Als wij België binnevallen mogen we dan gelijk de wegen repareren?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Alvast NL propaganda voor een bevrijding dan:
https://zapatopi.net/belgium/
"Belgium Doesn't Exist!"
or "Land of Sprouts and Chocolate, I Think Not."
Die arabieren zijn nooit te vertrouwen geweest. Laten we alles aan Israel schenken daar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:28 schreef HSG het volgende:
https://www.firstpost.com(...)-putin-10446221.html
SA en VAE weigeren met Biden te praten maar kletsen wel gezellig met Putin. Je gooit een ban op Russische olie terwijl je je toestroom van olie niet veilig hebt gesteld.Lekker dom bezig.
Zo te zien een majoor. Laaghangend fruit, maar mooi opgeruimdquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:28 schreef polderturk het volgende:
Wat is de rang van een komandant van een tankbrigade? Is dat een generaal?
Hier op de foto met Poetin.
@:AchJa
Anderen?
[ twitter ]
Daarnaast is er nog een land met een enorm hoeveelheid olie in de grond en dat is Venezuela. Venezuela en Rusland zijn grote vrienden van elkaar dus het zou mij niet verbazen dat die ook de middelvinger opsteken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Die arabieren zijn nooit te vertrouwen geweest. Laten we alles aan Israel schenken daar.
Dat ligt volgens mij ook aan het land. In Nederland is dat volgens mij een Colonel. Maar ik weet niet of Rusland dezelfde structuren hanteert.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:28 schreef polderturk het volgende:
Anderen?
[ twitter ]
Ja, hun economie is ook ongeveer het zelfde.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarnaast is er nog een land met een enorm hoeveelheid olie in de grond en dat is Venezuela. Venezuela en Rusland zijn grote vrienden van elkaar dus het zou mij niet verbazen dat die ook de middelvinger opsteken.
Juichenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:28 schreef polderturk het volgende:
Anderen?
[ twitter ]
Er is nog een groot land met olie, de VS zelf, maar daar mogen ze niet aankomen, want slecht voor milieu. Zelfde als in NL, VK en Canada..... (al dan niet mbt gas ipv olie)quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarnaast is er nog een land met een enorm hoeveelheid olie in de grond en dat is Venezuela. Venezuela en Rusland zijn grote vrienden van elkaar dus het zou mij niet verbazen dat die ook de middelvinger opsteken.
brigadegeneraal lijkt me (1 ster)quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:28 schreef polderturk het volgende:
Anderen?
[ twitter ]
Die zijn juist aan het bijdraaien. Dit is een kans om weer op de VS markt olie te kunnen verkopen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:31 schreef HSG het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel ff uitzonderingen gaan maken indien dat nodig is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog een groot land met olie, de VS zelf, maar daar mogen ze niet aankomen, want slecht voor milieu. Zelfde als in NL, VK en Canada..... (al dan niet mbt gas ipv olie)
De VS heeft zelf olie zat. Hij wil met SA en VAE praten om de productie op te voeren en zo de globale prijs te drukken. Staat ook gewoon in het artikel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:28 schreef HSG het volgende:
https://www.firstpost.com(...)-putin-10446221.html
SA en VAE weigeren met Biden te praten maar kletsen wel gezellig met Putin. Je gooit een ban op Russische olie terwijl je je toestroom van olie niet veilig hebt gesteld.Lekker dom bezig.
Hij wordt genegeerd door SA en VAE die in staat zijn de productie op pijl te brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De VS heeft zelf olie zat. Hij wil met SA en VAE praten om de productie op te voeren en zo de globale prijs te drukken. Staat ook gewoon in het artikel.
Je bent niet echt heel erg op de hoogte hè?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog een groot land met olie, de VS zelf, maar daar mogen ze niet aankomen, want slecht voor milieu. Zelfde als in NL, VK en Canada..... (al dan niet mbt gas ipv olie)
Dat betwijfel ik, want dit is geen toeval.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Het lijkt me nodig he? De prijzen in de VS aan de pomp zijn nog nooit zo hoog geweest, en ja, ik weet dat het nog steeds veel goedkoper is dan hier, daar heeft de gemiddelde Amerikaan vrij weinig aan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:34 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel ff uitzonderingen gaan maken indien dat nodig is.
Tsja...de nazi's daar hebben een hoop goed te maken nadat ze al hun vrienden beledigd en weggejaagd hebben en Irak en Syrië binnen zijn gevallen en vervolgens keuzes hebben gemaakt waardoor de economie instortte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:35 schreef Werkperd het volgende:
Diplomatieverkeer in Turkije:
Griekenland ( recent bezoek)
Israël (recent bezoek)
Biden - Erdogan (telefoongesprek en mogelijke bezoek)
Lavrov - Kubela (momenteel op bezoek)
Olaf Scholz (binnenkort op bezoek)
Stoltenberg (binnenkort op bezoek)
Turkije is zoals altijd weer het sleutelfiguur tot stabilisatie
Maar Erwin Rommel was een generaal. Die had dan misschien meerdere tankbrigades onder zich.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij ook aan het land. In Nederland is dat volgens mij een Colonel. Maar ik weet niet of Rusland dezelfde structuren hanteert.
Omdat de olie/gas in private handen is, niet genationaliseerd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het lijkt me nodig he? De prijzen in de VS aan de pomp zijn nog nooit zo hoog geweest, en ja, ik weet dat het nog steeds veel goedkoper is dan hier, daar heeft de gemiddelde Amerikaan vrij weinig aan.
En dit zelfde "truukje" flikken ze in NL en VK dus ook met gas, in Canada met olie.
Het zal wel toeval zijn, maar ik vind het apart dat er zo veel westerse landen zijn die prima zelf olie/gas kunnen produceren maar het gewoonweg vertikken en de burger gewoon op laat draaien voor de kosten.
Geografische ligging.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:35 schreef Werkperd het volgende:
Israël (recent bezoek)
Ondertussen wat vrouwen meppen maar hey dat hoort erbij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:35 schreef Werkperd het volgende:
Israël (recent bezoek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |