Dat zal wel even wennen zijn voor hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die krulletjes van Salar zo schattig staan, ik zeg: nooit meer haarlak
echt waar solliciteer aub als scriptschrijverquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:45 schreef Poedelpoes het volgende:
En dan staat er in de envelop: "Tobias, jij bent deze week genomineerd" 😈😈😈😈😈
Oh well. Tobias zal altijd zn looks hebbben 😩quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
haha dansen en hoofdrekenen ging ook al niet, maar ja hij doet gezellig mee
Ja en daar heeft de rest aan mee moeten werken.... Cringequote:
Of die vriendenclub zegt: Pak die griet vannacht en laat haar alle hoeken van BB zienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat de vrienden van Tobias thuis nu denken..
Shit, zoveel hebben wij nog nooit gedaan voor z'n verjaardag
Of
Jezus wat een overdreven zooi
Ik zou tegen hem zeggen, run,run for your lifequote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou meer liefdes verklaring dan dit gaan we niet krijgen.
Tobias doe er wat mee
Dit kreeg ik ooit ook eens van een aanbidster.Toen was ik 18 en zij 16.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou meer liefdes verklaring dan dit gaan we niet krijgen.
Tobias doe er wat mee
Als je altijd bosjes vrouwen om uit te kiezen hebt... Word je kieskeurig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of die vriendenclub zegt: Pak die griet vannacht en laat haar alle hoeken van BB zien
Ja same. Gelukkig weten mijn vrienden beter dat ze dit niet moeten flikken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:49 schreef Krambo het volgende:
Leuk gedaan wel eerlijk is eerlijk.
Al zou ik me super ongemakkelijk voelen in Tobias's positie nu
Of je sluit jezelf weer op in die kast en gooit de sleutel wegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je altijd bosjes vrouwen om uit te kiezen hebt... Word je kieskeurig.
Maar hij weet het goed te waarderen en bedankt ze allemaal.......quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:49 schreef Krambo het volgende:
Leuk gedaan wel eerlijk is eerlijk.
Al zou ik me super ongemakkelijk voelen in Tobias's positie nu
die heeft hij idd maar toch even wachten hoe het eruit ziet als hij 80 kaarsjes uitblaastquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:48 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Oh well. Tobias zal altijd zn looks hebbben 😩
Yupquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hij weet het goed te waarderen en bedankt ze allemaal.......
Heb je t nu ineens over Salar?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of je sluit jezelf weer op in die kast en gooit de sleutel weg
Omg are you trying to say something 😩quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of je sluit jezelf weer op in die kast en gooit de sleutel weg
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je altijd bosjes vrouwen om uit te kiezen hebt... Word je kieskeurig.
Ja morgen weer een dag hard werken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi op tijd klaar voor 12 uur,kunnen ze zo naar bed.
Rustaggghhhhhhhhquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of die vriendenclub zegt: Pak die griet vannacht en laat haar alle hoeken van BB zien
Ik hou van deze generatie die een oude ziel hebben......en dingen leuk vinden die eigenlijk nog van voor hun tijd zijn.quote:
Ik spreek uit ervaring.quote:
Hij is best onproblematisch, misschien beetje zwaarmoedig/serieus, dus zie hem niet lelijk oud worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die heeft hij idd maar toch even wachten hoe het eruit ziet als hij 80 kaarsjes uitblaast
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring.
Ow nee. Toch niet.
Of toch wel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring.
Ow nee. Toch niet.
Of toch wel.
jij moet wel een hottie zijn ff met al die aanbiddersquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kreeg ik ooit ook eens van een aanbidster.Toen was ik 18 en zij 16.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou van jullie allemaal en morgen nomineer ik jullie
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou van jullie allemaal en morgen nomineer ik jullie
Geweest dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
jij moet wel een hottie zijn ff met al die aanbidders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |