SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hier in Juli volgens mij. Ik ben maar samen gaan wonen om de kosten te delen ;Pquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de grap laatst gekeken wat ik zou betalen indien variabele tarieven. NIET GRAPPIG!
Nee alleen nog maar aangelengde wodkaquote:
Oh ooh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
krijg per 1 mei variabele prijzen. Nog geen idee wat dat gaat beteken
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
krijg per 1 mei variabele prijzen. Nog geen idee wat dat gaat beteken
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukken
Cali 3x in de week in bad plonzen, elke dag 3x douchen, kachel op 24 graden en anderhalf uur koken per dagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Juli volgens mij. Ik ben maar samen gaan wonen om de kosten te delen ;P
Soort energieprijzenprostitutie, niet veel anders dan vroeger toen we nog in grotten woonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat wij dan ook maar moeten gaan samenwonen om de kosten te drukken
Dan gaat er wel een slot op de snackkast, anders heb ik straks niks meerquote:
Je had ws 0,70 of 0,80e per m3 dat is nu meer dan 2,- per m3 en in mei ws ¤3.- per m3quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel dat is vergeleken met nu
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gaat er wel een slot op de snackkast, anders heb ik straks niks meer
dit staat er op de sitequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je had ws 0,70 of 0,80e per m3 dat is nu meer dan 2,- per m3 en in mei ws ¤3.- per m3
Ik (schandalige grootverbruikerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoeveel dat is vergeleken met nu
Dat van het bad komt wel in de buurt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cali 3x in de week in bad plonzen, elke dag 3x douchen, kachel op 24 graden en anderhalf uur koken per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |