* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke strafquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De boete is 2 keer de helft en mocht u deze niet willen/kunnen voldoen dan zal SBE hier een gepaste oplossing voor vinden en deze ten uitvoeren brengen.
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke straf
Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenken
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusjequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
'levens'ervaring he doet het hem tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusje
Op 1 staat je zusjequote:
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelderquote:
...huehue?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
hihahootjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op 1 staat je zusje
Op 2 staat je nichtje
op 3 staat je moeder
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
quote:
Die afgelikte boterhammen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
Met een vrachtwagen in een loods keren zonder de randjes te raken heb ik al onder de kniequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrouwen met ervaring kunnen jou nog een hoop leren.
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelderquote:
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feestquote:
afgelopen zaterdag was het kontklossen voor beginnersquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feest
Tsja, je weet nooit waarin die feesten in uitmondenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag was het kontklossen voor beginnersmaar dat mondde uit in een Tupperware party
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feest
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hartelijk Mario trouwensIk doe niet aan die onlogische datumnotatie van de 'Muricans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onlogische datumnotatie van de 'Muricans.
Fantastische zequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
maar goed, klaar maken en tijd voor fantastische dingen
Yepquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
bespeur ik hier wat seksuele frustratie?
Nu ben jij weer wegquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Als jullie allemaal nou eens uit het tuinhuisje komen.
Ik was onderweg naar huis toe, gelijk even boodschappen halen.quote:
Oh je was niet thuis..quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar huis toe, gelijk even boodschappen halen.
Idd en nu nog koken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh je was niet thuis..
En nu moet je nog koken?
Ik gooi zo wel wat shoarma in de pan.quote:
Lekker met een pita broodje in veel knoflooksausquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gooi zo wel wat shoarma in de pan.
Ik heb geen pita broodje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker met een pita broodje in veel knoflooksaus
En knoflooksauce.quote:
Hearlikquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
morgen weer dit weer?
graag een tikje minder wind
jeetje moon je bent echt goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
JaEn gewerkt, en straks lekker zwemmen
Morgen nog wel, in t weekend meer bewolkingquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
morgen weer dit weer?
graag een tikje minder wind
Lekker zwemmenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeetje moon je bent echt goed bezig![]()
![]()
en daarna weer zonquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen nog wel, in t weekend meer bewolking
Ik blijf hier, lekker zwammen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Superbadeendjes horen ook in het waterquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf hier, lekker zwammen.
Zwammen vanuit bad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Superbadeendjes horen ook in het water
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik zwam ook lekker hier
bij mijn viva vriendjes![]()
Joepiequote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik zwam ook lekker hier
bij mijn viva vriendjes![]()
Bij shoarma behoort velen knoflokensauzenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij shoarma behoort velen knoflokensauzen
En dan wakker worden in de stankquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij shoarma behoort velen knoflokensauzen
Dat is dan wel weer een nadeel ervan, naast een heftig ruftende muis wakker wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan wakker worden in de stank
En zij wordt wakker door jouw schetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een nadeel ervan, naast een heftig ruftende muis wakker worden
Om haar wakker te ruften heb je iets meer nodig dan behoorlijk harde knoflook schetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En zij wordt wakker door jouw scheten
Oh is ze zo'n vaste slaper dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om haar wakker te ruften heb je iets meer nodig dan behoorlijk harde knoflook scheten
Ze kan gewoon heel goed ruften weerstaan door haar jaren lange ervaring in het slapen in haar eigen ruft stankquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh is ze zo'n vaste slaper dan?
Ah dat kan ook inderdaad..quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kan gewoon heel goed ruften weerstaan door haar jaren lange ervaring in het slapen in haar eigen ruft stank
Ga even checkenquote:
Ja je weet wat een beaver ook is, toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Hij ligt gewoon in een deuk om het verhaal
Uhhmm eigenlijk niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je weet wat een beaver ook is, toch?
[ afbeelding ]
quote:
Ah toch wel hé, vandaar dat ie zo moest lachenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hier in Nederland zouden ze het een poes noemen!
En in Engelstalige landen is het naast een beaver ook wel een pussy!
Juist!quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah toch wel hé, vandaar dat ie zo moest lachen
Hoe oud waren die tokkies dan ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik was uurtje of 2 geleden nog bij de super voor wat eten voor morgenvroeg en middag, zijn er net twee van die tokkies voor me in de rij dat zelfs ik plaatsvervangende schaamte kreeg![]()
Eentje had niet genoeg geld op haar rekening om 9 euro en een beetje te betalen en de volgende bleef maar zeiken over dat er korting op producten zat die volgens hem er niet vanaf waren gehaald.
De eerste was rond mijn leeftijd en de tweede was rond de 50 schat ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe oud waren die tokkies dan ?
Beter volgende keer in een andere rij gaan staan
Dat is wel frustreren, want eigenlijk wil er ook wel weer iets van zeggen.. maar weet dat je een grote bek terug krijgtquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste was rond mijn leeftijd en de tweede was rond de 50 schat ik.
En er was maar een kassa open dus ik had geen andere kunnen kiezen.
De eerste ging nog wel, maar die tweede bleef maar zeiken. Volgens mij heeft het meisje achter de kassa drie keer die hele bon hardop nagelezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel frustreren, want eigenlijk wil er ook wel weer iets van zeggen.. maar weet dat je een grote bek terug krijgt
Ja of je had ff je hardop kunnen afvragen of er niet ff nog een kassa open kan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste ging nog wel, maar die tweede bleef maar zeiken. Volgens mij heeft het meisje achter de kassa drie keer die hele bon hardop nagelezen.
Ik wilde er idd iets van zeggen, maar dan zit ik er weer tussen en duurt het nog 4 keer zo lang.
Omdat ze zo lang in de rij moet staan wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of je had ff je hardop kunnen afvragen of er niet ff nog een kassa open kan.
Doe ik in dit soort extreme gevallen wel eens tegenover klanten die achter me staan te mokken.
Doe je dat serieus wel eens?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of je had ff je hardop kunnen afvragen of er niet ff nog een kassa open kan.
Doe ik in dit soort extreme gevallen wel eens tegenover klanten die achter me staan te mokken.
Als het me echt te lang duurt, in echt extreme gevallen? Echt wel!quote:
Lang geleden vroegen we of de manager even erbij geroepen kon worden. Dat wou ze niet doen, toen hebben we hem maar even gebeld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het me echt te lang duurt, in echt extreme gevallen? Echt wel!
Maar dat gebeurt maar eens in de zoveel jaar.
Ok Karenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden vroegen we of de manager even erbij geroepen kon worden. Dat wou ze niet doen, toen hebben we hem maar even gebeld.
quote:
En een ons kent ons omgevingquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik had zijn nr. en het was nog in de tijd dat een mob. telefoon vrij zeldzaam was.
Beetje als Youp van 't Hek in de file!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tja, als je op een druk moment boodschappen gaat doen kun je verwachten dat het soms moeizaam gaat bij een kassa en op één of andere manier sta je altijd bij de verkeerde kassa
We haalden bij die supermarkt altijd de boodschappen als we met padvinderij weer een kamp hadden of een evenement organiseerden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een ons kent ons omgeving
Sta je eindelijk in de andere rij en ja hoor, godver de godver...quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als Youp van 't Hek in de file!
Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als Youp van 't Hek in de file!
Wat is eigenlijk de mannelijke equivalent van een "karen"quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sta je eindelijk in de andere rij en ja hoor, godver de godver...
Ha ha inderdaad vergelijkbaar met kassaverhaalquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:25 schreef ToT het volgende:
Ging over dat als je in de file staat, het ALTIJD de andere rij is die flink doorrijdt, en als je met veel ge-godverdgodver en middelvingers eindelijk in die andere rij staat: JA HOOR: dan is je eerste rij weer volop aan het doorrijden!
Ja zeker lekker feyenoord kijken.quote:
Okee dan. Ja ik kijk echt nooit naar sport!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zeker lekker feyenoord kijken.
Mis je soms wel in dtsquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan. Ja ik kijk echt nooit naar sport!
Goeie vraagquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de mannelijke equivalent van een "karen"
Ja DTS kan echt leuk zijn, maar het gaat me er soms wat te hard aan toe.quote:
Mijn zusje heeft ooit de 'ik ken de manager' kaart gespeeld bij een restaurant waar ik destijds afdelingshoofd was. De muts achter de kassa (wat muis toevallig was) heeft haar bluf toen gecalled en haar naar mijn nummer laten bellen terwijl ik op kantoor zat. Het ging toen om een koffie van ¤2.10 maar ze heeft hem moeten betalen van mij omdat ze de Karen kaart speeldequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik had zijn nr. en het was nog in de tijd dat een mob. telefoon vrij zeldzaam was.
Dat noem je een mannelijk zeik wijf aka Karenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de mannelijke equivalent van een "karen"
Da's ook wel weer waarquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat noem je een mannelijk zeik wijf aka Karen
"Oh! I litterally can't EVEN!"quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat noem je een mannelijk zeik wijf aka Karen
Karen zijn ergens ook gewoon mannelijk, die kunnen ook staand zeikenquote:
@2xHenkquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan Henk en Ingrid
Down with the wokenessquote:
Hahaha goeiequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Karen zijn ergens ook gewoon mannelijk, die kunnen ook staand zeiken
Get woke, go broke!quote:
Oudejaarsconférence 1989, maar hij heeft hem wel vaker gebruikt.quote:
Oh nee ! Waarom moeten ze ook alles wat mooi en goed was verpestenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Get woke, go broke!
Die nieuwe LOTR-serie van Amazon lijkt bij voorbaat al te gaan floppen, Schijnt zo feministisch als de pest te gaan worden, met een focus op rassenhaat en whatnot.
Niks van meegekregen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee ! Waarom moeten ze ook alles wat mooi en goed was verpesten![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
zooooooo
weer fris en fruitig
na jou
schoon
en ingestort
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks van meegekregen?
Die "Superfans"-video is geniaal!Veel meer dislikes dan likes.
Een zwik gehandicapte en biseksuele influencers "van kleur" bij elkaar die het de hele tijd over "representation" hebben en "What if Sauron is, you know...HOT......I think I could fix him!"
1 lesbo met rare ogen liep ook te janken dat in de originele LOTR-films haar specifieke handicap niet in beeld kwam. Die zwaar gehandicapte bad-ass ork-generaal deed er niet toe; die had niet haar specifieke handicap.
Ja een negroīde elf met kort kroeshaar terwijl volgens Tolkien alle elfen lang haar hadden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar verder niet veel van meegekregen, gelukkig maar ook als ik dit zo leeswel dat het er heel erg gelikt uitzag, alle haartjes mooi op hun plek enzo
Gewoon opbokken met die onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een negroīde elf met kort kroeshaar terwijl volgens Tolkien alle elfen lang haar hadden.
Een negroīde dwergin zonder baard terwijl volgens Tolkien zelfs de vrouwen een baard hadden.
enz.
Gezien de haat die het nu al over zich heen krijgt, gaat het ook floppen wie eine muttibumser!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon opbokken met die onzin.
Wat doen die negers ook opeens overalquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een negroīde elf met kort kroeshaar terwijl volgens Tolkien alle elfen lang haar hadden.
Een negroīde dwergin zonder baard terwijl volgens Tolkien zelfs de vrouwen een baard hadden.
enz.
Ook weer in de aankomende Obi Wan Kenobi-serie; Darth Vader is daarin ook vervangen door een negroīde dame, althans in de trailer. Wel schijnt er een kleine hint te zijn dat hij er toch ook wel in zal voorkomen, maar de focus ligt op die dame.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat doen die negers ook opeens overal
Darth Moeder danquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer in de aankomende Obi Wan Kenobi-serie; Darth Vader is daarin ook vervangen door een negroīde dame, althans in de trailer. Wel schijnt er een kleine hint te zijn dat hij er toch ook wel in zal voorkomen, maar de focus ligt op die dame.
Maar Darth Vader is toch al donker?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer in de aankomende Obi Wan Kenobi-serie; Darth Vader is daarin ook vervangen door een negroīde dame, althans in de trailer. Wel schijnt er een kleine hint te zijn dat hij er toch ook wel in zal voorkomen, maar de focus ligt op die dame.
Niet onder zijn masker!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar Darth Vader is toch al donker?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Las laatst ook ergens online dat men "dreadlocks" geen dreadlocks meer mag noemen want zou zgn afgeleid zijn van "dreadful" en zou denigrerend zijn bedoeld door blanken, dus voortaan moet het met "locks" ofzo aangeduid worden..
Ik snap je goed uitgelegd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DTS kan echt leuk zijn, maar het gaat me er soms wat te hard aan toe.Ik zit hier voor m'n lol, niet om steeds gebash te zien, of sneers te krijgen over Mini-ToT (okee die hoofddader daarvan is voorlopig ff wieberen) en meer van dat soort negativiteit.
Ja en ik mis een aantal mensen sowieso ook echt wel, en de KLEINERE "schandaaltjes" ook wel hoor!quote:
komt helemaal goed hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik mis een aantal mensen sowieso ook echt wel, en de KLEINERE "schandaaltjes" ook wel hoor!
Een razende mario is tot op zekere hoogte ook echt wel grappig, hoewel het ook wel sneu is om daarin mee te gaan omdat er volgens mij echt wel meer meespeelt bij zijn temperament.
Maar de andere negativiteit die er soms kan hangen, hakt er bij mij altijd flink in.
Als ik me echt goed voel, stel ik mijn hart echt compleet open voor alle positiviteit.
Dan kan een enorme zuuraanval of een messteek of whatever vele malen harder aankomen.
Hier is het helaas wel rustiger, maar ook een stuk veiliger. En met diverse van de leuke mensen van DTS, en een paar van andere plekken!
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt helemaal goed hier
we gaan gewoon zorgen dat er nog meer leuke mensen komen
Moet je een dreun ofzo?quote:
als jullie leuke users wetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, neuh, ik mag hen echt wel, maar dat gaat alleen maar ellende opleveren hier!
Even die ene hersencel van je resetten.quote:
Sommigen weten het hier al te vinden, maar posten hier niet vaak. @lavenderr.quote:
Niet gezien vanavondquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even die ene hersencel van je resetten.
hmmmmquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet gezien vanavond
En zijn UI is ook weer weg
Even afwachten, hij was ook bezig met een muziekproject waar hij zich op wou concentreren.quote:
ik denk dat hij weg isquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even afwachten, hij was ook bezig met een muziekproject waar hij zich op wou concentreren.
Dit idd!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even afwachten, hij was ook bezig met een muziekproject waar hij zich op wou concentreren.
slaap wel alvastquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef ToT het volgende:
Ja, weer wieberen!Nog even wat relaxen en dan pitten.
Ach ja, people come and go all the timequote:
Beste antwoord.quote:
dat zei ze vannacht ookquote:
Surequote:
Mijn parkiet ook toen ik haar zaadbakje weer vulde.quote:
quote:
Draakje.quote:
SBEquote:
Met jou ook nog alles goed?quote:
Ja druk maar leuk dagje gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou ook nog alles goed?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja druk maar leuk dagje gehad.
Wel beetje veel thee gedronken dus mocht je me missen ben ik ff ...
Leren raak schietenquote:
Hier gaat iets mis in onze communicatie en in mijn gedachtegang.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis in onze communicatie en in mijn gedachtegang.
Teveel stof aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ruzie met m'n scrollwieltje van m'n muis.
Gewoon in de tuin een windvrijplekje zoeken en gaan zitten relaxedddddquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Heb wel een kutnacht gehad, dus ik kan er niet echt volop van genieten.
....met een hyperactieve stuiterkoter die overal naar toe wil!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon in de tuin een windvrijplekje zoeken en gaan zitten relaxeddddd
Nee, helemaal schoon zelfs. Maar als ik naar beneden wil scrollen op de pagina, schiet hij steeds omhoog. Nu al een week last van... donders irritant. Heb hem ook al in een andere usbpoort gestopt, maar helpt niet.quote:
Tot is hier beter inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, helemaal schoon zelfs. Maar als ik naar beneden wil scrollen op de pagina, schiet hij steeds omhoog. Nu al een week last van... donders irritant. Heb hem ook al in een andere usbpoort gestopt, maar helpt niet.
Leen hem een dagje uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
....met een hyperactieve stuiterkoter die overal naar toe wil!
Ja, goede optiequote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot is hier beter in
Ik kom niet verder dan de muis uit het raam gooien
Ik begreep het welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
Omhoog scrollen gaat niet, bedoel ik.jeetje. Lekker wakker ben ik weer...
quote:
In [DIG] kunnen ze wel tips geven, maar je moet wel een hoop gezeik tolereren van: "Heb je al eens een andere muis geprobeerd? Wat doet de muis op een andere computer?" voor ze meer de diepte in gaan en met oplossingen komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
Omhoog scrollen gaat niet, bedoel ik.jeetje. Lekker wakker ben ik weer...
Ja klopt... en daar heb ik weinig zin inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
In [DIG] kunnen ze wel tips geven, maar je moet wel een hoop gezeik tolereren van: "Heb je al eens een andere muis geprobeerd? Wat doet de muis op een andere computer?" voor ze meer de diepte in gaan en met oplossingen komen.
Oh ja, volgende stap: heb je de meest recente drivers geīnstalleerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt... en daar heb ik weinig zin in![]()
Ik heb namelijk geen andere muis en ook geen andere computer
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel vreemd dat ie in een andere usb poort dezelfde problemen geeft
Ja, die instellingen heb ik zojuist allemaal doorgelopen. Heb 4 regels per keer gedaan, 3, 2 en zelfs 1. Maar werkt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, volgende stap: heb je de meest recente drivers geīnstalleerd?
Frustrerende vragen steeds, maar het KAN zijn dat met een windows update de drivers er ineens niet zo lekker meer mee lopen. Toch vermoed ik niet dat dat het is.
Je kunt ook bij de muis-instellingen alles ff helemaal overhoop gooien, opslaan en dan weer terugzetten. Helpt SOMS ook wel. Met name de instellingen van zoveel regels verschuiven per klikje van het muiswiel kan in deze belangrijk zijn.
Bij dagelijks gebruik? Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja, die instellingen heb ik zojuist allemaal doorgelopen. Heb 4 regels per keer gedaan, 3, 2 en zelfs 1. Maar werkt niet.
Heb het ook uitgezet dat je de pointer ziet wanneer je typt. Ook geen effect ( had ik gelezen op internet als tip. )
Zal nogmaals naar de drivers kijken, maar die waren onlangs gewoon goed.
Ik kocht deze muis in 2015. Hij zou toch niet versleten zijn?
Zou dan best kunnen dat ie gewoon af is, wat wel zonde is, maar dan koop je toch gewoon weer dezelfde muisquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja, die instellingen heb ik zojuist allemaal doorgelopen. Heb 4 regels per keer gedaan, 3, 2 en zelfs 1. Maar werkt niet.
Heb het ook uitgezet dat je de pointer ziet wanneer je typt. Ook geen effect ( had ik gelezen op internet als tip. )
Zal nogmaals naar de drivers kijken, maar die waren onlangs gewoon goed.
Ik kocht deze muis in 2015. Hij zou toch niet versleten zijn?
Jawel hé, zwart met geelquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is ook wel een leuk kleurtje voor een muis
Dit dus, past mooi bij m'n black widow chroma toetsenbordquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik "moest" laatst ook een andere muis, dus ik heb er uiteraard een met RGB-verlichting. L33t-gamer enzo.
Mevr Lievquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is ook wel een leuk kleurtje voor een muis
Ja, m'n toetsenbord doet ook RGB-lichtjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit dus, past mooi bij m'n black widow chroma toetsenbord
Dat is wel gaafquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, m'n toetsenbord doet ook RGB-lichtjes.
hi5 voor hysterisch toetsenbordquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, m'n toetsenbord doet ook RGB-lichtjes.
Ik kon kiezen uit een laptop (verder identiek) met alleen rode lichtjes of met RGB. Ja, duh, KLEURTJES.quote:
Ik wil ook kleurtjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit een laptop (verder identiek) met alleen rode lichtjes of met RGB. Ja, duh, KLEURTJES.
Gaat z'n gangetje, met jou dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:33 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete Fok!-deerne?
Kleurtjes is dan idd wel mooier dan alleen rode lichtjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit een laptop (verder identiek) met alleen rode lichtjes of met RGB. Ja, duh, KLEURTJES.
Ik ben half aan het overwegen om er nog een los tobo bij te kopen wat íets fijner is voor m'n polsen, maar het idee "verplaatsbaar" is wel een beetje het raam uit inmiddels.quote:
Ik kan er ook een hele lichtshow van maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kleurtjes is dan idd wel mooier dan alleen rode lichtjes
Haha, dat is wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er ook een hele lichtshow van maken.
En m'n muis reageert op geluid zag ik, ik deed een emote/dansje in m'n spelletje en muis deed vrolijk mee met lichtjes.
mijn losse tobo heeft ook geen kleurtjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben half aan het overwegen om er nog een los tobo bij te kopen wat íets fijner is voor m'n polsen, maar het idee "verplaatsbaar" is wel een beetje het raam uit inmiddels.
Ja, ik heb verder alleen maar saaie meuk op m'n kantoor, maar daar zit ik nooit te gamen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn losse tobo heeft ook geen kleurtjes
en ik kan m'n muis nergens vinden. Geen idee waar dat ding nou weer gebleven is
Goed zoeken, dan vindt je hem vanzelf welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn losse tobo heeft ook geen kleurtjes
en ik kan m'n muis nergens vinden. Geen idee waar dat ding nou weer gebleven is
gamen doe ik op de playstation.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb verder alleen maar saaie meuk op m'n kantoor, maar daar zit ik nooit te gamen.
Oeh, fancy.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
gamen doe ik op de playstation.
maar die heeft ook geen hippe rgb kleurtjes.
heb wel de 500 miljoen special edition controller. want doorzichtig donkerblauw.
Ik kan nog steeds geen ps5 vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, fancy.
Gamen op de PS heb ik opgegeven, teveel concurrentie op het scherm en ik vind sjouwen met een extra tv te irritant. En ik heb toch nog een backlog om U tegen te zeggen op pc en Switch.
moet je in wat van die telegram groepen gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen ps5 vinden
Maar gelukkig is GT7 op de 4 ook prima te doen
de backlog op m'n ps4 is ook gigantisch. ben blij dat ik geen andere consoles hebquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, fancy.
Gamen op de PS heb ik opgegeven, teveel concurrentie op het scherm en ik vind sjouwen met een extra tv te irritant. En ik heb toch nog een backlog om U tegen te zeggen op pc en Switch.
Eh, alleen in Animal Crossing zit al zo'n 500 uur, die heb ik er wel uit inmiddels.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je in wat van die telegram groepen gaan zitten.
en sony dropt elke woensdagochtend via hun eigen verkoop als ik me niet vergis
[..]
de backlog op m'n ps4 is ook gigantisch. ben blij dat ik geen andere consoles heb
Hoewel ik nog steeds twijfel een keer een switch te halen maar ik vind het te duur voor de keren dat ik er waarschijnlijk mee zal spelen
Wij zijn gewoon nog niet op zoek.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen ps5 vinden
Maar gelukkig is GT7 op de 4 ook prima te doen
ja dan heb je het er al uit. ik zou een switch vooral nemen om onderweg te gamen richting werk maar aangezien dat nu ook maar 1 keer per 2 weken ongeveer is is dat ook de moeite niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, alleen in Animal Crossing zit al zo'n 500 uur, die heb ik er wel uit inmiddels.
[..]
Wij zijn gewoon nog niet op zoek.Kerel speelt vooral op XBOX, PS is nu meer het streaming-ding en af en toe speelt iemand er nog eens wat op.
En dus beiden stevige laptops.
Protip: neem geen Lite, in ieder geval niet tweedehands. Die pookjes slaan vrij makkelijk op drift en dan is een setje losse Joy-Cons opsturen toch nét een wat prettiger idee. (Want ze fixen ze voor niets/weinig)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan heb je het er al uit. ik zou een switch vooral nemen om onderweg te gamen richting werk maar aangezien dat nu ook maar 1 keer per 2 weken ongeveer is is dat ook de moeite niet.
misschien dat ik ooit wel een keer een 2e hands oppik, zelda botw lijkt me wel tof namelijk
Ja, da's je spirit animal natuurlijk.quote:
jaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's je spirit animal natuurlijk.
ik wilde eigenlijk wel voor lite gaan omdat die gewoon bijna 200 goedkoper zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip: neem geen Lite, in ieder geval niet tweedehands. Die pookjes slaan vrij makkelijk op drift en dan is een setje losse Joy-Cons opsturen toch nét een wat prettiger idee. (Want ze fixen ze voor niets/weinig)
Maar de Lite heeft dus dezelfde problemen.
Nieuw zou ik die ook wel aandurven hoor, alleen tweedehands zou ik die niet direct overwegen vanwege die drift-issues/aankoopbewijzen/garantie. Tweedehands normale Switch en evt een vers setje Joy-Cons is ook een aardige, maar bij oudere versies zit je wel weer met een accu die vrij vlot leeg gaat. (Da's voor mij geen probleem, ik zit toch altijd wel in de buurt van een stopcontact, maar al reizend is dat gewoon kut).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja
[..]
ik wilde eigenlijk wel voor lite gaan omdat die gewoon bijna 200 goedkoper zijn
nieuw dan
oh oke, ja die zou ik dan wel nieuw halen. daarvoor is het prijsverschil 2ehands me niet groot genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuw zou ik die ook wel aandurven hoor, alleen tweedehands zou ik die niet direct overwegen vanwege die drift-issues/aankoopbewijzen/garantie. Tweedehands normale Switch en evt een vers setje Joy-Cons is ook een aardige, maar bij oudere versies zit je wel weer met een accu die vrij vlot leeg gaat. (Da's voor mij geen probleem, ik zit toch altijd wel in de buurt van een stopcontact, maar al reizend is dat gewoon kut).
Elder Ring schijnt wel een geinig casual spelletje te zijn om zo tussen het FOK!ken door ff uit te spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wil weer een nieuw spel kopen voor de switch, speel er eigenlijk niet veel meer op. Omdat ik de spellen niet echt leuk vind
Wat voor spellen speel je graag?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wil weer een nieuw spel kopen voor de switch, speel er eigenlijk niet veel meer op. Omdat ik de spellen niet echt leuk vind
Is niet voor de switchquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Elder Ring schijnt wel een geinig casual spelletje te zijn om zo tussen het FOK!ken door ff uit te spelen.
Tja, té makkelijk is ook niet veel aanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en heel Twitter ontploft ook omdat dat spel veel te moeilijk gemaakt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |