Klopt, mijn carbon fiets staat op de indoor trainerquote:Op maandag 14 maart 2022 15:41 schreef Z het volgende:
Zeg dat nou niet want dan raakt Godshand in de stress.
Had je net de laatste groepset zeker. Levertijd voor losse groepsets bij Shimano staat inmiddels op 1000 dagen.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kreeg vandaag berichtje van de fietsenmaker, de fiets is onderweg.
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Had je net de laatste groepset zeker. Levertijd voor losse groepsets bij Shimano staat inmiddels op 1000 dagen.
3 jaar? Waar?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Had je net de laatste groepset zeker. Levertijd voor losse groepsets bij Shimano staat inmiddels op 1000 dagen.
Wanneer besteld??quote:Op maandag 14 maart 2022 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kreeg vandaag berichtje van de fietsenmaker, de fiets is onderweg.
Dat is nog snel! Of bedoel je 2020/2021?quote:
Bij Shimano zelf. Ik mocht meekijken in het bestelsysteem van mijn dealer. Als je een groepset Ultegra wilt bestellen om zelf een fiets op te bouwen, verwachten ze die over 1000 dagen te kunnen leveren.quote:
https://www.bakkerracingp(...)2-disc-groepset.htmlquote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij Shimano zelf. Ik mocht meekijken in het bestelsysteem van mijn dealer. Als je een groepset Ultegra wilt bestellen om zelf een fiets op te bouwen, verwachten ze die over 1000 dagen te kunnen leveren.
Canyon was van de week ook gewoon op voorraad.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij Shimano zelf. Ik mocht meekijken in het bestelsysteem van mijn dealer. Als je een groepset Ultegra wilt bestellen om zelf een fiets op te bouwen, verwachten ze die over 1000 dagen te kunnen leveren.
De meesten zijn nog steeds wel leverbaar met een "trucje"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Canyon was van de week ook gewoon op voorraad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
De meesten zijn nog steeds wel leverbaar met een "trucje"Ik krijg sowieso te zien hoeveel er per maat op voorraad zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Oja ik zie het inmiddels ook. 3 weken geleden werkte dat trucje wel toen er officieel nog niks op voorraad wasquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso te zien hoeveel er per maat op voorraad zijn.
Strava doe ik met m’n Apple Watch. Niet met m’n Garmin. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:59 schreef Schuifpui het volgende:
Ik twijfel ook tussen touchscreen en knopjes. Voor setup lijkt me touch screen veel fijner, maar onderweg schijnt dat ook niet alles te zijn. Op m'n telefoon ook vaak last van misklikken onderweg.
Gebruiken jullie je garmin dan ook om de route op te nemen op Strava? Dat doe ik nu nog met m'n fitbit. Als ik dat via de garmin zou doen, dan heb ik op z'n minst een hartslagmeter nodig. Is die performance bundel (hartslagband, cadans en snelheidsmeter) dan een logische keuze?
Hoezo is een hartslagmeter nodig voor Strava?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:59 schreef Schuifpui het volgende:
Ik twijfel ook tussen touchscreen en knopjes. Voor setup lijkt me touch screen veel fijner, maar onderweg schijnt dat ook niet alles te zijn. Op m'n telefoon ook vaak last van misklikken onderweg.
Gebruiken jullie je garmin dan ook om de route op te nemen op Strava? Dat doe ik nu nog met m'n fitbit. Als ik dat via de garmin zou doen, dan heb ik op z'n minst een hartslagmeter nodig. Is die performance bundel (hartslagband, cadans en snelheidsmeter) dan een logische keuze?
Nodig niet natuurlijk, maar die data heb ik nu ook, dus als dat wegvalt dan voelt het als een achteruitgang en dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoezo is een hartslagmeter nodig voor Strava?
Ik zet alles op Strava en gebruik een Garmin Etrex 30x, niks geen hartslagmeter, wel meer dan genoeg capaciteit voor ritten van meer dan 200km. Wordt het ver boven de 200, dan ff 2 vers geladen AA-tjes er in en hij kan er weer tegen.
Misschien moet ik die fitbit voorlopig ook maar blijven gebruiken, switchen kan later ook altijd nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Strava doe ik met m’n Apple Watch. Niet met m’n Garmin. Geen idee waarom eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |