Neem aan dat ze een pak met recept erop hebben gehad ?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Er zal toch wel suiker zijn? Appeltaart zonder suiker is een beetje zurig.
Die deed het juist correct vanuit de polsquote:
Op die blkjes slagroom staat dat niet dat moet je gewoon weten hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat ze een pak met recept erop hebben gehad ?
Nee de appeltaartquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:44 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Op die blkjes slagroom staat dat niet dat moet je gewoon weten haha
Ik zou zeggen, die kans is groot.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Maar vraag me af.. kloppen ze die slagroom in de kommen waar ze ook elke keer olie in hebben ???
Dan kun je behoorlijk lang kloppenquote:
Nawelhad alleen aan het eind van de dag een feestje toch ?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
Krijgt Toob nu straks ook nog alcohol en een dansfeest met familieleden ? Of is dat enkel voorbehouden voor sommige andere bewone ?
Ja klopt. Vanavond gaan ze los in het BB huis ... dik feest. Kan niet anders.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawelhad alleen aan het eind van de dag een feestje toch ?
Hebben ze leuk gedaanquote:
Dik aan de drank en dan een 24 uurs opdracht wie volhoud is immuunquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja klopt. Vanavond gaan ze los in het BB huis ... dik feest. Kan niet anders.
De familie van Nawel had dat georganiseerd én gefinancierd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef Jockari het volgende:
Krijgt Toob nu straks ook nog alcohol en een dansfeest met familieleden ? Of is dat enkel voorbehouden voor sommige andere bewoners ?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij ziet er jong uit voor z'n 72.
[ afbeelding ]
moet denk ik gefilmd worden voor de liveshowquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben ze die niet aangestoken?
Ik weet niet of deze sarcastisch is of niet..quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zelfgemaakte taart met slagroom, geïmproviseerde cadeautjes, een zoek en vind spel, briefjes.
Dat is veel meer waard dan een kant en klare taart en gefrituurde hapjes.
Is niet sarcastisch. #checkt de zinsbouw van mijn postquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze sarcastisch is of niet..
Maar de waardering voor dit is denk ik groter. Mensen die lieve dingen voor je doen.
Maar dan nog moet de vriendengroep van tobi in die gameroom staan.. om het gelijk te houden
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is niet sarcastisch. #checkt de zinsbouw van mijn post
Zelfgemaakt zit moeite, aandacht en tijd in. Is veeeeel meer waard dan kant en klaar.
Appeltaart?quote:
Wou Tobi bewaren voor het avondeten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
Of is het concept van sterretjes niet ingedaald ?
Nog lekkerder 'n dessertlepeltje oploskoffie met 'n paar druppels water oplossen, en dat naarquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zit er niet bij? Wel jammer het is wel lekkerder met
En dan doen ze dat ook gewoon in de tv uitzendingquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Angelique61 het volgende:
Verpest echt de hele BB dat gegil en gezing bah ben weer weggggggggg.....
Dank je wel je had eventueel die andere ook mogen doen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:10 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ben even zo vrij geweest om het verslag van vannacht van Joyce, te kopiëren naar streamverslagen.
Ook de filmpjes van Tobias verjaardag, gepost door @:DGK_Tegengas bij filmpjes gezet.
Schattig hè.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gelezen dat die stomme liedjes die Nawel en Nouchine constant zingen K3 is.
oh had er maar 1 gezien hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dank je wel je had eventueel die andere ook mogen doen hoor
Moggequote:Op woensdag 9 maart 2022 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Avond/nacht cossers zijn niet de informatiefste cossers.![]()
Jaaaa, informatie over hunzelf.![]()
Maar goed. Had ik maar zelf moeten streamen.![]()
Tobias jarig.
Ze slapen nog.
Dus toch nog nachtstreams!quote:Op woensdag 9 maart 2022 03:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit alles is trouwens een secret mission van Big Brother die Grace kreeg en ze mocht salar erbij betrekken, daarom dus ook steeds dat geren naar de brievenbus en verstoppen van de spullen.
Ik heb dit gisteren opgevangen kreeg helaas alleen niet mee wat ze ervoor krijgt als het gelukt is.
Taart benodigdheden waren daar verstopt geloof dat het een appelgebak is
en toen deed het forum het niet meer, krijg error
quote:
ik moet zeggen, ben blij dat het hier nu deze ochtend heel de tijd over slagroom ging en weet wat je wel en niet moet doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Er zijn uitzonderingen![]()
Maar vaak gaat het in de avond/nacht cos niet over de streams. En is het dus lastig om te weten te komen wat er gebeurt is.
quote:Bewoners, het is tijd voor een bijzonder jackpotchallenge. Jullie spelen individueel in de gameroom. Jullie mogen zelf beslissen wie als eerste gaat. Misschien denk je ik ben de hele nacht bezig geweest met een appeltaart , of denk je, ik ben al weer een jaartje ouder, dan mag je als eerste.
dat meeloeren in de gameroomquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Salar kijkt in de gameroom en ziet een helm en iets wat hij als glooiend beschrijft.
Hij trekt er een bezorgd gezicht bij.![]()
Irriteer ik me ook kapot aan.quote:
Zo dadelijk kunnen ze toob weer naar het ziekenhuis afvoeren met een gebroken been. Overleeft hij alvast weer een week op hotel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken dat de opdracht iets met een skateboard is. Tobias blijft lang weg vind Grace.
Dat heb je gehoord of verzin je dit?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ah de straf op verklappen wat er in de gameroom gebeurt is: Nominatie!!
Gehoordquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je gehoord of verzin je dit?
toob zei dat netquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb je gehoord of verzin je dit?
Omdat ze elke dag paracetamol in neemt?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:10 schreef danilel het volgende:
nawel heeft maagzuurremmers en maag beschermers gekregen
Omeprazol 20 mg en ranitidine vermoed ik
an sich is paracetamol nog het veiligst voor de maagquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze elke dag paracetamol in neemt?
Of een euthanasie-setjequote:Op woensdag 9 maart 2022 11:10 schreef danilel het volgende:
nawel heeft maagzuurremmers en maag beschermers gekregen
Omeprazol 20 mg en ranitidine vermoed ik
Ja dat is zo. Ik weet niet of het paracetamol is dat ze neemt. Dat nam ik aan. Ze slikt wel heel vaak pijnstillers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:12 schreef danilel het volgende:
[..]
an sich is paracetamol nog het veiligst voor de maag
Nou inderdaad.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:14 schreef danilel het volgende:
grace verkracht het nummer van anouk niet
ik zie haar er voor aan alles te slikken wat voor handen isquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik weet niet of het paracetamol is dat ze neemt. Dat nam ik aan. Ze slikt wel heel vaak pijnstillers.
Karaoke-Kris is ook niet alles.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Zet je de streams aan, het eerste wat je hoort, zijn krijsende wijfen. Erg vermoeiend.
Zingt vals. Streams weer op off gedaan.quote:
Ik zeg doen ...... SLs mute ik toch standaard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze Nawel niet twee uurtjes K3 laten inzingen? Leuk om de tijd van de streamlocks mee op te vullen.
En dat is dus erg slecht voor de maag.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft iig ook lange tijd ibuprofen geslikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |