SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hier in Juli volgens mij. Ik ben maar samen gaan wonen om de kosten te delen ;Pquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de grap laatst gekeken wat ik zou betalen indien variabele tarieven. NIET GRAPPIG!
Nee alleen nog maar aangelengde wodkaquote:
Oh ooh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
krijg per 1 mei variabele prijzen. Nog geen idee wat dat gaat beteken
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukken
Cali 3x in de week in bad plonzen, elke dag 3x douchen, kachel op 24 graden en anderhalf uur koken per dagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Juli volgens mij. Ik ben maar samen gaan wonen om de kosten te delen ;P
Soort energieprijzenprostitutie, niet veel anders dan vroeger toen we nog in grotten woonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukken
Dan gaat er wel een slot op de snackkast, anders heb ik straks niks meerquote:
Je had ws 0,70 of 0,80e per m3 dat is nu meer dan 2,- per m3 en in mei ws ¤3.- per m3quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel dat is vergeleken met nu
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gaat er wel een slot op de snackkast, anders heb ik straks niks meer
dit staat er op de sitequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je had ws 0,70 of 0,80e per m3 dat is nu meer dan 2,- per m3 en in mei ws ¤3.- per m3
Ik (schandalige grootverbruikerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel dat is vergeleken met nu
Dat van het bad komt wel in de buurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cali 3x in de week in bad plonzen, elke dag 3x douchen, kachel op 24 graden en anderhalf uur koken per dag
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik (schandalige grootverbruiker) kwam op 680-780 euro per maand uit als ik nu over zou moeten en hetzelfde zou blijven verbruiken.
Your fucked.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit staat er op de site
We volgen de prijsontwikkelingen nauwlettend. Je hoeft je geen zorgen te maken. Heb je een contract voor onbepaalde tijd? Dan is ons advies om nu niets te doen. De variabele tarieven die je betaalt, zijn nog steeds een stuk voordeliger dan onze vaste prijzen. We bieden daarom tijdelijk geen vaste prijs contracten aan.
Heb je een vaste prijs contract en loopt deze af, ook dan is een variabele prijs de beste keuze. Hiervoor hoef je niets te doen. Als je contract afloopt zetten we het automatisch voor je om.
Je gaat failliet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb 4 airco’s, zwembad installatie en warmtepomp en de stroom gaat naar ¤1,20 paniek paniek paniekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Gelukkig gaan we richting de warme maanden dus komende maanden geen paniek.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb 4 airco’s, zwembad installatie en warmtepomp en de stroom gaat naar ¤1,20 paniek paniek paniek
O mijn god.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik (schandalige grootverbruiker) kwam op 680-780 euro per maand uit als ik nu over zou moeten en hetzelfde zou blijven verbruiken.
Hoor al wel hogere bedragen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan kloppen, doe er nog een leuke elektrische auto bij en tadaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor al wel hogere bedragen.
Plus de regering heeft de draagkracht niet om alles te compenseren (zie Rutte afgelopen avond), beetje de boel afvlakken is alles wat ze kunnen, survival of the fittest gaat het worden.
Beter isoleren en minder airco aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb 4 airco’s, zwembad installatie en warmtepomp en de stroom gaat naar ¤1,20 paniek paniek paniek
Ouderwets weer hout sprokkelen voor in huis.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan kloppen, doe er nog een leuke elektrische auto bij en tadaaaa
Nog 3 jaar ¤0,11 voor stroom en ik lever terugquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor al wel hogere bedragen.
Plus de regering heeft de draagkracht niet om alles te compenseren (zie Rutte afgelopen avond), beetje de boel afvlakken is alles wat ze kunnen, survival of the fittest gaat het worden.
Beide hoop ik nog even niet. Eerste omdat ik vrij slecht ga op kamperen en tweede puur uit eigenbelangquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Kan toch niet. Iedereen ligt zo onder een brug. Stort de huizenmarkt weer in.
Goede smoes welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
las vandaag al iets in AD dacht ik over een vrouw die soms 2 uur langer in haar bed blijft om de kosten te drukken
Dat noemen ze een depressie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
las vandaag al iets in AD dacht ik over een vrouw die soms 2 uur langer in haar bed blijft om de kosten te drukken
Alles in natura betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Niemand kan meer iets betalenAlles en iedereen failliet
Sta je ook wel voor open neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
ik verbruik nu nog maar weinig dus hoef niet in mijn bed te blijven liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je ook wel voor open neem ik aan?
Maar ik ga gewoon lekker douchen op de sportclub; naar het lokale kantoor overdag om op te warmen.
om te besparen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:24 schreef Ama het volgende:
Ik volg op Tweakers topics over dit onderwerp en daar heb ik wel veel aan.
Dan moet je ook niet paniek paniek paniek doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Draait allemaal op zonnestroom gekkie
Hier valt het nog wel mee. Met z'n 2en nu iets meer dat merk je wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik verbruik nu nog maar weinig dus hoef niet in mijn bed te blijven liggen
Wel of geen jacuzzi nemen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee om te weten wat ik moet doen en niet moet doen.
Tweakers heeft ook die rechtszaak begonnen die ervoor heeft gezorgd dat ik gratis van de gasmeter af konquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat bij jou dubbel glas ook al wel scheelt en volgens mij ga je er al heel bewust mee om.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet hier misschien ook maar even doorbijten met wat investeringen op dat vlak.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat bij jou dubbel glas ook al wel scheelt en volgens mij ga je er al heel bewust mee om.
Klopt ik ben wel vrij zuinig inderdaad maar als je 8 jaar gekraakt heb gewoond dan ben je ook wel iets gewend.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat bij jou dubbel glas ook al wel scheelt en volgens mij ga je er al heel bewust mee om.
Ja weet je… het komt mij gewoon even niet zo lekker uitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Beetje afzien is niet erg voor de Nederlandse maatschappij, even wakker worden en bij de les blijven en de dingen des levens wat meer waarderen.
We hebben net twee jaar corona gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Beetje afzien is niet erg voor de Nederlandse maatschappij, even wakker worden en bij de les blijven en de dingen des levens wat meer waarderen.
om af te zien?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet je… het komt mij gewoon even niet zo lekker uit
Ja ik doe er ook mooi niet aan mee hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet je… het komt mij gewoon even niet zo lekker uit
nopes. we gaan nu weer bloembollen etenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben net twee jaar corona gehad.Ik had wel even pauze gewild eigenlijk.
Ok ok baasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
En werken als een door hongerige leeuwen opgejaagde buffel godverdomme, zo is de natuur nu eenmaal.
Godsamme. Welke bloembol is het lekkerst? En het moet rauw zeker ...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. we gaan nu weer bloembollen eten
ik weet nog niet welke het lekkerste isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Godsamme. Welke bloembol is het lekkerst? En het moet rauw zeker ...
Oke doen we het over 3 jaar dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik het zelf mag kiezen komende 3 jaar even liever niet
Bloembolletjes inrollen in een stukje rauwe karper, lijkt het nog een beetje op sushi.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. we gaan nu weer bloembollen eten
Nou ja weet niet, stroom heb ik nodig, tanken moet ik ook en vreten ook. En ja alles kan minderquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik doe er ook mooi niet aan mee hoor.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bloembolletjes inrollen in een stukje rauwe karper, lijkt het nog een beetje op sushi.
Beetje fruiten in de pan denk ik?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Godsamme. Welke bloembol is het lekkerst? En het moet rauw zeker ...
Ik ga de McBulb oprichten!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet nog niet welke het lekkerste is![]()
misschien is het met mayo best te doen
Gewoon fikkie stoken dan maar?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe wil je die pan verwarmen? Dat mag dus niet meer hè?
Na een half jaar corona en maatregelen (plus Groningen) zeiden ze toch al, onze kinderen zullen nooit de welvaart kennen die wij hebben gekend, toen al.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben net twee jaar corona gehad.Ik had wel even pauze gewild eigenlijk.
Praktisch al mijn vrienden hebben jonge kinderen nuquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een half jaar corona en maatregelen (plus Groningen) zeiden ze toch al, onze kinderen zullen nooit de welvaart kennen die wij hebben gekend, toen al.
Zorgen dat je van de 1000 mensen bij de top 100 zit en alles komt goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja weet niet, stroom heb ik nodig, tanken moet ik ook en vreten ook. En ja alles kan minder
Ach, als we Poetin verkeerd aanpakken, hebben we hooguit nog een paar weken te leven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een half jaar corona en maatregelen (plus Groningen) zeiden ze toch al, onze kinderen zullen nooit de welvaart kennen die wij hebben gekend, toen al.
Komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zitten we na deze crisis weer in de volgende crisis. 50 graden in Nederland, lucht niet meer in te ademen, honderd meter waterstijging.quote:
Had je nog gezien dat ik je had getagt in een berichtje in een topic.quote:
quote:
Kom we gaan hem uitdagen en laten we onze laatste centen opbrassenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, als we Poetin verkeerd aanpakken, hebben we hooguit nog een paar weken te leven.
Geloof ik niet neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je nog gezien dat ik je had getagt in een berichtje in een topic.
Volgens mij sta ik er nog niet inquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je van de 1000 mensen bij de top 100 zit en alles komt goed.
GGZ draait al overuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze moeten alvast een dag in de week de stroom eraf flikkeren in NL.
Alleen stroom in het weekendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze moeten alvast een dag in de week de stroom eraf flikkeren in NL.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen stroom in het weekend![]()
Scheelt wel veel dikke konten die nu amper iets anders doen dan halve dagen streamingshit kijken.
Gewoon zorgen voor een nucleaire winter dus, dan wordt het niet zo warmquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zitten we na deze crisis weer in de volgende crisis. 50 graden in Nederland, lucht niet meer in te ademen, honderd meter waterstijging.
D_A in F&S / [HBO Max #2] is gearriveerd in Nederland! Ging om dit.quote:
koelkast en vriezer inhoud kan je dan ook wel wegdonderenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen stroom in het weekend![]()
Scheelt wel veel dikke konten die nu amper iets anders doen dan halve dagen streamingshit kijken.
Moeten we ons voer weer gaan pekelen en zurenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
koelkast en vriezer inhoud kan je dan ook wel wegdonderen
Ja nou en?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
koelkast en vriezer inhoud kan je dan ook wel wegdonderen
oke morgen even kijken danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
D_A in F&S / [HBO Max #2] is gearriveerd in Nederland! Ging om dit.
ja daarom vind ik het een heel slecht ideequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan doet Foqueville het ook niet meer doordeweeks
Is goed voor jequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan doet Foqueville het ook niet meer doordeweeks
Daarom zorgen dat we ergens snel een eiland kunnen regelen zodat we een zelfvoorzienend Foqueville kunnen oprichtenquote:
Heb je sowieso al ‘last’ van want ik ben er niet elke dagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar dan lees ik jou niet meer
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef Ama het volgende:
Die klusjesmannen zien mij alweer aankomen hoor denken ze ook shit we hebben weer iets gesloopt wat niet kapot moest.
Iedere dag doe ik hoopvol ditquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je sowieso al ‘last’ van want ik ben er niet elke dag
Dat is toch hun verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef Ama het volgende:
Die klusjesmannen zien mij alweer aankomen hoor denken ze ook shit we hebben weer iets gesloopt wat niet kapot moest.
Ja maar ik voel me ook wel weer zo'n zeikerd eigenlijk. En ze hebben vast niet zo'n ding liggen.quote:
niet wakker van liggen.. die paardenbeffers moeten gewoon doen waar ze betaald voor krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me ook wel weer zo'n zeikerd eigenlijk. En ze hebben vast niet zo'n ding liggen.
Dat doen ze ook wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet wakker van liggen.. die paardenbeffers moeten gewoon doen waar ze betaald voor krijgen
meestal gewoon boeren..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:51 schreef Ama het volgende:
Ze zijn af en toe alleen een beetje te enthousiast.
Komt dat kutwijf weer niet opdagenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag doe ik hoopvol dit [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ik daar als een tamme kut te wachten halve dagen
Dag Brabant!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom we gaan hem uitdagen en laten we onze laatste centen opbrassen![]()
@:Kutpoetin
@:Hoerenpoetin
@:Poetinheefteenkleinepiemel
@:WegmetPoetin
@:KutRus
@:Poetinnaarling
@:WegmetRusland
@:Poetinzijnmoederiseensloerie
Als je het niet meldt, moet je het straks zelf nog van je borg betalen als je gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me ook wel weer zo'n zeikerd eigenlijk. En ze hebben vast niet zo'n ding liggen.
Ik heb geen borg betaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het niet meldt, moet je het straks zelf nog van je borg betalen als je gaat verhuizen.
Dan nog, als je het nu niet meldt, gaan ze er later misschien vanuit dat jij het gesloopt hebt.quote:
Ja dat is ook wel weer zo. Als ik morgen iemand zie vraag ik wel even of ze een nieuwe erop gaan zetten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan nog, als je het nu niet meldt, gaan ze er later misschien vanuit dat jij het gesloopt hebt.
Vaak sturen ze op het laatst ook nog wel even iemand langs om te vragen of alles in orde is of dat er nog iets gefikst moet worden. Dat was bij mij tenminste zo toen ik nieuwe kozijnen kreeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Als ik morgen iemand zie vraag ik wel even of ze een nieuwe erop gaan zetten.
Ik app je wel wanneer het zover isquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rollen de tanks al over de grens bij Enschede?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik app je wel wanneer het zover is
Be my guest soldier, emb_nl@mfa.gov.uaquote:Op woensdag 9 maart 2022 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee pssst @:Uitstraling
[ afbeelding ]
Check.quote:Op woensdag 9 maart 2022 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Be my guest soldier, emb_nl@mfa.gov.ua
Moet je wel even zeggen dat je een geweer kunt afschieten en wees voorzichtig a.u.b. in Odessa want daar zit wat familie van me.
Ik weet er niets meer vanquote:
DAAR MOETEN PIEMOLS INquote:
Nee.quote:
Dan had je het nodig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
Wel meer dan gisteren en eergisteren.
Heb zowaar 7:25 geslapen IPV 3 uur![]()
Ben een partij slijm en zooi aan het ophoesten en had het niet koud meer.
Dus het gaat de goede kant op.
Nu aan de pindarotsjes?quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
Wel meer dan gisteren en eergisteren.
Heb zowaar 7:25 geslapen IPV 3 uur![]()
Ben een partij slijm en zooi aan het ophoesten en had het niet koud meer.
Dus het gaat de goede kant op.
Nee net klaar met douchen dus eerst even normaal ontbijten met brood en daarna ga ik pindarotsjes etenquote:
Jaquote:
Amaramadingdongquote:
Allemaal declareren bij kutin.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdumd
De stijgende energieprijzen en de Russische inval in Oekraïne zorgen er dit jaar voor dat de doorsnee koopkracht van Nederlanders met 2,7 procent daalt. Dat zou de grootste koopkrachtdaling zijn in 40 jaar.
https://www.ad.nl/politie(...)d-onderuit~a0bea7e4/
Ah, dan heb ik net zo'n beetje m'n salarisverhoging eruit.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdumd
De stijgende energieprijzen en de Russische inval in Oekraïne zorgen er dit jaar voor dat de doorsnee koopkracht van Nederlanders met 2,7 procent daalt. Dat zou de grootste koopkrachtdaling zijn in 40 jaar.
Kwatsgetal, je mag blij zijn als het bij 12,7 procent blijftquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdumd
komen we allemaal bij jou etenquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwatsgetal, je mag blij zijn als het bij 12,7 procent blijft
Tiktok is hip, jeweetz.quote:
Je kan me morgen en overmorgen uitlachen, want ik voorspel velen spierpijn na een week op m'n reet zitten.quote:
oeh dat kippetjequote:Op woensdag 9 maart 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed hoor [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is het niet eerder een kalkoen? Gezien de hoedjes?quote:
ja maar dat vind ik niet zo lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het niet eerder een kalkoen? Gezien de hoedjes?
Thanksgivingkip, why not.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik niet zo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SEKS NEUKEN PIJPEN BEFFENquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, hartverzakking. Staat er ineens een kerel op het balkon met een grote slang huehue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De herkenning.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kalkoen is zo zoet, alsof ze een hele dikke kip in een soort Haribo smurrie hebben laten zwemmen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het niet eerder een kalkoen? Gezien de hoedjes?
waar blijft het leuke?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SEKS NEUKEN PIJPEN BEFFEN
en biljetjes natuurlijk
Kijk, dat zijn de écht leuke dingen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:51 schreef Ama het volgende:
Ah zo fijn dat ik nu slaapkamerraam dicht kan laten (als ik wil) en dat er dan geen condens meer op de ramen staan sochtends. ❤️
das fijnquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:51 schreef Ama het volgende:
Ah zo fijn dat ik nu slaapkamerraam dicht kan laten (als ik wil) en dat er dan geen condens meer op de ramen staan sochtends. ❤️
Ja ben erg blij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de écht leuke dingen.
Doe vladje de groetenquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben aan het kijken waar mijn zomervakantie me heen voert deze zomer. Ik overweeg een wat langere reis door Duitsland, Tsjechië, Slowakije en als toetje Boedapest
met de budabolide?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben aan het kijken waar mijn zomervakantie me heen voert deze zomer. Ik overweeg een wat langere reis door Duitsland, Tsjechië, Slowakije en als toetje Boedapest
ja we gaan door Finland heen en terugquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al gezien waar die Noordkaap van jou aan grenst
Heb jij niet eens zin in een zinvolle baan waarin je 40 uur per week je passie in kan steken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben erg blij.Goede hoop nu dat het in die kleine kamer ook niet meer zo vochtig is straks.
Russische drone constant achter je kont aan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja we gaan door Finland heen en terugGoed idee he
Nee, nachttrein naar München, en dan per trein verder naar Neurenberg, Pilsen, Cesky Krumlov, Wenen, Boedapest. En dan vliegend naar huis.quote:
Kleine kamer en vochtig?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij niet eens zin in een zinvolle baan waarin je 40 uur per week je passie in kan steken?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Russische drone constant achter je kont aan.
oh dat klinkt allemaal leukquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nachttrein naar München, en dan per trein verder naar Neurenberg, Pilsen, Cesky Krumlov, Wenen, Boedapest. En dan vliegend naar huis.
Jawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij niet eens zin in een zinvolle baan waarin je 40 uur per week je passie in kan steken?
En nog eens dikker kan verdienen.
Die nachttrein heb ik eens gedaan tot in de Dolomieten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nachttrein naar München, en dan per trein verder naar Neurenberg, Pilsen, Cesky Krumlov, Wenen, Boedapest. En dan vliegend naar huis.
Kunt toch thuisstudies doen.quote:
Okquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunt toch thuisstudies doen.
Wat meer leren en minder Harry Potter en je bent met een jaar of wat in een goede positie
Mja, dat is de veewagon. Ik boek een single deluxe sleeperquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die nachttrein heb ik eens gedaan tot in de Dolomieten.
Daar zijn we stomdronken uitgekomen, en moest toen op de motor verder, samen met wat vage bikers uit Scandinavië.
Wel gelachen toen.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is de veewagon. Ik boek een single deluxe sleeper
Ja die kleine psychoot zal wel wakker liggen van internetkeizer Fles denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Russische drone constant achter je kont aan.
Dit was de autotrein, met restaurant en café bar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is de veewagon. Ik boek een single deluxe sleeper
supercool. Douche en toilet op de coupe. Voor jezelfquote:
In Finland gebeurt niets wat den Rus niet zint.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kleine psychoot zal wel wakker liggen van internetkeizer Fles denk ik
Ikquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
supercool. Douche en toilet op de coupe. Voor jezelf![]()
Keuze uit rode wijn of champie. Gratis (nou ja, inbegrepen)
ja de veewagen, dat zei Buda al.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Lag met bejaarden in stapelbedden,
Schaaltje bitterballen, toast avocado en een hapje vissenkuit?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
supercool. Douche en toilet op de coupe. Voor jezelf![]()
Keuze uit rode wijn of champie. Gratis (nou ja, inbegrepen)
sjiek. Alleen voor jou?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie zitplaatsen waar je een bed van kunt maken. En een badkamer met douche en toilet
Dronken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Lag met bejaarden in stapelbedden,
Als je erom vraagt wel denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schaaltje bitterballen, toast avocado en een hapje vissenkuit?
Zo dol zijn ze daar niet op Russen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Finland gebeurt niets wat den Rus niet zint.
Nee totaal niet zelfs maar ze lopen wel aan de korte lijn van Moskou, Finlandisering noemen ze dat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo dol zijn ze daar niet op Russen hoor.
Oh, ja, net als ieder ander "Russisch" gebied.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfs maar ze lopen wel aan de korte lijn van Moskou, Finlandisering noemen ze dat.
Nee stond er voor morgen al opquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je uren inhalen of sta je extra ingepland?
The temporary price of freedom, Sanna Marin is wat slimmer dan Volodymyr Zelensky.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, net als ieder ander "Russisch" gebied.
De hele dag een beetje naar buiten kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leukzo'n treinreis lijkt mij ook nog wel wat
ja als je zo'n eigen hut hebtquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele dag een beetje naar buiten kijkenAlleen kakken en douchen lijkt me iets minder leuk.
Nacht. Om half zes ben je in München en moet je eruitquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele dag een beetje naar buiten kijkenAlleen kakken en douchen lijkt me iets minder leuk.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nacht. Om half zes ben je in München en moet je eruit
Uurtje later tegenwoordigquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je weer likken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slim
maak nog even de deurklinken schoon
Zie ik straks ineens een snack in die treinquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leukzo'n treinreis lijkt mij ook nog wel wat
joehoequote:Op woensdag 9 maart 2022 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie ik straks ineens een snack in die trein [ afbeelding ]
Dit klinkt meer als een deporatie dan vakantie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan er nog taart bij bestellenquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haal nog even koffie voor iedereen.
Nee wij rijden nog een paar uurtjes heen en weer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Gerrie en ik gaan niet meer als we er dan uit moeten
Jij gaat met Ballie op stap?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wij rijden nog een paar uurtjes heen en weer.
Net gecheckt: hij vertrekt om 19.34 uur vanuit Utrecht en is om 07.00 uur in München. Da’s prima hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een deporatie dan vakantie.
is er een restaurant aan boord?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net gecheckt: hij vertrekt om 19.34 uur vanuit Utrecht en is om 07.00 uur in München. Da’s prima hoor
Overigens kun je op München Hbf ook prima douchen voor 7 euro of zo. Dus om daar 60 euro extra voor te gaan betalen in die trein is misschien ook wat overdrevenquote:
Met zn allen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we gaan met zijn allen die treinreis van buda doen
Er wordt niet met tomatensoep gegooid okee.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt niet met tomatensoep gegooid okee.
Ik vind treinen al vreselijk en midden in de nacht vind ik het al helemaal troosteloos en grauw.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net gecheckt: hij vertrekt om 19.34 uur vanuit Utrecht en is om 07.00 uur in München. Da’s prima hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |