Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou haar weleens in bed tegen willen komen
Mijn hulp in de huishouding heet Janinequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had haar toevallig ook een keer gezien bij stadshart (centrum amstelveen)
Pics?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hulp in de huishouding heet Janine
Eenmaal daar laat ik niets meer aan het toeval over.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn.
Pics?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet zij weten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van Janine Rosa.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder en zus waren trouwe kijkers en in den beginne hadden we slechts één televisietoestel.quote:
Wij roddelen niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei, en Monique zal nu wel lopen voor Oekraine ipv FOK! @:Zipportal
Pics van je zus?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder en zus waren trouwe kijkers en in den beginne hadden we slechts één televisietoestel.
Real was toen echt mokerslechtquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
De wedstrijd s iets beter dan de heenwedstrijd.
Pics van je moeder?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder en zus waren trouwe kijkers en in den beginne hadden we slechts één televisietoestel.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij Kokusai gegeten vriend? De Aziaat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had haar toevallig ook een keer gezien bij stadshart (centrum amstelveen)
volgens mij is dit nu al de 3e keer in dit topic dat er over mensen wordt geroddeldquote:
@Mensenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij is dit nu al de 3e keer in dit topic dat er over mensen wordt geroddeld
misschien een dagrecord.
Ik zie "Adobe Stock". Denk niet dat dit een echte foto is van de werkster van @Tong80. Zou wel erg toevallig zijn als die ook op stockbeelden staat.quote:
Vroeg dronken aan m'n vorige werkster of ze ook onder de dekens zuigt.quote:
Gedraag jequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg dronken aan m'n vorige werkster of ze ook onder de dekens zuigt.
Van harte, je bent het vieze mannetje waar de miep van de thuiszorg over uitweidt tijdens verjaardagen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zie "Adobe Stock". Denk niet dat dit een echte foto is van de werkster van @:tong80. Zou wel erg toevallig zijn als die ook op stockbeelden staat.
Lekker maat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
vorig jaar jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij Kokusai gegeten vriend? De Aziaat.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch wel m'n favoriete Aziaat in Amstelveen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vorig jaar jalekkere sashimi hebben ze daar
In Leeuwarden doen ze dit heel anders heb ik in dit topic gelezenquote:
Ik vind dat je het goed volhoudt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef GGMM het volgende:
Sinds m'n goede voornemen niet langer kinderachtig te reageren op spelfoutjes zit ik regelmatig op m'n vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |