abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204023395
Nieuwe Bayraktar TB2 beelden.

twitter
pi_204023414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Leipe special effects.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:34:14 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204023425
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Prijsschieten :D

[ twitter ]
:')
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:36:20 #104
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204023448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ondanks de positieve berichten, is het totaalbeeld toch wel somber.

De Russen rukken nog steeds op. Ze worden vertraagd, maar halen steeds meer doelen. De kuststrook en het oosten komen langzaam in Russische handen.

“Kernwapen zonder straling” wat een BS is dat zeg. Het is gewoon een grote bom.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204023453
Mooi

twitter
pi_204023493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Een vacuumbom vernietigd al het leven in een straal tot 300 meter. Niet zomaar een bom dus.

Ben daarnaast zeer triest gestemd over de situatie. Het baart mij zorgen dat zelfs op het hoogste diplomatieke niveau de Russen hun bullshit blijven verkondigen. Ondertussen is de haat van de Oekrainers tegen Rusland en haar bevolking echt enorm nu, dit gaat nooit meer goed komen. Ze gaan nog liever dood dan dat ze overgeven, ben dus niet verbaast als dit uiteindelijk miljoenen slachtoffers gaat kosten.
pi_204023511
Stel dat in een gekke twist Oekrane nu Russen in eigen land allemaal verslaan, zouden we Oekrane dan tegenhouden/vertellen het maar niet te doen als ze vervolgens doodleuk Rusland zelf zouden binnenvallen om de rest ook maar op te ruimen? :P
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:43:05 #108
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204023538
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Omdat de olie/gas in private handen is, niet genationaliseerd.
De accijns en belasting (over belasting) op die producten is wel genationaliseerd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204023562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:40 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Een vacuumbom vernietigd al het leven in een straal tot 300 meter. Niet zomaar een bom dus.

Ben daarnaast zeer triest gestemd over de situatie. Het baart mij zorgen dat zelfs op het hoogste diplomatieke niveau de Russen hun bullshit blijven verkondigen. Ondertussen is de haat van de Oekrainers tegen Rusland en haar bevolking echt enorm nu, dit gaat nooit meer goed komen. Ze gaan nog liever dood dan dat ze overgeven, ben dus niet verbaast als dit uiteindelijk miljoenen slachtoffers gaat kosten.
Laten we voorop stellen dat het voor de Oekraners het ergst is.

Maar ik ben ook benieuwd hoe we hier, als het conflict lang gaat duren (en daar lijkt het op), honderdduizenden Oekraners moeten gaan huisvesten.
pi_204023574
quote:

[..]

Er is hopelijk een grens waarbij we wel gaan helpen. Het opblazen van een kerncentrale, of een ander groot en duidelijk gebaar waarbij de bevolking van Europa de regeringen dwingt tot ingrijpen. Rusland raakt steeds meer gesoleerd, en op een gegeven moment is de band met China ook niks meer waard, waarbij China ook haar handen terugtrekt.

Dat Lavrov niks voor elkaar kreeg is ook een teken van zwakte
pi_204023576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Het werd vergeleken met een klein kernwapen zonder de straling.
pi_204023580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:13 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Opgelost, slotje!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:47:17 #113
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204023598
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:55 schreef Richestorags het volgende:
Die retoriek van Lavrov is wel echt om te janken zeg.
Tja, te verwachten en gaat sws niets uitkomen... ga je onderhandelen moet je melden dat je alles met de baas moet bespreken omdat je niet bevoegd bent :')
Maar goed dit is allemaal tijd winnen, oprekken en wie weet kantelt alles wel en tot dat moment dobberen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204023602
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-verspeelde-a4099952

Hoe Poetin Ruslands welvaart verspeelde.

Dit dus.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:56:51 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204023702
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar ik ben ook benieuwd hoe we hier, als het conflict lang gaat duren (en daar lijkt het op), honderdduizenden Oekraners moeten gaan huisvesten.
Dat kunnen we niet bij dat soort aantallen, simpel zat. Zeker niet voor langere tijd.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:57:16 #116
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204023707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:41 schreef xFriendx het volgende:
Stel dat in een gekke twist Oekrane nu Russen in eigen land allemaal verslaan, zouden we Oekrane dan tegenhouden/vertellen het maar niet te doen als ze vervolgens doodleuk Rusland zelf zouden binnenvallen om de rest ook maar op te ruimen? :P
Ik hoop dat ze het niet doen want dat is wel een uitnodiging om irrationeel kernwapens te gaan gebruiken. Beter wachten ze nog een paar maanden totdat Rusland vanzelf instort
pi_204023747
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat kunnen we niet bij dat soort aantallen, simpel zat. Zeker niet voor langere tijd.
Maar ik zie het wel gebeuren dat we deze mensen hier uiteindelijk permanent gaan opvangen. De kinderen zullen hier immers ook naar school gaan, en je zit binnen no-time aan 'gewortelde' gezinnen.

Het zou echt een breuk met het verleden zijn om dit soort mensen weer terug te sturen, naar een land wat de komende tijd sowieso problematisch zal blijven.

Goed, ik loop op de zaken vooruit, maar misschien gaat ons asielsysteem (door grote druk) ook nog eens op de schop.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 maart 2022 @ 13:05:34 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204023805
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Maar ik zie het wel gebeuren dat we deze mensen hier uiteindelijk permanent gaan opvangen. De kinderen zullen hier immers ook naar school gaan, en je zit binnen no-time aan 'gewortelde' gezinnen.

Het zou echt een breuk met het verleden zijn om dit soort mensen weer terug te sturen, naar een land wat de komende tijd sowieso problematisch zal blijven.

Goed, ik loop op de zaken vooruit, maar misschien gaat ons asielsysteem (door grote druk) ook nog eens op de schop.
Denk eigenlijk wel dat een flink deel van de vluchtelingen uit Oekrane weer terug zal gaan.
pi_204023817
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:45 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zo lang ze het Russische volkslied niet cancellen ben ik niet tegen
pi_204023832
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:05 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Denk eigenlijk wel dat een flink deel van de vluchtelingen uit Oekrane weer terug zal gaan.
Dat denk ik ook, maar het hangt natuurlijk sterk af van hoe lang dit conflict gaat duren. En ik verwacht een lange tijd. Poetin kan zich niet zomaar terugtrekken (dat leidt tot gezichtsverlies) en de Oekraners zijn gemotiveerd om door te vechten.
pi_204023858
quote:

[..]

Loopt vanzelf over in een bredere oorlog denk ik; je ziet dat de Russen de NATO aan het uitdagen is...de grens aan het opzoeken is. In de hoop dat de NATO zich er toch mee gaat bemoeien zodat ze wat wapens kunnen gaan gebruiken ''ter verdediging voor het boze westen''. Als er wat gebeurd met een kerncentrale komt de NATO wel in actie denk ik. Of als het aantal burgerslachtoffers drastisch stijgt.

Of ze moeten binnen nu en een paar weken echt tot een deal komen, maar daar lijken beide partijen maar weinig in te zien; ze moeten allebei water bij de wijn doen en dat doen beide partijen liever niet.
  donderdag 10 maart 2022 @ 13:10:29 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204023860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het grootste punt is logistiek en praktisch: er zijn gewoon geen of in elk geval veel te weinig woningen. Ons hele systeem loopt al jarenlang vast, mede omdat ons asielbeleid veel te ruimhartig is geweest en we allerlei mensen hier hebben laten blijven die eigenlijk weg hadden gemoeten.

Nu pluk je daar de zure vruchten van.
  donderdag 10 maart 2022 @ 13:10:49 #123
3542 Gia
User under construction
pi_204023863
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Alle Afghanen en Syriers met eigen woonruimte dwingen minimaal een slaapkamer af te staan voor Oekrainers.
pi_204023885
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:30 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Deze twitters en filmpjes van oorlogshandelingen hebben volgens mij twee problemen:

1. Het zijn alleen Oekraners die al die filmpjes maken. Want zij zitten er midden in en hoeven maar met hun telefoon te wijzen en op 'record' te klikken. En natuurlijk gaan ze niet filmpjes en foto's posten van hun eigen verliezen want dat is slecht voor het moraal en op dit moment ronduit gevaarlijk als je in Oekrane leeft.
2. Het Westen censureert op dit moment Russische media, en Rusland censureert social media. Dus wat er is aan gefilmde Russische successen krijgen wij niet eens meer te zien.

Dus als je denkt dat je het werkelijke verloop van de strijd zou kunnen raden aan de hand van dit soort filmpjes, hou je jezelf denk ik voor de gek.
pi_204023911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Alle Afghanen en Syriers met eigen woonruimte dwingen minimaal een slaapkamer af te staan voor Oekrainers.
Net zo debiel als alle mensen die een WAO uitkering hebben en in een huis met tuin wonen te dwingen om daar een tent op te laten zetten en deze opgevangen mensen een sleutel te geven zodat ze van de keuken en het sanitair gebruik kunnen maken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')