Ik vraag me af of de problemen opgelost zijn als Putin opeens een locked-in syndroom krijgt, of plots overlijdt. In het geheim is zijn opvolger, met dezelfde normen en waarden vast al ingewerkt. Met bepaalde instructies als Putin wat overkomt, vooral in oorlogstijd. Helemaal als het om een dood gaat.... Rusland zal vast proberen om de schuld bij het Westen neer te leggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hoop dat Putin nog heel lang leeft, maar alleen als hij vandaag nog een attaque krijgt met als gevolg een locked-in syndroom. Of, doe eigenlijk maar een total locked-in syndroom.
met chrome doet ie t gewoonquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik zie geen video. Heb je daar een recente browser voor nodig?
Ik vind het een heksenjacht, achter de dochter van een minnares van Lavrov aangaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze is van een Russisch bureau tegen Russische corruptie, en geeft aan waar de corruptie plaatsvindt, op basis van hun eigen onderzoek vorig jaar, ik snap niet zo goed wat jij er niet aan snapt, maar je snappertje lijkt al een paar dagen stuk.
wat mij betreft is iedere vriend van een vriend van Poetin ook vogelvrij om alles af te pakkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik vind het een heksenjacht, achter de dochter van een minnares van Lavrov aangaan.
Trouwens, ik denk dat eender welke minister van buitenlandse zaken van Rusland zich wel een flat in Londen zou kunnen veroorloven.
geen idee. Ik gebruik gewoon de laatste chrome.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik zie geen video. Heb je daar een recente browser voor nodig?
Een flat in Kensington, die buurt is nog duurder dan hier de grachtengordel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik vind het een heksenjacht, achter de dochter van een minnares van Lavrov aangaan.
Trouwens, ik denk dat eender welke minister van buitenlandse zaken van Rusland zich wel een flat in Londen zou kunnen veroorloven.
Ook iedere stiefdochter van 21 jaar zonder enige vorm van inkomen kan d'rzelf wel een flatje van £4.4 miljoen veroorloven. In fucking cash.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
dat zijn veel sugar daddy's en vakanties naar Dubaiquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook iedere stiefdochter van 21 jaar zonder enige vorm van inkomen kan d'rzelf wel een flatje van £4.4 miljoen veroorloven. In fucking cash.
Nee hoor, gewoon bij iedereen de belasting/opgave goed doorlichten die bij een vage multimiljonair doorgaans wat langer duurt dan de 0.5sec van Jan Modaal. Het is verder geen kwestie van etnisch profileren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan dien je elke multimiljonair verdacht te maken.
Gaat dit om mensen die zonder de corruptie van het Russische systeem daar een huis hebben kunnen kopen? Nee. Is het dan een heksenjacht? Nee. De tijd dat de Poetinkliek ongestraft allemaal voordeeltjes kon verkrijgen in de EU is simpelweg voorbij. Voor nu.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
1 sugar daddy is genoeg. Zolang hij maar deel uitmaakt van Putain's inner sanctum en hij jou en je moeder kan gebruiken om zwart geld in internationale omloop te brengen. Dat is hoe je een flatje in Kensington van £4.4 miljoen kunt betalen. In cash. Is heel normaal verder. No biggiequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn veel sugar daddy's en vakanties naar Dubai
Precies, hoepel lekker op naar je Poetin heilstaat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het Westen zo kwaadaardig is, waarom zou je er dan in hemelsnaam willen wonen idd.
Vriendschap wordt vaak verward als misbruik met benefits.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat mij betreft is iedere vriend van een vriend van Poetin ook vogelvrij om alles af te pakken
Blijft een goed stukje. Benieuwd wanneer Seal Team 6, Putin in Moskou komt redden van zijn genocide.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
geen idee. Ik gebruik gewoon de laatste chrome.
Meestal jaloezie. Graag in het westen wonen, maar jaloers zijn dat hun eigen land mega kut is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het Westen zo kwaadaardig is, waarom zou je er dan in hemelsnaam willen wonen idd.
Ik denk niet dat er al een opvolger ingewerkt is. Megalomane leiders hebben meestal juist geen directe opvolger klaar staan. Als die wel klaarstaat, zet dit natuurlijk alleen maar de deur open naar een eventuele coup. Een leider als Poetin staat bovenaan de apenrots, en laat niemand in de buurt komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de problemen opgelost zijn als Putin opeens een locked-in syndroom krijgt, of plots overlijdt. In het geheim is zijn opvolger, met dezelfde normen en waarden vast al ingewerkt. Met bepaalde instructies als Putin wat overkomt, vooral in oorlogstijd. Helemaal als het om een dood gaat.... Rusland zal vast proberen om de schuld bij het Westen neer te leggen.
Nee, Poetin zit aan de ene kant van de tafel, en laat niemand dichterbij komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:06 schreef luxerobots het volgende:
Een leider als Poetin staat bovenaan de apenrots, en laat niemand in de buurt komen.
Alleen stewardesjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, Poetin zit aan de ene kant van de tafel, en laat niemand dichterbij komen.
Figuurlijk gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, Poetin zit aan de ene kant van de tafel, en laat niemand dichterbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |