quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte, je bent het vieze mannetje waar de miep van de thuiszorg over uitweidt tijdens verjaardagen.
Lekker eten inderdaad. Over 2 maanden komt er een Soju Bar in De Pijp, een aanrader als je Koreaans wil eten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch wel m'n favoriete Aziaat in Amstelveen.
Hou je van Thais?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker eten inderdaad. Over 2 maanden komt er een Soju Bar in De Pijp, een aanrader als je Koreaans wil eten.
In Buitenveldert heb je ook een harde kern met koreaanse en japanse restaurants
Ik heb gisteren nog bij een Aziaat in Amstelveen gegeten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch wel m'n favoriete Aziaat in Amstelveen.
Hou je een beetje in.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neymar stelt zich aan
Gras is groen
Leuk zeg, was je zus jarig?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog bij een Aziaat in Amstelveen gegeten.
Komt wel erg dichtbij zo.
Dit blijft ook een leuke rubriek hequote:
Dat niemand direct in de camera kijkt maakt deze foto geweldig.quote:
konotsgek, dan is het wel héél gek hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:34 schreef GGMM het volgende:
2-1
Dit begint konotsgek te worden
@:tagliano hou je het in de gaten?
waar danquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog bij een Aziaat in Amstelveen gegeten.
Komt wel erg dichtbij zo.
Moeten hun weten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Leeuwarden doen ze dit heel anders heb ik in dit topic gelezen
Hoe oud?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is over een paar dagen jarig.
(lol)
Ze tellen dus minder dubbel?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef tong80 het volgende:
Oh ja uitdoelpunten tellen niet meerdubbel
Op de Ceintuurbaan zit een goeie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorige week nog Thais gegeten
dit komt erg dichtbij
Weer een voordeel van nuchter zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef tong80 het volgende:
Oh ja uitdoelpunten tellen niet meerdubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |