dat wel maar ze hebben net feest gekregen dus niemand verwacht dat ze nu zouden moeten nominerenquote:
Daar gaat het nawel momentje...nu moet ze ook nog schreeuwen om aandacht terwijl ze weer zooooo ziek is..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn behoorlijk uitgelaten, maar gelukkig schreeuwen ze niet.
Muziekquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ze krijgen lekkers en muziek.
Vooral de muziek valt in de smaak.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Ireth het volgende:
En dat is dus de beheerder van die groep![]()
Ik vermoed dat mijn "juich hier als je blij bent voor Kristof" topic niet goed gekeurd gaat worden
Nee, doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Ireth het volgende:
En dat is dus de beheerder van die groep![]()
Ik vermoed dat mijn "juich hier als je blij bent voor Kristof" topic niet goed gekeurd gaat worden
De beheerder doet een tobiasje de calimero..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die groep houdt ook nergens rekening mee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar gaat het nawel momentje...nu moet ze ook nog schreeuwen om aandacht terwijl ze weer zooooo ziek is..![]()
Ik zie mensen een feestje bouwen.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
De gezichten van Tobias en Nawel zijn toch nog steeds het beste aan dit nieuws.
ik heb het ook over daarnet. Beiden waren echt not amusedquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie mensen een feestje bouwen.....
Je hebt volkomen gelijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat wel maar ze hebben net feest gekregen dus niemand verwacht dat ze nu zouden moeten nomineren
Gevolg: niemand kan afspreken en het kan nog alle kanten op.
BB is dit hele seizoen veel te lief en braaf geweest, tijd voor wat ECHTE mindfucks
ze wilde al op tobi tochquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
En dan sta je daar met je extra gekochte stemmen die je nu op je vriendjes moet gebruiken![]()
![]()
![]()
Ik bezeik me!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |