Uitzending van 2020:quote:Kremlin in de Kamer
Een ‘man in de war’ die ‘Kremlinpropaganda’ uitkraamt, aldus Tweede Kamerleden over het optreden van Thierry Baudet in het debat over Oekraïne. Terwijl iedereen de Russische invasie scherp veroordeelt, toont de FVD-leider alle begrip voor het militaire geweld van Poetin. ‘Na twee jaar covidscam hebben we nu de Ruslandscam’, stelt hij. De Oekraïneoorlog is volgens Baudet ‘de schuld van het Westen’. En als minister van Buitenlandse Zaken Hoekstra oproept om de soevereiniteit van Oekraïne te respecteren, twittert Baudet: ‘Donder toch op man, sukkel’.
Kamerleden zijn verbijsterd. Jesse Klaver van GroenLinks wil dat Forum voor Democratie wordt uitgesloten van vertrouwelijke informatie over de Oekraïneoorlog. En op verzoek van een Kamermeerderheid wordt onderzocht of er financiële banden zijn tussen Baudet en Rusland. Maar in 2020 onthult Zembla in de uitzending ‘Baudet en het Kremlin’ vertrouwelijke appberichten van Baudet. Daaruit blijkt dat hij banden heeft met het Kremlin. Waarom komt er nu pas een onderzoek, waarom was de Tweede Kamer al niet eerder gealarmeerd?
Kremlin in de Kamer
Donderdag 10 maart 2022 om 20:25 uur bij BNNVARA op NPO 2.
Herhaling: donderdag 17 maart – 09.25 uur – NPO 2
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/kremlin-in-de-kamer
I knowquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:41 schreef fubaaar22 het volgende:
heb je ooit de fvd wappies gevolgd op twitter/facebook/youtube?
Zelfs als er videobeelden opduiken waarbij baudet in zijn reet geneukt word door putin dan weten ze dat nog te verdraaien
Dit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:41 schreef fubaaar22 het volgende:
heb je ooit de fvd wappies gevolgd op twitter/facebook/youtube?
Zelfs als er videobeelden opduiken waarbij baudet in zijn reet geneukt word door putin dan weten ze dat nog te verdraaien
Hij zei ook dat alles (Financieel) onderzocht mocht worden bij de FVD maar dan ook alle andere partijen in de 2e kamer...quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:45 schreef dimmak het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de bewijzen eerlijk gezegd. Ik heb niks met Baudet of met de FvD, maar het is wel een hele makkelijke dooddoener om Baudet direct te beschuldigen van banden met Rusland. Want hoe moet die pepernoot dat nou bewijzen. Laten de bewijzen eerst maar eens duidelijk maken dat de banden echt zijn. Voorlopig zie ik vooral een gekke wappie in Baudet.
Ja, dit is een mooi opwarmertje voor de uitzending van vanavondquote:
https://www.bnnvara.nl/ze(...)russische-betalingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:45 schreef dimmak het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de bewijzen eerlijk gezegd. Ik heb niks met Baudet of met de FvD, maar het is wel een hele makkelijke dooddoener om Baudet direct te beschuldigen van banden met Rusland. Want hoe moet die pepernoot dat nou bewijzen. Laten de bewijzen eerst maar eens duidelijk maken dat de banden echt zijn. Voorlopig zie ik vooral een gekke wappie in Baudet.
Gezien zijn gedrag en uitspraken: nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Is dit niet weer spijkers op laagwater zoeken?
Oké, maar ik moet het nog wel zien hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gezien zijn gedrag en uitspraken: nee.
Kijk het filmpje anders eens en vraag je af wat je er van zou vinden als Kaag zo aan het kronkelen als Baudet was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Is dit niet weer spijkers op laagwater zoeken?
Dat 'filmpje' is 2 jaar oud man...quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk het filmpje anders eens en vraag je af wat je er van zou vinden als Kaag zo aan het kronkelen als Baudet was.
Wat Baudet doet is sowieso dubieus, maar bewijs van geld van het Kremlin naar hem ontbrak. En dat is wel iets dat nodig is om Baudet compleet af te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/ze(...)russische-betalingen
En wellicht vanavond meer bewijs.
Sindsdien is hij veel extremer en dubieuzer geworden. Prima dus dat er een nieuwe uitzending komt van Zembla + onderzoek naar de financiering van FvDquote:
Ik denk dat we van de uitzending van vanavond veel meer vuurwerk kunnen verwachtenquote:
Rusland een rechtse dictatuur? Dit hoor ik dan voor het eerst.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:14 schreef Hexagon het volgende:
Vroeger was Rusland een linkse dictatuur en had je de ultralinkse CPN die ons onder Russische invloed wilde brengen.
En nu is Rusland een rechtse dictatuur en draaien hun zetbazen in ons land logischerwijs hun drol rechtsom.
Poetin is een dictator. En hij heeft vrij rechtse standpunten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:17 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Rusland een rechtse dictatuur? Dit hoor ik dan voor het eerst.
Kan je mij dan ook aangeven in wat zo rechts is aan Rusland tegenwoordig?
Leg eens uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:17 schreef MetVriendelijkeGroet het volgende:
Well well well how the turntables ...
De media die nu zelf bezig is met complotdenken. Dit topic zou niet misstaan in BNW.
Er zijn ook linkse dictators? En welke 'vrij rechtse' standpunten heeft Poetin dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Poetin is een dictator. En hij heeft vrij rechtse standpunten.
Zeker zijn er linkse dictators. Bijvoorbeeld in Venezuela en Noord-Korea.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:20 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Er zijn ook linkse dictators? En welke 'vrij rechtse' standpunten heeft Poetin dan?
Volgens mij lul je namelijk uit je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |