* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke strafquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De boete is 2 keer de helft en mocht u deze niet willen/kunnen voldoen dan zal SBE hier een gepaste oplossing voor vinden en deze ten uitvoeren brengen.
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke straf
Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenken
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusjequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
'levens'ervaring he doet het hem tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusje
Op 1 staat je zusjequote:
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelderquote:
...huehue?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
hihahootjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op 1 staat je zusje
Op 2 staat je nichtje
op 3 staat je moeder
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
quote:
Die afgelikte boterhammen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
Met een vrachtwagen in een loods keren zonder de randjes te raken heb ik al onder de kniequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrouwen met ervaring kunnen jou nog een hoop leren.
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelderquote:
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feestquote:
afgelopen zaterdag was het kontklossen voor beginnersquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feest
Tsja, je weet nooit waarin die feesten in uitmondenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag was het kontklossen voor beginnersmaar dat mondde uit in een Tupperware party
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feest
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hartelijk Mario trouwensIk doe niet aan die onlogische datumnotatie van de 'Muricans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onlogische datumnotatie van de 'Muricans.
Fantastische zequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
maar goed, klaar maken en tijd voor fantastische dingen
Yepquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
bespeur ik hier wat seksuele frustratie?
Nu ben jij weer wegquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Als jullie allemaal nou eens uit het tuinhuisje komen.
Ik was onderweg naar huis toe, gelijk even boodschappen halen.quote:
Oh je was niet thuis..quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar huis toe, gelijk even boodschappen halen.
Idd en nu nog koken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh je was niet thuis..
En nu moet je nog koken?
Ik gooi zo wel wat shoarma in de pan.quote:
Lekker met een pita broodje in veel knoflooksausquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gooi zo wel wat shoarma in de pan.
Ik heb geen pita broodje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker met een pita broodje in veel knoflooksaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |