SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Ontvanger eerste genetisch gemodificeerde varkenshart na twee maanden overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)ee-maanden-overleden
Best bescheiden portiequote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Karzai het volgende:
Het is al klaar kipkerrie met wokgroenten en rijst, biertje erbij.
Genoeg voor drie dagen de rest gaat in bakjes
[ afbeelding ]
Dat klopt maar soms met stamppot of zo juist weer wel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:28 schreef Karzai het volgende:
Overvolle borden opscheppen is niet chique toch @:uitstraling?
*schept nog een bordje op*quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik nog honger heb neem ik nog een bordje
We hebben nog de eckte eckte merch.quote:
Voor mij blijft het Eskimo Callboy.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben nog de eckte eckte merch.
Maar best wel, ik ben niet getrouwd met de naam.
Kon ik dat moment maar weer overdoen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk de eerste aflevering van game of thrones
Gewoon afkorten.quote:
Ik heb die hype nooit echt begrepenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Je weet niet hoe vol ze die hier gooienquote:
Wat heb je op je pizzaquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vol ze die hier gooien
Daarom.quote:
Ik heb het eerste seizoen echt al jaren op een schijfje, maar de laatste aflevering moet ik nog steeds kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb die hype nooit echt begrepen
Döner en groentenquote:
De gemiddelde Italiaanse vrouw zou hierom je ballen afrukken en doorslikken waar je huilend bijstaat.quote:
Ja nou en, ik neem het ook zonder kaasquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde Italiaanse vrouw zou hierom je ballen afrukken en doorslikken waar je huilend bijstaat.
ik moet het nog zienquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb die hype nooit echt begrepen
watjequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vol ze die hier gooien
Dit zijn geen domino kleuterportiesquote:
...huehue?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou en, ik neem het ook zonder kaas
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Figlio di puttana fuori di testa deficiente minchione.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou en, ik neem het ook zonder kaas
Wollah broer je moederquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Figlio di puttana fuori di testa deficiente minchione.
Wats met jou zinaquote:
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als ik nu ga liggen ben ik weg.
Het valt niet mee om werkeloos te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als ik nu ga liggen ben ik weg.
Krijg je die normaal per euro of per liter?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ahahahaha. Extra Freebees, dat maakt tanken heus wel weer leuk.
Wat krijg je, een voedselbon zodat je in ieder geval nog eten kunt kopen na het tanken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ahahahaha. Extra Freebees, dat maakt tanken heus wel weer leuk.
Per liter, anders was het nog wel lollig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je die normaal per euro of per liter?
Schiet ook niet echt op danquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Per liter, anders was het nog wel lollig.
Internet denkt dat je een dikkie bent.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme e-mail, IK BEN ER MEE BEZIG.
Nieuwsbrief-mail. "IJs, These 'Fits We're Made For You! All the plus size looks we know you'll love"
Ik heb nooit van de plus size besteld jongons.
*weetquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Internet denkt dat je een dikkie bent.
haha ze zien dat je met ons omgaatquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwsbrief-mail. "IJs, These 'Fits We're Made For You! All the plus size looks we know you'll love"
Ik denk niet dat het je staat.quote:
*meest bezochte pagina's: FOK! KSCquote:
Er is gewoon meer van je om van te houdenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Wie weet staat het hem wel geweldig en kan die een OnlyFles oprichten en schathemeltje rijk wordenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles in een van jouw strakke jurkjes
Joop is het met je eens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is gewoon meer van je om van te houden
Ik moet te hard lachen om OnlyFles.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet staat het hem wel geweldig en kan die een OnlyFles oprichten en schathemeltje rijk worden
Zie je, daar is de eerste klant alquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet te hard lachen om OnlyFles.
Als ik de was ga doen moet ik ook telkens even lachen om VoordeelFles.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet te hard lachen om OnlyFles.
Spuitflesquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik de was ga doen moet ik ook telkens even lachen om VoordeelFles.
Wat ben jij nou weer de vunsbak aan het uithangenquote:
Als je het mental image nog vreemder wil hebben: ze hebben ook zwemkleding.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles in een van jouw strakke jurkjes
Flessenlikkerquote:
Een pijpje pils..?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
De originele is natuurlijk bierfles.
Ik had jaaaren geleden ooit eens een stagiair die toen we het een keer per abuis over K3 hadden ging vertellen hoe erg fan ze vroeger was. Dat ze alle cd’s had en een dekbed. In eerste instantie dacht ik toen…. Arm kind, ze is niet helemaal 100, hoezo ben je fan van K3….. JA… Toen ze 6 was Ygritte…. Die meiden zijn inmiddels ook allemaal ver in de 20. Beseft nou eens dat je ook een oude tak aan het worden bent!quote:
Ja ik was 6 ofzo toen ze populair waren. Maar had geen dekbedquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had jaaaren geleden ooit eens een stagiair die toen we het een keer per abuis over K3 hadden ging vertellen hoe erg fan ze vroeger was. Dat ze alle cd’s had en een dekbed. In eerste instantie dacht ik toen…. Arm kind, ze is niet helemaal 100, hoezo ben je fan van K3….. JA… Toen ze 6 was Ygritte…. Die meiden zijn inmiddels ook allemaal ver in de 20. Beseft nou eens dat je ook een oude tak aan het worden bent!
jeugdtrauma?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik was 6 ofzo toen ze populair waren. Maar had geen dekbed
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klein geel visje in een zee van blauw
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja pizza besteld... komt ineens die smurfin voorbij
Ik ben een geduldig persoonquote:
Beetje Sinatra tussendoor dan maar tijdens het wachten?quote:
waarom?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens IS moet je dan eerst een uur sporten.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens IS moet je dan eerst een uur sporten.
Pizza zonder kaasquote:
dolfijn, haringsaus, een beetje chorizo, twee fietswielen, een ui en basterdsuikerquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dolfijn, haringsaus, een beetje chorizo, twee fietswielen, een ui en basterdsuiker
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou die basterdsuiker weg gelaten hebben
Geen veterdrop en tuc'jes dit keer?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dolfijn, haringsaus, een beetje chorizo, twee fietswielen, een ui en basterdsuiker
Dit lijkt me ook muziek voor jouquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van Slipknot en ik hou van de Spice girls maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Loop 's avonds ook wel eens een extra blokje om. Vaak wel met hond aan een lijntje.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nu 40min ongv onderweg, langzaam route naar huis aan het kiezen
ik heb het in nieuwe huisje beetje verzaakt maar probeer een avond wandeling van min. 30 minuten in te plannen, zo vaak mogelijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop 's avonds ook wel eens een extra blokje om. Vaak wel met hond aan een lijntje.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat vind je hiervan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou van Slipknot en ik hou van de Spice girls maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
quote:
Nee het gifje haperde waardoor het hele schrik effect teniet werd gedaanquote:
Jammer weer ditquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het gifje haperde waardoor het hele schrik effect teniet werd gedaan
Ja het ziet er ook wel uit alsof het van een Sega afkomt dus dan snap ik dat het niet zo snel isquote:
Dit kan niet kloppen, volgens Etto zijn Polen lief, eervol en trots.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd Gore Poolse stinkhoer
https://www.rijnmond.nl/a(...)og-haar-neusje-aaien
Wat een ongelofelijk naar, walgelijk verhaal.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd Gore Poolse stinkhoer
https://www.rijnmond.nl/a(...)og-haar-neusje-aaien
Het is ook een aanname dat de vrouw Pools is, dat staat niet letterlijk in het artikel...quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan niet kloppen, volgens Etto zijn Polen lief, eervol en trots.
Ik heb twee bijeenkomsten waar ik alleen hoef te luisteren vandaag. Die vallen voor mij onder “werken”quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:27 schreef Koen66 het volgende:
wat ga ik doen vandaag, werken of "werken"
das wel irritant jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf vier uur werd ik om de haverklap wakker.
je blaft niet meer?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes om half 12 maak ik mijn entree
Grmbl vraagt zometeen of je genoeg water hebt gedronken?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu heb ik een knallende hoofdpijn
en wat ga je dan in budapest doen budapestenaar?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik mijn zomervakantieplannen aanpas: nachttrein naar Wenen, trein naar Graz (dag rondkijken), trein naar Ljubjana (dag rondkijken), autootje huren en een paar dagen de Julische Alpen verkennen. En dan via Sopron naar Budapest.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes om half 12 maak ik mijn entree
Nou ja, misschien ook nog een paar dagen naar ons huis daarquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wat ga je dan in budapest doen budapestenaar?
das alleen als ik boos benquote:
ziet er niet slecht uitquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar Slovenië lijkt me een supermooi land
Is het ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bergachtigquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het ook.
Al heb ik niet heel veel gezien, maar wat ik heb gezien beviel me wel
Geef ze wat harige ballen en vijf tanks en ze pakken Trieste terug.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je genoeg water gedronken?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu heb ik een knallende hoofdpijn
ik ga maar ene gemengde dag doen, wat werken, wat ouwehoeren met collega's en wat koffie drinkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee bijeenkomsten waar ik alleen hoef te luisteren vandaag. Die vallen voor mij onder “werken”
Dat ben ik ook van planquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga maar ene gemengde dag doen, wat werken, wat ouwehoeren met collega's en wat koffie drinken
Klinkt als een belangrijke nuttige dag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga maar ene gemengde dag doen, wat werken, wat ouwehoeren met collega's en wat koffie drinken
quote:
of zijquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:56 schreef UitStraling het volgende:
Zouden deze grappige Oekraīners nog leven?
Die is wel een beetje eng en spannend tegelijkquote:
Keer een cursus poezen aaien volgen, zo eng zijn ze helemaal niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel een beetje eng en spannend tegelijk
Voordat je het weet trekken ze hun klauwen uit anders.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een cursus poezen aaien volgen, zo eng zijn ze helemaal niet.
Eigen Instagram beginnen waar je pareltjes op de foto zet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:10 schreef Karzai het volgende:
Komen straks wel weer een paar mooie meiden in de winkel, daar hoef ik het internet niet voor op
Dit klinkt dan weer als de oude gynaecoloog die op maandagochtend zegt "Yesssss weer werken woohoo"quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:10 schreef Karzai het volgende:
Komen straks wel weer een paar mooie meiden in de winkel, daar hoef ik het internet niet voor op
Ambassade van de Russische Federatie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Russische ambassade in Vilnius in 'Oekraīense Heldenstraat'
De Russische ambassade in de Litouwse hoofdstad Vilnius heeft een nieuw adres. De vorige straatnaam is veranderd in de 'Oekraīense Heldenstraat', meldt The Guardian. De straatnaambordjes zijn aangepast en ook de visitekaartjes van de Russische diplomaten zullen moeten worden veranderd.
"Het visitekaartje van iedere medewerker van de Russische ambassade wordt versierd met een notitie die het Oekraīense vechten eert", zegt de burgemeester van Vilnius. "En iedereen zal moeten nadenken over de wreedheden van het Russische regime tegen de vredige Oekraīense natie wanneer ze deze straatnaam opschrijven."
we kunnen het voorstellenquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ambassade van de Russische Federatie.
Poetinheefteenkleinepielweg 2
2517JP Den Haag
Ik heb hier een te lomp handschrift voor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ambassade van de Russische Federatie.
Poetinheefteenkleinepielweg 2
2517JP Den Haag
Nou ja denk dat je dan eerder genoeg hebt geslapen wat dan midden in de nacht is jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man weer kutslecht geslapenHoe vroeger ik naar bed ga hoe slechter ik slaap lijkt wel
![]()
4:04 extra zon in ieder geval. En vanmiddag naar de kappert.
[ afbeelding ]
Gewoon net als een haai met je ogen wijd open verder slapen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man weer kutslecht geslapenHoe vroeger ik naar bed ga hoe slechter ik slaap lijkt wel
![]()
[ afbeelding ]
Nickajack klinkt wel als een vakantie bestemmingquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon allemaal aanpassen aan Kwiwitijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer ook eerder naar bed te gaan en word dan eerder wakker![]()
Dat was niet de bedoeling, brein.
Dan word ik om half tien weer wakker.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal aanpassen aan Kwiwitijd.
Bejaarden krijgen in tehuizen krijgen een schop als ze zo vroeg gaan slapen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan word ik om half tien weer wakker.
Waar is jullie huis eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ook nog een paar dagen naar ons huis daar
Ik heb steeds vaker dat we het ergens over hebben in een gesprek, en dan ineens krijg je daar adds overquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Zit hier te klagen over slecht slapen en krijg meteen een mailtje over de nieuwe lijn van Body Shop om beter te kunnen slapen
Heb je een Alexa?quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb steeds vaker dat we het ergens over hebben in een gesprek, en dan ineens krijg je daar adds over
Maar nu wil ik hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb steeds vaker dat we het ergens over hebben in een gesprek, en dan ineens krijg je daar adds over
Ik lees de berichten op Fok niet voor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
telefoon luistert via fb app ook al mee
nee maar zitten ook cookies en shit tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees de berichten op Fok niet voor.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
telefoon luistert via fb app ook al mee
Windjes afluisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel je huis zit vol met luistervinken van de chinese overheid en poetin.
Hoop dat die gore lijers er de vliegende schuimbekkerij van krijgenquote:
Windjes laten met vraagtekens en uitroeptekens enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat die gore lijers er de vliegende schuimbekkerij van krijgen
Ja, die zag ik vrijdag in de winkel en ik moest meteen aan je denken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebodyshop.com/nl-nl/lijn/wellness/c/c00316
Kijk. Nu wil ik het.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zitten ook cookies en shit toch
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zag ik vrijdag in de winkel en ik moest meteen aan je denken.
awwwquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer geen biljetjes in de postNL app [ afbeelding ]
Nee hoor, ik doe net alsof.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |