SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hier in Juli volgens mij. Ik ben maar samen gaan wonen om de kosten te delen ;Pquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de grap laatst gekeken wat ik zou betalen indien variabele tarieven. NIET GRAPPIG!
Nee alleen nog maar aangelengde wodkaquote:
Oh ooh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
krijg per 1 mei variabele prijzen. Nog geen idee wat dat gaat beteken
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukken
Cali 3x in de week in bad plonzen, elke dag 3x douchen, kachel op 24 graden en anderhalf uur koken per dagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Juli volgens mij. Ik ben maar samen gaan wonen om de kosten te delen ;P
Soort energieprijzenprostitutie, niet veel anders dan vroeger toen we nog in grotten woonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukken
Dan gaat er wel een slot op de snackkast, anders heb ik straks niks meerquote:
Je had ws 0,70 of 0,80e per m3 dat is nu meer dan 2,- per m3 en in mei ws ¤3.- per m3quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel dat is vergeleken met nu
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gaat er wel een slot op de snackkast, anders heb ik straks niks meer
dit staat er op de sitequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je had ws 0,70 of 0,80e per m3 dat is nu meer dan 2,- per m3 en in mei ws ¤3.- per m3
Ik (schandalige grootverbruikerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel dat is vergeleken met nu
Dat van het bad komt wel in de buurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cali 3x in de week in bad plonzen, elke dag 3x douchen, kachel op 24 graden en anderhalf uur koken per dag
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik (schandalige grootverbruiker) kwam op 680-780 euro per maand uit als ik nu over zou moeten en hetzelfde zou blijven verbruiken.
Your fucked.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit staat er op de site
We volgen de prijsontwikkelingen nauwlettend. Je hoeft je geen zorgen te maken. Heb je een contract voor onbepaalde tijd? Dan is ons advies om nu niets te doen. De variabele tarieven die je betaalt, zijn nog steeds een stuk voordeliger dan onze vaste prijzen. We bieden daarom tijdelijk geen vaste prijs contracten aan.
Heb je een vaste prijs contract en loopt deze af, ook dan is een variabele prijs de beste keuze. Hiervoor hoef je niets te doen. Als je contract afloopt zetten we het automatisch voor je om.
Je gaat failliet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb 4 airco’s, zwembad installatie en warmtepomp en de stroom gaat naar ¤1,20 paniek paniek paniekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
Gelukkig gaan we richting de warme maanden dus komende maanden geen paniek.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb 4 airco’s, zwembad installatie en warmtepomp en de stroom gaat naar ¤1,20 paniek paniek paniek
O mijn god.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik (schandalige grootverbruiker) kwam op 680-780 euro per maand uit als ik nu over zou moeten en hetzelfde zou blijven verbruiken.
Hoor al wel hogere bedragen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan kloppen, doe er nog een leuke elektrische auto bij en tadaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor al wel hogere bedragen.
Plus de regering heeft de draagkracht niet om alles te compenseren (zie Rutte afgelopen avond), beetje de boel afvlakken is alles wat ze kunnen, survival of the fittest gaat het worden.
Beter isoleren en minder airco aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb 4 airco’s, zwembad installatie en warmtepomp en de stroom gaat naar ¤1,20 paniek paniek paniek
Ouderwets weer hout sprokkelen voor in huis.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan kloppen, doe er nog een leuke elektrische auto bij en tadaaaa
Nog 3 jaar ¤0,11 voor stroom en ik lever terugquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor al wel hogere bedragen.
Plus de regering heeft de draagkracht niet om alles te compenseren (zie Rutte afgelopen avond), beetje de boel afvlakken is alles wat ze kunnen, survival of the fittest gaat het worden.
Beide hoop ik nog even niet. Eerste omdat ik vrij slecht ga op kamperen en tweede puur uit eigenbelangquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Kan toch niet. Iedereen ligt zo onder een brug. Stort de huizenmarkt weer in.
Goede smoes welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
las vandaag al iets in AD dacht ik over een vrouw die soms 2 uur langer in haar bed blijft om de kosten te drukken
Dat noemen ze een depressie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
las vandaag al iets in AD dacht ik over een vrouw die soms 2 uur langer in haar bed blijft om de kosten te drukken
Alles in natura betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Niemand kan meer iets betalenAlles en iedereen failliet
Sta je ook wel voor open neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |