneer Seal Team 6, Putin in Moskou komt redden van zijn genocide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |