Hm, Benfica moet ook gewoon winnen om door te gaan, tijdrekken heeft weinig nut.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zenuwachtig voor vanavond. Ik verwacht een loodzware en bloedlinke wedstrijd waarbij Benfica alle Portugese trucs uit de kast gaat trekken. Tijdrekken, harde tackles, zeuren, zuigen, schwalbes, klagen, liggen.... etc. Dit kan zo maar eens een avondje Getafe worden.
Aan de andere kant, als Ajax deze wedstrijd toch wint zal de euforie heel groot zijn. Aan het einde van de avond flinke euforie of een flinke domper... er zal geen middenweg zijn.
Niet als ze eerst geniepig op voorsprong komen. Of wellicht gokken ze op strafschoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hm, Benfica moet ook gewoon winnen om door te gaan, tijdrekken heeft weinig nut.
Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Niet als ze eerst geniepig op voorsprong komen. Of wellicht gokken ze op strafschoppen.
Ik houd je er aanquote:
Sow, dat is wel even een statement wat je daar maakt zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Aan de andere kant, als Ajax deze wedstrijd toch wint zal de euforie heel groot zijn. Aan het einde van de avond flinke euforie of een flinke domper... er zal geen middenweg zijn.
Er zijn ook wedstrijden dat het niet heel euforisch is als je wint (RKC, Cambuur), of dat het niet zo hard aan komt als je verliest (Europa league finale vs Man Utd). Of ben je zo'n supporter die altijd dolblij is bij winst en altijd helemaal naar de klote is bij verlies?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Intint het volgende:
[..]
Sow, dat is wel even een statement wat je daar maakt zeg.
Het gaat nu om een 8ste finale tegen Benfica in 2022. Natuurlijk is het een teleurstelling wanneer ze niet doorgaan. Natuurlijk is het geweldig als ze wel doorgaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zijn ook wedstrijden dat het niet heel euforisch is als je wint (RKC, Cambuur), of dat het niet zo hard aan komt als je verliest (Europa league finale vs Man Utd). Of ben je zo'n supporter die altijd dolblij is bij winst en altijd helemaal naar de klote is bij verlies?
Nu ik weet dat de kippenboer en de visboer in Eindhoven er vertrouwen in hebben zit ik ook een stuk relaxter op m'n stoel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:30 schreef RipCity het volgende:
Aad300
https://www.instagram.com/reel/CbHzgC3AkfQ/?utm_medium=copy_link
Als we tegen Man City hadden gespeeld en er kansloos af zouden gaan was het gevoel toch heel anders. Of als we Benfica in de heenwedstrijd een flink pak slaag hadden gegeven had een overwinning vanavond niet veel extra euforie met zich meegebracht. Ik wil maar zeggen.... de emoties gaan hoe dan ook hoog zijn en dat is echt niet altijd per definitie zo. Maar goed, uiteindelijk volg je het voetbal voor dit soort wedstrijden en dit soort emotiesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:35 schreef Intint het volgende:
[..]
Het gaat nu om een 8ste finale tegen Benfica in 2022. Natuurlijk is het een teleurstelling wanneer ze niet doorgaan. Natuurlijk is het geweldig als ze wel doorgaan.
Wat dan preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef Simmertje het volgende:
Er hangt zo gvd veel af van deze wedstrijd, moet zeggen dat ik extreem zenuwachtig ben wel.
Huh, een EL-finale die je verliest en niet zo hard aankomt? Die vind ik wel bijzonderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zijn ook wedstrijden dat het niet heel euforisch is als je wint (RKC, Cambuur), of dat het niet zo hard aan komt als je verliest (Europa league finale vs Man Utd). Of ben je zo'n supporter die altijd dolblij is bij winst en altijd helemaal naar de klote is bij verlies?
ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef Simmertje het volgende:
Er hangt zo gvd veel af van deze wedstrijd, moet zeggen dat ik extreem zenuwachtig ben wel.
Moraal, vorm, veel geld en uiteindelijk het verschil tussen een oké Europees seizoen of een geweldig Europees seizoen. Daarnaast kun je weer een paar miljoen extra op de vraagprijs gooien van onze meest gewilde spelers.quote:
Na een kwartier had je al door dat die EL finale niet gewonnen zou worden en dat zou de hele wedstrijd zo blijven, moet zeggen dat ik er weinig last van had na de wedstrijd. Ajax - Tottenham daarentegen..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh, een EL-finale die je verliest en niet zo hard aankomt? Die vind ik wel bijzonder
Uiteraard, maar je hebt wel over een finale..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Na een kwartier had je al door dat die EL finale niet gewonnen zou worden en dat zou de hele wedstrijd zo blijven, moet zeggen dat ik er weinig last van had na de wedstrijd. Ajax - Tottenham daarentegen..
Dus ligt ook helemaal aan het wedstrijd verloop.
Tuurlijk, baalde ook wel even hoor, maar kon het ook wel snel accepteren. Maar na Tottenham heb ik echt 48 uur geen voetbalsite bezocht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je hebt wel over een finale..
Na 1996 hebben we er ook niet zo heel veel meer gespeeld geloof ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax in maart 1996 voor het laatst een KO-thuiswedstrijd in de CL gewonnen
(en nog nooit een thuiswedstrijd gewonnen in de Arena dus)
8 in totaal inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Na 1996 hebben we er ook niet zo heel veel meer gespeeld geloof ik.
Dan wordt het wel een keer tijd. Vol gas vanavond, 3-0.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef Marcoss het volgende:
Ajax in maart 1996 voor het laatst een KO-thuiswedstrijd in de CL gewonnen
(en nog nooit een thuiswedstrijd gewonnen in de Arena dus)
Op basis van je 1e zin, denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Achja, statistieken. Ajax had ook nog nooit de poulefase met 18 punten overleefd, zelfs niet in 95 en 96.
Overigens word ik wel weer nerveus van de wedkantoren die Ajax als topfavoriet zien:
1
1.32
X
6.10
2
8.90
Toch benieuwd waar ze dit op baseren. Ajax is favoriet, maar zo extreem?
Weddenschapje op de tegenstander vanavond.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Achja, statistieken. Ajax had ook nog nooit de poulefase met 18 punten overleefd, zelfs niet in 95 en 96.
Overigens word ik wel weer nerveus van de wedkantoren die Ajax als topfavoriet zien:
1
1.32
X
6.10
2
8.90
Veel vertrouwen bij de gokkers hoe meer ze inzetten op Ajax hoe lager de quoteringquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:01 schreef Simmertje het volgende:
1
1.32
X
6.10
2
8.90
0 uit 8 is toch wel opvallend als je bedenkt dat Ajax alleen al in 2019 uit van Real, Juventus en Tottenham won. Dit soort afwijkende uitstatistieken zie je zelden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
8 in totaal inderdaad
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aar-durende-cl-reeks
Geniet ervanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook
@:tarado jij nog advies voor ons?
Ja, terecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:01 schreef Simmertje het volgende:
1
1.32
X
6.10
2
8.90
Jij bent niet echt de slimste he pukkiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
0 uit 8 is toch wel opvallend als je bedenkt dat Ajax alleen al in 2019 uit van Real, Juventus en Tottenham won. Dit soort afwijkende uitstatistieken zie je zelden.
Niet iedereen komt van Harvard, Klaassiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij bent niet echt de slimste he pukkie
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niet iedereen komt van Harvard, Klaassie
Heb je ze in het grote Oekraïnetopic al uitgelegd hoe het daar gaat aflopen?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je ze in het grote Oekraïnetopic al uitgelegd hoe het daar gaat aflopen?
Trieste bende inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:09 schreef tim020hoorn het volgende:
Het was weer een lekkere chaos voor ingang zuidkantportugezen werden achterna gezeten door een groep dat in een mexicaanse kartel niet zou misstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |