* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke strafquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De boete is 2 keer de helft en mocht u deze niet willen/kunnen voldoen dan zal SBE hier een gepaste oplossing voor vinden en deze ten uitvoeren brengen.
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable hoopt dan wel op een leuke straf
Nou ben benieuwdquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb SBE net gesommeerd een heel leuke straf voor je te bedenken
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusjequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
'levens'ervaring he doet het hem tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hmmm... de moeder van Haags een hogere positie dan zijn zusje
Op 1 staat je zusjequote:
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelderquote:
...huehue?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
hihahootjesquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op 1 staat je zusje
Op 2 staat je nichtje
op 3 staat je moeder
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het haagsgenot van komend weekend in zijn kelder![]()
quote:
Die afgelikte boterhammen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags
de vrouw van @:haags
de moeder van @:haags
het zusje van @:haags
Met een vrachtwagen in een loods keren zonder de randjes te raken heb ik al onder de kniequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrouwen met ervaring kunnen jou nog een hoop leren.
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelderquote:
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van de weekelijkse BDSM feesten die haags geeft in zijn kelder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feestquote:
afgelopen zaterdag was het kontklossen voor beginnersquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feest
Tsja, je weet nooit waarin die feesten in uitmondenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag was het kontklossen voor beginnersmaar dat mondde uit in een Tupperware party
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mocht je haags ooit van meerdere nieuwe kanten willen zien, dan zou ik je aanraden om gewoon eens tijdens het weekend binnen te lopen. Vrijwel ieder weekend organiseert hij wel een feest
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hartelijk Mario trouwensIk doe niet aan die onlogische datumnotatie van de 'Muricans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die onlogische datumnotatie van de 'Muricans.
Fantastische zequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
maar goed, klaar maken en tijd voor fantastische dingen
Yepquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
bespeur ik hier wat seksuele frustratie?
Nu ben jij weer wegquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Als jullie allemaal nou eens uit het tuinhuisje komen.
Ik was onderweg naar huis toe, gelijk even boodschappen halen.quote:
Oh je was niet thuis..quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar huis toe, gelijk even boodschappen halen.
Idd en nu nog koken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh je was niet thuis..
En nu moet je nog koken?
Ik gooi zo wel wat shoarma in de pan.quote:
Lekker met een pita broodje in veel knoflooksausquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gooi zo wel wat shoarma in de pan.
Ik heb geen pita broodje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker met een pita broodje in veel knoflooksaus
En knoflooksauce.quote:
Hearlikquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
morgen weer dit weer?
graag een tikje minder wind
jeetje moon je bent echt goed bezigquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
JaEn gewerkt, en straks lekker zwemmen
Morgen nog wel, in t weekend meer bewolkingquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
morgen weer dit weer?
graag een tikje minder wind
Lekker zwemmenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeetje moon je bent echt goed bezig![]()
![]()
en daarna weer zonquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen nog wel, in t weekend meer bewolking
Ik blijf hier, lekker zwammen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Superbadeendjes horen ook in het waterquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf hier, lekker zwammen.
Zwammen vanuit bad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Superbadeendjes horen ook in het water
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik zwam ook lekker hier
bij mijn viva vriendjes![]()
Joepiequote:Op donderdag 10 maart 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
ik zwam ook lekker hier
bij mijn viva vriendjes![]()
Bij shoarma behoort velen knoflokensauzenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij shoarma behoort velen knoflokensauzen
En dan wakker worden in de stankquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij shoarma behoort velen knoflokensauzen
Dat is dan wel weer een nadeel ervan, naast een heftig ruftende muis wakker wordenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan wakker worden in de stank
En zij wordt wakker door jouw schetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een nadeel ervan, naast een heftig ruftende muis wakker worden
Om haar wakker te ruften heb je iets meer nodig dan behoorlijk harde knoflook schetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En zij wordt wakker door jouw scheten
Oh is ze zo'n vaste slaper dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om haar wakker te ruften heb je iets meer nodig dan behoorlijk harde knoflook scheten
Ze kan gewoon heel goed ruften weerstaan door haar jaren lange ervaring in het slapen in haar eigen ruft stankquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh is ze zo'n vaste slaper dan?
Ah dat kan ook inderdaad..quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kan gewoon heel goed ruften weerstaan door haar jaren lange ervaring in het slapen in haar eigen ruft stank
Ga even checkenquote:
Ja je weet wat een beaver ook is, toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Hij ligt gewoon in een deuk om het verhaal
Uhhmm eigenlijk niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je weet wat een beaver ook is, toch?
[ afbeelding ]
quote:
Ah toch wel hé, vandaar dat ie zo moest lachenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hier in Nederland zouden ze het een poes noemen!
En in Engelstalige landen is het naast een beaver ook wel een pussy!
Juist!quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah toch wel hé, vandaar dat ie zo moest lachen
Hoe oud waren die tokkies dan ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik was uurtje of 2 geleden nog bij de super voor wat eten voor morgenvroeg en middag, zijn er net twee van die tokkies voor me in de rij dat zelfs ik plaatsvervangende schaamte kreeg![]()
Eentje had niet genoeg geld op haar rekening om 9 euro en een beetje te betalen en de volgende bleef maar zeiken over dat er korting op producten zat die volgens hem er niet vanaf waren gehaald.
De eerste was rond mijn leeftijd en de tweede was rond de 50 schat ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe oud waren die tokkies dan ?
Beter volgende keer in een andere rij gaan staan
Dat is wel frustreren, want eigenlijk wil er ook wel weer iets van zeggen.. maar weet dat je een grote bek terug krijgtquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste was rond mijn leeftijd en de tweede was rond de 50 schat ik.
En er was maar een kassa open dus ik had geen andere kunnen kiezen.
De eerste ging nog wel, maar die tweede bleef maar zeiken. Volgens mij heeft het meisje achter de kassa drie keer die hele bon hardop nagelezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel frustreren, want eigenlijk wil er ook wel weer iets van zeggen.. maar weet dat je een grote bek terug krijgt
Ja of je had ff je hardop kunnen afvragen of er niet ff nog een kassa open kan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste ging nog wel, maar die tweede bleef maar zeiken. Volgens mij heeft het meisje achter de kassa drie keer die hele bon hardop nagelezen.
Ik wilde er idd iets van zeggen, maar dan zit ik er weer tussen en duurt het nog 4 keer zo lang.
Omdat ze zo lang in de rij moet staan wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of je had ff je hardop kunnen afvragen of er niet ff nog een kassa open kan.
Doe ik in dit soort extreme gevallen wel eens tegenover klanten die achter me staan te mokken.
Doe je dat serieus wel eens?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of je had ff je hardop kunnen afvragen of er niet ff nog een kassa open kan.
Doe ik in dit soort extreme gevallen wel eens tegenover klanten die achter me staan te mokken.
Als het me echt te lang duurt, in echt extreme gevallen? Echt wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |