Ik jou ook, maar ik ben er wederquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jou wel gemist. Ist ook al zolang geleden dat wij gemeet hebben?
Ook al voor je bij je ouders zat. Toen 'zat' je ook aan andere dingen dus de herinneringen uit die tijd zijn vast wat wazig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
Ik wou 't net overnemen, maar mooi, we kunnen verder
[..]
Ik jou ook, maar ik ben er weder
Was dat niet in 2017? Ik zat hier volgens mij al wel? Of nog in die tijd dat ik ff 'vast' zat bij m'n ouders
Ik probeer het hard terug te halen, nu
Eh? Voor zover ik weet heb ik Lotje maar 1 x ontmoet en dat was volgens mij hier in Pluskutquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook al voor je bij je ouders zat. Toen 'zat' je ook aan andere dingen dus de herinneringen uit die tijd zijn vast wat wazig.
Ja je ging toen net verhui:!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
Ik wou 't net overnemen, maar mooi, we kunnen verder
[..]
Ik jou ook, maar ik ben er weder
Was dat niet in 2017? Ik zat hier volgens mij al wel? Of nog in die tijd dat ik ff 'vast' zat bij m'n ouders
Ik probeer het hard terug te halen, nu
Iddquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh? Voor zover ik weet heb ik Lotje maar 1 x ontmoet en dat was volgens mij hier in Pluskut
My bad, ik dacht het ging over je aanwezigheid hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh? Voor zover ik weet heb ik Lotje maar 1 x ontmoet en dat was volgens mij hier in Pluskut
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef Dqod het volgende:
Soms wou ik dat 't allemaal wat waziger in m'n herinnering lag tho
Niet alles btw, herinner me gelukkig ook nog enorm veel goeds en leuks
quote:
Had ik 't huisje toen ein-de-lijk voor elkaar ja? God, wat had dat lang geduurd zeg, pffffquote:
Brb, ff je pohi doorspitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook weleens zwaar onder invloed meegepost, zelfs dát weet ik nog
Volgens mij was dat 20 april 2015, good luckquote:
Ja je woonde er toen al wel. Maar 2017 das al kei lang geledenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had ik 't huisje toen ein-de-lijk voor elkaar ja? God, wat had dat lang geduurd zeg, pffff
Je bent en zal altijd van harte welkom blijven hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja je woonde er toen al wel. Maar 2017 das al kei lang geleden
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef Dqod het volgende:
Soms wou ik dat 't allemaal wat waziger in m'n herinnering lag tho
Niet alles btw, herinner me gelukkig ook nog enorm veel goeds en leuks
Ff kijken of we toen ook geappt hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 20 april 2015, good luck
Insgelijks :$quote:
Hahaha, wie weetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff kijken of we toen ook geappt hebben.
Ultieme zelfbeheersing, zelfs onder invloed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insgelijks :$
[..]
Hahaha, wie weet
Ik weet wel dat ik dit vertelde aan mr. Dkut, liet het vervolgens lezen en we hadden allebei zoiets van "zoveel anders dan normaal is dit niet"
T was dus veel meer in m'n hoofd dan hoe het daadwerkelijk tot uiting kwam. Geinig wel
Hm, ik vind dit een heerlijk verfrissende en positieve kijk, Air. I like itquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ultieme zelfbeheersing, zelfs onder invloed.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hm, ik vind dit een heerlijk verfrissende en positieve kijk, Air. I like it
Nu zit ik wel eens oude topics terug te lezen eh, maar zie genoeg posts dat ik aardig flip op bepaalde users.quote:
Het begon over mijn meeting met Lot. Nu gaat het een andere kant opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |