Echte voetbaljongen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Egmond heeft een goede Aad-imitatie in huis hè.
ik heb nu netflix, disney+ en amazon primequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staat zo gigantisch veel goede content op, echt een no-brainer.
Disney+ kun je opzeggen als je ouder dan 12 bent.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb nu netflix, disney+ en amazon prime
Disney kan wel weg tochquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom wil je een nieuw seizoen kijken van een serie die je een 5 geeft?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar moet ik het nieuwe seizoen van Loki dan kijken?
Loki kijk je maar via Vikings.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar moet ik het nieuwe seizoen van Loki dan kijken?
Jij denkt zeker dat ik verder een heel druk leven heb ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wil je een nieuw seizoen kijken van een serie die je een 5 geeft?
Ik vind je normaal altijd vrij kieskeurig qua series en films.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik verder een heel druk leven heb ofzo
Hoe was je date?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik verder een heel druk leven heb ofzo
Netflix, Prime en HBO Max en die watchlists maak je ook nooit meer af.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind je normaal altijd vrij kieskeurig qua series en films.
Die serie is ook erg matigquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk Dexter via NPO Start, maar wat is dat een kutapp zeg
Nietquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Netflix, Prime en HBO Max en die watchlists maak je ook nooit meer af.
quote:
Ik zal erover nadenkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Disney+ kun je opzeggen als je ouder dan 12 bent.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa
Ik heb zelfs Fargo seizoen 2 afgekeken
Ik heb dus eigenlijk zelden tijd om series te kijken door dat kut voetbalquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Netflix, Prime en HBO Max en die watchlists maak je ook nooit meer af.
Dat kan echt niet inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk Dexter via NPO Start, maar wat is dat een kutapp zeg
Ik kijk niet eens meer zoveel voetbal.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb dus eigenlijk zelden tijd om series te kijken door dat kut voetbal
Staat zelfs een stand bij het station zag ik voor die meukquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die 50% korting bij HBO is alleen als je het in maart neemt meen ik.
Welke serie?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer zoveel voetbal.
Maar als PSG 0-2 maakt zet ik mijn serie weer aan ja.
Ik moet ook nog het nodige inhalen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
MARKETINGEDquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Staat zelfs een stand bij het station zag ik voor die meuk
WALGELIJK
In het weekend zou ik wel willen kijken, maar dan kijk je toch al gauw zo'n 4 wedstrijden op een dag.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer zoveel voetbal.
Maar als PSG 0-2 maakt zet ik mijn serie weer aan ja.
Er is toch niet 24/7 voetbal?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
's Middags is het heerlijk om series te kijken. Met name maandagmiddagquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In het weekend zou ik wel willen kijken, maar dan kijk je toch al gauw zo'n 4 wedstrijden op een dag.
Nee, maar in het weekend wel volop. Doordeweeks heb ik er na een lange werkdag ook nauwelijks tijd voor, zeker als er ook voetbal op is. Dat geniet wel de voorkeur boven een streamingsdienst.quote:
Je hebt geen baanquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
's Middags is het heerlijk om series te kijken. Met name maandagmiddag
@yvonne wtfquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef GGMM het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Dat lukt me niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In het weekend zou ik wel willen kijken, maar dan kijk je toch al gauw zo'n 4 wedstrijden op een dag.
Koop een kabel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef GGMM het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Nog ¤ 6029 te gaan tot 1 juni 2022quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:10 schreef GGMM het volgende:
FOK! leeft. Er zijn ook erg veel mods hier.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen wel allemaal zeggen dat deze wedstrijd kut is, maar het is hier wel erg druk zeg
Fair enoughquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij wekte bij jou de indruk van wel?
Oei, en Monique zal nu wel lopen voor Oekraine ipv FOK! @Zipportalquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog ¤ 6029 te gaan tot 1 juni 2022
Leuk ja al die mods in VBLquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FOK! leeft. Er zijn ook erg veel mods hier.
Muah het kijkt wel lekker weg, maar denk dat ik het allemaal weer vergeten ben zodra de laatste aflevering is afgelopen.quote:
Het staat je vrij om te solliciteren!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk ja al die mods in VBL
Nu nog VBL mods
Flodder?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het kijkt wel lekker weg, maar denk dat ik het allemaal weer vergeten ben zodra de laatste aflevering is afgelopen.
Maar een Nederlandse serie vind ik op zijn tijd wel eens leuk ter afwisseling.
Boomende parttimer gespot.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jawel. Op dinsdag t/m donderdag volop aan de bak
Pietje puk wil wel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het staat je vrij om te solliciteren!
Op dit moment ben ik zo wanhopig dat ik alles aanneem
Mijn DM staat open!quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Paulquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Frozen-assassinquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@klaasweetallesquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog geen DM gehad :Squote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook ja, laatst 2 van de NPO gezien maar die zijn veel te kort. (over de IRA in NL en over politiek, namen even vergeten)quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het kijkt wel lekker weg, maar denk dat ik het allemaal weer vergeten ben zodra de laatste aflevering is afgelopen.
Maar een Nederlandse serie vind ik op zijn tijd wel eens leuk ter afwisseling.
FOK!Stok in Kiev. @fetXquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei, en Monique zal nu wel lopen voor Oekraine ipv FOK! @:Zipportal
whiskey tochquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:15 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet die zwarte hond van Flodder alweer? volgens mij geen naam toch
Lekker vroeg @Marius95quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:06 schreef Zipportal het volgende:
Tanden gepoetst. @:Wereldgozer
Ter info.
Oh die met Kees Prins zeker? Die wilde ik ook nog kijken ja.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja, laatst 2 van de NPO gezien maar die zijn veel te kort. (over de IRA in NL en over politiek, namen even vergeten)
Ja maar Flodder heb ik alle afleveringen al 300x gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zei af en toe een Nederlandse serie.
Yes, BuZa was het.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die met Kees Prins zeker? Die wilde ik ook nog kijken ja.
Flodder is over 30 jaar nog steeds te zien op RTL7.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Flodder heb ik alle afleveringen al 300x gezien.
Dat kan nu echt niet meer, dit zou heel kut worden. (de serie, niet je topic)quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor een remake van Flodder
Dan heb ik weer een excuus om een topic te openen
LudoGODquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die GTST vooruit willen kijken dus wellicht @:DrMikey
Hier wordt niet geroddeldquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die GTST vooruit willen kijken dus wellicht @:DrMikey
Dan hoop je zeker ook op een remake van Bassie & Adriaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor een remake van Flodder
Dan heb ik weer een excuus om een topic te openen
Loopt altijd op het Stadshart dat mensquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kwam eens Janine tegen in Amstelveen.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Flodder is over 30 jaar nog steeds te zien op RTL7.
Misschien tegen die tijd Russisch nagesynchroniseerd, maar dan nog.
had haar toevallig ook een keer gezien bij stadshart (centrum amstelveen)quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kwam eens Janine tegen in Amstelveen.
ja ik ook een keer. 2-3 jaar geleden alquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Loopt altijd op het Stadshart dat mens
Zou haar weleens in bed tegen willen komenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had haar toevallig ook een keer gezien bij stadshart (centrum amstelveen)
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Loopt altijd op het Stadshart dat mens
Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou haar weleens in bed tegen willen komen
Mijn hulp in de huishouding heet Janinequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hulp in de huishouding heet Janine
Eenmaal daar laat ik niets meer aan het toeval over.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel toevallig zijn.
Pics?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet zij weten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van Janine Rosa.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder en zus waren trouwe kijkers en in den beginne hadden we slechts één televisietoestel.quote:
Wij roddelen niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei, en Monique zal nu wel lopen voor Oekraine ipv FOK! @:Zipportal
Pics van je zus?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder en zus waren trouwe kijkers en in den beginne hadden we slechts één televisietoestel.
Real was toen echt mokerslechtquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
De wedstrijd s iets beter dan de heenwedstrijd.
Pics van je moeder?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder en zus waren trouwe kijkers en in den beginne hadden we slechts één televisietoestel.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij Kokusai gegeten vriend? De Aziaat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij is dit nu al de 3e keer in dit topic dat er over mensen wordt geroddeldquote:
@Mensenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij is dit nu al de 3e keer in dit topic dat er over mensen wordt geroddeld
misschien een dagrecord.
Ik zie "Adobe Stock". Denk niet dat dit een echte foto is van de werkster van @Tong80. Zou wel erg toevallig zijn als die ook op stockbeelden staat.quote:
Vroeg dronken aan m'n vorige werkster of ze ook onder de dekens zuigt.quote:
Gedraag jequote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg dronken aan m'n vorige werkster of ze ook onder de dekens zuigt.
Van harte, je bent het vieze mannetje waar de miep van de thuiszorg over uitweidt tijdens verjaardagen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zie "Adobe Stock". Denk niet dat dit een echte foto is van de werkster van @:tong80. Zou wel erg toevallig zijn als die ook op stockbeelden staat.
Lekker maat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
vorig jaar jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij Kokusai gegeten vriend? De Aziaat.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch wel m'n favoriete Aziaat in Amstelveen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vorig jaar jalekkere sashimi hebben ze daar
In Leeuwarden doen ze dit heel anders heb ik in dit topic gelezenquote:
Ik vind dat je het goed volhoudt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef GGMM het volgende:
Sinds m'n goede voornemen niet langer kinderachtig te reageren op spelfoutjes zit ik regelmatig op m'n vingers
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte, je bent het vieze mannetje waar de miep van de thuiszorg over uitweidt tijdens verjaardagen.
Lekker eten inderdaad. Over 2 maanden komt er een Soju Bar in De Pijp, een aanrader als je Koreaans wil eten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch wel m'n favoriete Aziaat in Amstelveen.
Hou je van Thais?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker eten inderdaad. Over 2 maanden komt er een Soju Bar in De Pijp, een aanrader als je Koreaans wil eten.
In Buitenveldert heb je ook een harde kern met koreaanse en japanse restaurants
Ik heb gisteren nog bij een Aziaat in Amstelveen gegeten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch wel m'n favoriete Aziaat in Amstelveen.
Hou je een beetje in.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neymar stelt zich aan
Gras is groen
Leuk zeg, was je zus jarig?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog bij een Aziaat in Amstelveen gegeten.
Komt wel erg dichtbij zo.
Dit blijft ook een leuke rubriek hequote:
Dat niemand direct in de camera kijkt maakt deze foto geweldig.quote:
konotsgek, dan is het wel héél gek hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:34 schreef GGMM het volgende:
2-1
Dit begint konotsgek te worden
@:tagliano hou je het in de gaten?
waar danquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog bij een Aziaat in Amstelveen gegeten.
Komt wel erg dichtbij zo.
Moeten hun weten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Leeuwarden doen ze dit heel anders heb ik in dit topic gelezen
Hoe oud?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is over een paar dagen jarig.
(lol)
Ze tellen dus minder dubbel?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef tong80 het volgende:
Oh ja uitdoelpunten tellen niet meerdubbel
Op de Ceintuurbaan zit een goeie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorige week nog Thais gegeten
dit komt erg dichtbij
Weer een voordeel van nuchter zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef tong80 het volgende:
Oh ja uitdoelpunten tellen niet meerdubbel
Dealquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Een knotsgekke tweede helft wil ik het wel voor doen
Als we iedere pot knotsgek gaan noemen wat is het begrip knotsgek dan nog waardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |