SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Ontvanger eerste genetisch gemodificeerde varkenshart na twee maanden overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)ee-maanden-overleden
Best bescheiden portiequote:Op woensdag 9 maart 2022 19:16 schreef Karzai het volgende:
Het is al klaar kipkerrie met wokgroenten en rijst, biertje erbij.
Genoeg voor drie dagen de rest gaat in bakjes
[ afbeelding ]
Dat klopt maar soms met stamppot of zo juist weer wel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:28 schreef Karzai het volgende:
Overvolle borden opscheppen is niet chique toch @:uitstraling?
*schept nog een bordje op*quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik nog honger heb neem ik nog een bordje
We hebben nog de eckte eckte merch.quote:
Voor mij blijft het Eskimo Callboy.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben nog de eckte eckte merch.
Maar best wel, ik ben niet getrouwd met de naam.
Kon ik dat moment maar weer overdoen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk de eerste aflevering van game of thrones
Gewoon afkorten.quote:
Ik heb die hype nooit echt begrepenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Je weet niet hoe vol ze die hier gooienquote:
Wat heb je op je pizzaquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vol ze die hier gooien
Daarom.quote:
Ik heb het eerste seizoen echt al jaren op een schijfje, maar de laatste aflevering moet ik nog steeds kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb die hype nooit echt begrepen
Döner en groentenquote:
De gemiddelde Italiaanse vrouw zou hierom je ballen afrukken en doorslikken waar je huilend bijstaat.quote:
Ja nou en, ik neem het ook zonder kaasquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De gemiddelde Italiaanse vrouw zou hierom je ballen afrukken en doorslikken waar je huilend bijstaat.
ik moet het nog zienquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb die hype nooit echt begrepen
watjequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vol ze die hier gooien
Dit zijn geen domino kleuterportiesquote:
...huehue?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou en, ik neem het ook zonder kaas
quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Figlio di puttana fuori di testa deficiente minchione.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nou en, ik neem het ook zonder kaas
Wollah broer je moederquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Figlio di puttana fuori di testa deficiente minchione.
Wats met jou zinaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |