Een bezoekje aan die piramide in Cleveland, Ohio kan ik toch echt wel aanbevelen.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:51 schreef pipster het volgende:
Moet je eigenlijk niet gewoon blij zijn dat je er niet bij zit, die hele RRHoF is toch een grote aanfluiting.
Oh ik denk ook zeker dat ik mij daar zou vermaken, ik ben dan ook dol op roadside attractions in de VS als ik daar rondreis (moet ik eigenlijk weer eens doen). En het is verder hun feestje, alleen wat ik er over lees/heb gelezen maakt het het voor mij uiteindelijk een zwak uitgevoerd iets.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bezoekje aan die piramide in Cleveland, Ohio kan ik toch echt wel aanbevelen.
Twee keer daar geweest, een mooi stukje historie is daar te zien en te horen…
Het is ook meer de Amerikaanse neiging om meer authoriteit te claimen dan er is. Niemand die er over zou vallen als het het Cleveland Rock Museum zou zijn, maar Dé Rock and Roll Hall! Of! Fame! is natuurlijk wel een heel ander geval. Zie ook de World Series. En dan heb je dus Canadezen als Alex Lifeson en Britten als Rick Wakeman nodig om het perspectief weer naar "normaal" terug te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:01 schreef pipster het volgende:
het is verder hun feestje, alleen wat ik er over lees/heb gelezen maakt het het voor mij uiteindelijk een zwak uitgevoerd iets.
Nopequote:Op woensdag 6 april 2022 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ook meer de Amerikaanse neiging om meer authoriteit te claimen dan er is. Niemand die er over zou vallen als het het Cleveland Rock Museum zou zijn, maar Dé Rock and Roll Hall! Of! Fame! is natuurlijk wel een heel ander geval. Zie ook de World Series. En dan heb je dus Canadezen als Alex Lifeson en Britten als Rick Wakeman nodig om het perspectief weer naar "normaal" terug te zetten.
On topic en gebaseerd op het Kicken van Jams: de MC5?
Correct!quote:
STAND 2022quote:
STAND 2022quote:
Zoek je een band waar dit rangtelwoord in staat of is dit een referentie naar een nummer?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:43 schreef iggyinthehouse het volgende:
Vul onderstaand in met 1 groep, de laatste goede toevoeging krijgt het punt
First:
Second:
Third:
Fourth:
Fifth:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |