SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nee alle 3quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef suzi1 het volgende:
maar 1 van de 3 (salar, grace of nawel) krijgt dus een praatje oid
Ze mogen alle drie spelen, geen idee of er maar 1 contact mag hebben of dat ze alle drie kans maken, dus iedereen voor zichzelf speelt ipv competitiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef suzi1 het volgende:
maar 1 van de 3 (salar, grace of nawel) krijgt dus een praatje oid
vind ik heel lullig van de restquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef suzi1 het volgende:
ja nou ondanks hij zelf aangaf niet hoeven had de rest hem juist aan moeten moedigen
het laten gaan is het bevestigen van dat ze idd allemaal denken dat hij zal vertrekken
Nee ik begreep dat ze er om moeten spelen, Tobias zei net nog, jullie kunnen zelf wel beslissen wie het het meest verdiend tijdens het spel. ( hij bedoeld geef het Grace)quote:
Dat is nog niet duidelijk, misschien is het hoe beter je speelt des te meer berichtenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ze moeten er toch voor strijden? Er is maar 1 iemand die die boodschap krijgt
Maar dat ben ik niet met Tobi eens. Salar wil ook heel graag iemand zien. Salar heeft dan weliswaar zijn vriend kort gezien, maar Grace heeft over de schutting contact gehad met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee ik begreep dat ze er om moeten spelen, Tobias zei net nog, jullie kunnen zelf wel beslissen wie het het meest verdiend tijdens het spel. ( hij bedoeld geef het Grace)
Dat zou ook maar zo kunnenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is nog niet duidelijk, misschien is het hoe beter je speelt des te meer berichten
Nee hij zei duidelijk 3 krijgen boodschapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ze moeten er toch voor strijden? Er is maar 1 iemand die die boodschap krijgt
En wat dacht ze dan te voelen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is wel typisch Nawel vanmorgen dat ze graag contact wilde met haar zus, omdat ze voelde dat er iets mis was, en in de middag een spel zodat ze dat evt ook nog kan krijgen.
Zo debiel ditquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee ik begreep dat ze er om moeten spelen, Tobias zei net nog, jullie kunnen zelf wel beslissen wie het het meest verdiend tijdens het spel. ( hij bedoeld geef het Grace)
ja, en dan snel nog even slaafje Nouchine omlullen...Nouchine had zelf ook wel willen gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is wel typisch Nawel vanmorgen dat ze graag contact wilde met haar zus, omdat ze voelde dat er iets mis was, en in de middag een spel zodat ze dat evt ook nog kan krijgen.
dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo debiel dit
Dan had ze niet moeten gaan
Als ze zich zo zorgen maakt
Nee hoor alleen Kris wordt voorgetrokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nou nu ga ik ook twijfelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee hij zei duidelijk 3 krijgen boodschap
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik gok hoofdpijn... of wed ik dat?.... snapjuh
Ze hebben al zooooooooooo lang geen contact gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:49 schreef engine het volgende:
Weer contact met familie?![]()
Kunnen ze nou echt niks anders bedenken dan dat gesleep met familie.
soms is toeval gewoon toeval.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
nou ik dacht ook 1 van de 3quote:
Mijn moeder gaat mij volgend jaar opgeven voor BB als ze erachter komt dat ze wekelijks op bezoek mag komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze hebben al zooooooooooo lang geen contact gehad
Ik denk dat het een harde strijd gaat worden en van mij mag hetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:51 schreef Ireth het volgende:
Met een beetje empathie in hun luie lijven laten ze Grace dit winnen. Dat is degene van deze 3 die ik het het meest gun vanwege haar moeder.
Empathie kennen ze niet, alleen kijkcijfers en de massa tevreden stellen (lees: nawel fans)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:51 schreef Ireth het volgende:
Met een beetje empathie in hun luie lijven laten ze Grace dit winnen. Dat is degene van deze 3 die ik het het meest gun vanwege haar moeder.
Wij kunnen je ook opgeven en dan komt er wekelijks iemand van de cosquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat mij volgend jaar opgeven voor BB als ze erachter komt dat ze wekelijks op bezoek mag komen
Mag ik zelf kiezen wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij kunnen je ook opgeven en dan komt er wekelijks iemand van de cos
ja, achter de schuttingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij kunnen je ook opgeven en dan komt er wekelijks iemand van de cos
wel graag onder een spoilerquote:
ja vind het echt bespottelijk dat zij der eigen nog duurt op te geven ze heeft der hele familie daar gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
Zul je zien dat Nawel dit wint....Salar en Grace willen heel graag en Nawel heeft al zoveel gekregen (wat Kris ook al subtiel zei)
Maar dan zal Nawel dit wel winnen.
Brievenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind het echt bespottelijk dat zij der eigen nog duurt op te geven ze heeft der hele familie daar gehad
Salar en grace hebben niets gehad 0,0
Salar heeft zijn vriend gezien en Grace heeft boodschappen over de schutting gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind het echt bespottelijk dat zij der eigen nog duurt op te geven ze heeft der hele familie daar gehad
quote:
Maar dan moet je er wel een tijdje inzittenquote:
Nee joh gewoon week 2 alquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:56 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel een tijdje inzitten
Nee.. ze kunnen alledrie een boodschap winnen, maar ook verliezen..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:55 schreef rinardo het volgende:
Kris en Nous zeggen nu ook, stel je verliest, wat een teleurstelling, dus het is inderdaad echt 1 pers die kan winnen
Tja.. kindje uit het internaat?,.. niet dat dat uit zou moeten maken. Ik vind het wel iets vreemd dat nouch heeft gezegd dat ze haar kinderen ook naar het internaat stuurt zodat ze het mee hebben gemaakt. Je wilt toch je eigen kinderen opvoeden?, zal vast ook wel van mening veranderen als ze haar kind voor het eerst vast heeft, of zelfs als ze zwanger is al.quote:
Is dat niet iets Vlaamsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja.. kindje uit het internaat?,.. niet dat dat uit zou moeten maken. Ik vind het wel iets vreemd dat nouch heeft gezegd dat ze haar kinderen ook naar het internaat stuurt zodat ze het mee hebben gemaakt. Je wilt toch je eigen kinderen opvoeden?, zal vast ook wel van mening veranderen als ze haar kind voor het eerst vast heeft, of zelfs als ze zwanger is al.
Nawel wilde in eerste instantie toch niet. Ze gunde het dat andere meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef Verida het volgende:
Zul je zien dat Nawel dit wint....Salar en Grace willen heel graag en Nawel heeft al zoveel gekregen (wat Kris ook al subtiel zei)
Maar dan zal Nawel dit wel winnen.
jij bent te goedquote:
Hadden Liese en Naomi ook niet in het internaat gezeten ?quote:
Liese sws ... was er toch afgetrapt?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden Liese en Naomi ook niet in het internaat gezeten ?
er zijn toch ook schipperskinderen die naar een internaat moeten omdat het nu eenmaal niet anders kan/quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja.. kindje uit het internaat?,.. niet dat dat uit zou moeten maken. Ik vind het wel iets vreemd dat nouch heeft gezegd dat ze haar kinderen ook naar het internaat stuurt zodat ze het mee hebben gemaakt. Je wilt toch je eigen kinderen opvoeden?, zal vast ook wel van mening veranderen als ze haar kind voor het eerst vast heeft, of zelfs als ze zwanger is al.
Staat me wel wat van bij jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liese sws ... was er toch afgetrapt?
quote:
ja maar we hebben het over zien nuquote:
Maar dat zijn dan ook de specifieke schippersinternaten. Het is in Nederland verder niet echt gebruikelijk om in een internaat te gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn toch ook schipperskinderen die naar een internaat moeten omdat het nu eenmaal niet anders kan/
die boodschappen over de schutting van grace was niet van familie en was nou ook niet echt positief dus dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar heeft zijn vriend gezien en Grace heeft boodschappen over de schutting gehad.
Het is lang niet zoveel als Nawel, maar salar en Grace hebben meer info gehad of mensen gezien dan Tobi en Kris.
Ik hen in het internaat gezeten en achteraf begrepen dat dit voor mij nodig was om een degelijke opvoeding van daar en van thuis te genieten om te worden wat ik nu ben. Tevens mijn verplichte legerdienst gedaan in Duitsland. Dit alles bij elkaar maakt van een mens iets waardevols. Dit kan men niet begrijpen op het moment zelf maar achteraf heel dankbaar voor geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook de specifieke schippersinternaten. Het is in Nederland verder niet echt gebruikelijk om in een internaat te gaan.
nou, was best wel positief toch? Ze moest volhouden, ze hadden haar back, maar ze moest alleen tobi laten vallen, dan kon ze verder komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die boodschappen over de schutting van grace was niet van familie en was nou ook niet echt positief dus dat slaat nergens op
Grace had daar helemaal niet moeten zijn met een moeder die zo ziek is, mijn mening!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Nawel, maar ik hoop dat ze alledrie hun boodschap krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop van harte dat Nawel niks krijgt. Die heeft al genoeg gehad.
Is misschien zelfs helemaal niet waar maar eerder een manier voor sympathie op te wekken van de kijker. Wie weet het?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace had daar helemaal niet moeten zijn met een moeder die zo ziek is, mijn mening!
ik heb het even opgezocht:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef suzi1 het volgende:
verward tobias nu gember met nootmuskaat, of ben ik niet op de hoogte?
Als je over zoiets liegt, ben je helemaal geen knip voor de neus waardquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:10 schreef czvt het volgende:
[..]
Is misschien zelfs helemaal niet waar maar eerder een manier voor sympathie op te wekken van de kijker. Wie weet het?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140901_01246005quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Van nootmuskaat kan je trippenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef suzi1 het volgende:
verward tobias nu gember met nootmuskaat, of ben ik niet op de hoogte?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:06 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik hen in het internaat gezeten en achteraf begrepen dat dit voor mij nodig was om een degelijke opvoeding van daar en van thuis te genieten om te worden wat ik nu ben. Tevens mijn verplichte legerdienst gedaan in Duitsland. Dit alles bij elkaar maakt van een mens iets waardevols een echte cosser. Dit kan men niet begrijpen op het moment zelf maar achteraf heel dankbaar voor geweest.
ik hoorde niet exact wat tobias erover zei, maar nouss zou het iig eens willen proberen. nou denk niet dat ze dat wil proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het even opgezocht:
Kan te veel gember kwaad?
Sterker nog, te veel gember kan gevaarlijk zijn. Zo kan een overdosis van de superfood je bloeddruk verlagen. In ernstige gevallen kan dat leiden tot een onregelmatige hartslag. Daarbij zou het zelfs bloedingen kunnen veroorzaken vanwege zijn bloedverdunnende eigenschappen.
Kan best maar voor de winst doen de bewoners alles. Niemand daar is oprecht. Winnen is het doel voor iedereen wat ze er ook maar voor koeten doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je over zoiets liegt, ben je helemaal geen knip voor de neus waard
Is het gebruikelijk in België ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140901_01246005
Moet je wel heel veel nemen,en het is geen leuke trip.quote:
Klopt en geen poeder.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je wel heel veel nemen,en het is geen leuke trip.
Salar tijd apart met zijn vriendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Internaat is niet echt gebruikelijk. Ik ken zelf niet zo veel mensen die op internaat zijn.quote:
Dit is volomen onzin. Je weet niet waarover je het hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Internaat is niet echt gebruikelijk. Ik ken zelf niet zo veel mensen die op internaat zijn.
Internaat is soms meer een status van beau monde die men wil creëren (niet allemaal natuurlijk)
https://www.nieuwsblad.be(...)0Dienst%20Internaten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit is volomen onzin. Je weet niet waarover je het hebt.
Het is gewoon zo dat ik eigenlijk amper iemand ken die op internaat is of geweest is. Enkel mijn nichtje, dochter van 2 burgerlijk ingenieurs met een zeer druk leven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit is volomen onzin. Je weet niet waarover je het hebt.
Nawel moet eens flink gepakt worden en alle hoeken van de slaapkamer laten zienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die ligt meer op haar nest, dan dat ze wakker is.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:29 schreef Ireth het volgende:
Op fb wordt het enthousiasme van Salar lichtelijk afgemaakt dat ie gelijk zei dat ie wou, en Nawel wordt opgehemeld want die zou vast en zeker Grace laten winnen...
Ik keur het ook niet af hoor, maar als er geen rede voor is snap ik niet zo goed dat je je kind vrijwillig ernaartoe brengt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn toch ook schipperskinderen die naar een internaat moeten omdat het nu eenmaal niet anders kan/
Ik heb het over 1970-1980. Mijn ouders waren zelfstandig met een drukke zaak en 3 zonen. Zij waren er zich heel goed van bewust dat opvoeding regelmaat en routine nodig heeft. Zij hebben die heel goed voor mekaar gebracht. Dit was voor ons niet heel prettig op dat moment maar heeft uiteindelijk 2 ingenieurs voortgebracht. Naderhand hebben wij welbegrepen hoe nuttig dit is geweest. Mijn eigen kinderen hebben geen internaat gedaan omdat mijn vrouw en ik wel die regelmaat en routine kon geven. Als ik de huidige opvoeding bekijk dan heb ik mijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat ik eigenlijk amper iemand ken die op internaat is of geweest is. Enkel mijn nichtje, dochter van 2 burgerlijk ingenieurs met een zeer druk leven.
Op kot gaan er hier wel velen natuurlijk.
nawel heeft toch ook gekozen?quote:
Heeft met beau monde niets te maken. De beau monde stuurden hun kinderen naar privaat onderwijs. Dat is een groot verschil.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
maar cvzt, dan praat jockari toch geen onzin
je moet het ook niet persoonlijk opvatten. een algemeen iets wat soms voorkomt, die beau monde
Nawel was moederquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
De drie zijn terug uit de Gameroom:
Grace vertelt dat er een statafel in het midden stond , met een zandloper.
Salar en Grace moesten op afstand van de tafel. Nawel iets dichterbij. Met de rug naar de schermen.
Boodschappen worden afgespeeld, op de schermen achter ze. Ze moesten kiezen of ze omdraaien en kijken, of tellen bij de zandloper, om 1000 euro te verdienen. We hebben van te voren besproken dat we gelijk gingen omdraaien, Grace en Salar.
Grace : 1e video was mijn moeder, direct omgedraaid, dat was me 1000 euro niet waard. Ze draagt een pruik, ziet er wel wat ziekjes uit. Ze zag er wel goed uit, beter dat de vorige video. Ik zag dat ze moe was.
Salar : Toen kwam mijn mama. Ik ging gelijk keihard huilen. Ze zei dat ik het heel goed doe, dat veel mensen verliefd op me zijn, dat ik hele lieve fans heb.
Nawel : Ik heb niet omgedraaid, ik heb geteld. [Iemand met een bril]. Het was een hele mooie boodschap, dat ik niet moest opgeven. Ik heb alleen veel niet gehoord, omdat ik zodanig aan het tellen was. Ik zat er net iets naast, dus iets van 900 euro verdiend.
Grace vertelt dat ze ook haar zoon en zijn vriendin heeft gezien.
Salar : Zo ... en hij is mooimooi!!! What the fuck!
Ik wacht wel op de beelden....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:33 schreef Krambo het volgende:
Ik snap geen fuk van die hele uitleg, iemand wel?
Helemaal gelijk snoesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
maar cvzt, dan praat jockari toch geen onzin
je moet het ook niet persoonlijk opvatten. een algemeen iets wat soms voorkomt, die beau monde
En in zijn oren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:42 schreef suzi1 het volgende:
die likte vroeger haar zoon zn gelaat compleet af
Dat mens spoort gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:42 schreef suzi1 het volgende:
die likte vroeger haar zoon zn gelaat compleet af
maar wel lekker in dat huis blijven zitten en zich aanstellen als een clownquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
Grace haar moeder dus behoorlijk ziek
Droeg pruik en zag er moe uit
Klinkt als een gezonde moeder-zoon relatiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace, mijn zoon is zo knap, ik wil hem slaan en helemaal aflikken![]()
Die spoort echt niet
Heeft ze zelf verteld.Hij vond dat niet prettig.quote:
en terecht. anders net zo krank im kopfquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft ze zelf verteld.Hij vond dat niet prettig.
Die heeft ze de laatste tijd niet meer. Die gaat eerstdaags ontploffen. Achterdochtig dat het geen deugd is. Egocentrisch persoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef engine het volgende:
Precies wat ik vanmiddag bedoelde. Toop staat weer zielig in de badkamer te fluisteren.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ging over Nawel?
Tobias: Ik begrijp dat we geen beste maten zijn, maar je kan toch wel normaal doen.
Salar: Maar vanavond jouw feestje?
Tobias: Denk het niet hoor, ik heb wel de hot tub aangevraagd.
Hij zal niet met lege handen naar huis gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zonde hoor als die eruit gaat wat wel vast staat
ik noem mijn 19 jarig ook nog altijd mijn kind, het blijft mijn kind EN mijn zoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:57 schreef czvt het volgende:
Grace noemt haar zoon van 20 jaar ‘mijn kind’. Zij zou dan hem beter ‘mijn zoon’ noemen. Begrijpe wie kan.
En lik je zijn gelaat ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:01 schreef danilel het volgende:
[..]
ik noem mijn 19 jarig ook nog altijd mijn kind, het blijft mijn kind EN mijn zoon.
ik noem mijn 2 zoons van 32 en 30 en mijn dochter van 35 ook mijn kind.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:01 schreef danilel het volgende:
[..]
ik noem mijn 19 jarig ook nog altijd mijn kind, het blijft mijn kind EN mijn zoon.
waarom wat maakt het uit hoe zij haar kind noemtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:57 schreef czvt het volgende:
Grace noemt haar zoon van 20 jaar ‘mijn kind’. Zij zou dan hem beter ‘mijn zoon’ noemen. Begrijpe wie kan.
ja idd als ze Noush kan bedanken kan ze ook de andere even bedankenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Tobias heeft wel een punt vind ik. Het is toch ook weer gewoon haar ware gezicht die Nawel hier laat zien.
nee hij heeft wel gelijk Mevr prinses denkt zeker dat het maar gewoon is dat zij alles krijgtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:59 schreef czvt het volgende:
[..]
Die man is een uitdaging voor de psychiater.
Het is gewoon aso ook. Spreekt toch voor zich dat je andere dan ook persoonlijk even bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja idd als ze Noush kan bedanken kan ze ook de andere even bedanken
je zou bijna denken dat ze het expres doetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ze zegt iets, zie je het haar doen persoonlijk?quote:
Joh, de haat is gewoon erg groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ze het expres doet
niet op de andere streamquote:
Alsnog heel typisch dat Tobias er weer over loopt te janken. Hoor je Kristof erover?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee hij heeft wel gelijk Mevr prinses denkt zeker dat het maar gewoon is dat zij alles krijgt
Ja. Knettergek dat mens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zegt iets, zie je het haar doen persoonlijk?
En ik noem mijn broer die 1,5 op de dag af jaar jonger is dan ik nog altijd mijn broertjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik noem mijn 2 zoons van 32 en 30 en mijn dochter van 35 ook mijn kind.
Grace ook maar daar noemen ze het BB.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ook, daarom zit ik bij jullie in de COS in de gesloten afdeling
Ja nu net in de keuken tegen salarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Alsnog heel typisch dat Tobias er weer over loopt te janken. Hoor je Kristof erover?
Nou dan ga ik even terug luisteren.quote:
Natuurlijk doet ze dat expres , is zo egoïstisch die .............quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hoe kan je weggaan als je moeder zo ziek is. Zal dat nooit snappenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Mijn broer is gewoon in Nederland,
Tobias: Hoe lang blijft die?
Grace: Een paar maandjes, voor mama zorgen, anders had ik niet drie maanden in Big Brother kunnen gaan.
dat heb ik haar net horen vertellen toen ik schreef "ik ik ik ik"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Trouwens ieman gehoord dat nawel zat te vertellen dat ze zei ik heb niemand verantwoording af te leggen ,zemoet echt altijd een sneer geven
het is toch niet alleen grace der "last" haar zus en broer zijn er nu toch voor der ook is niet zo dat moeder alleen zitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je weggaan als je moeder zo ziek is. Zal dat nooit snappen
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Wil er iemand een stuk banaan?
Salar: Nee hoor eet maar lekker op!
Tobias: Ik heb er helemaal geen zin in.
Het ging iets anders: Salar benoemde dat zelf al toen ze terugkwamen en hun verhaal vertelden. Dus ze zei niets nieuws in dat verhaal .quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Trouwens ieman gehoord dat nawel zat te vertellen dat ze zei ik heb niemand verantwoording af te leggen ,zemoet echt altijd een sneer geven
Kristof weet het omdat Tobias het zat te vertellen in de woonkamer en hij in de keuken meeluisterde. Riep zelfs nog een keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
SL was om Nawel dus even op de hoogte te stellen wat Toby prive tegen grace gezegd heeft want die loopt nu weer te miepen tegen noush erover.
kristoff wist het ook, leuk hoor een prive gesprek hebben met grace
die hoorde ik juist net nog tegen salar zeggen dat hij zich daar totaal niet druk overmaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Alsnog heel typisch dat Tobias er weer over loopt te janken. Hoor je Kristof erover?
Jij hoort toch andere dingen denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ging iets anders: Salar benoemde dat zelf al toen ze terugkwamen en hun verhaal vertelden. Dus ze zei niets nieuws in dat verhaal .
Ik zei vanmiddag al dat mensen graag dingen anders interpreterenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jij hoort toch andere dingen denk ik
Ik heb terug proberen te luisteren maar krijg het niet gevondenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die hoorde ik juist net nog tegen salar zeggen dat hij zich daar totaal niet druk overmaakt
en het dus onzin vindt van tobi
ik hoorde het toch hetzelfde als Gerrie, en het viel me heel erg op vandaar dat ik er over postte.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al dat mensen graag dingen anders interpreteren
ik denk hetzelfde en hoop tegen beter weten in hetzelfdequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:21 schreef Sestra666 het volgende:
Ieder z'n mening toch?
Nawel gaat toch winnen, maar ik hoop salar of krisstof
Dat was gewoon in zijn algemeen. Daar zat behalve Nouch niemand bij dus is het geen sneer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ik hoorde het toch hetzelfde als Gerrie, en het viel me heel erg op vandaar dat ik er over postte.
Ik hoorde Salar zeggen wat mensen tegen Nawel hadden gezegd over dat ze zich niet hoefde te verantwoorden , in de groep.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ik hoorde het toch hetzelfde als Gerrie, en het viel me heel erg op vandaar dat ik er over postte.
Iedereen zat er bijquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was gewoon in zijn algemeen. Daar zat behalve Nouch niemand bij dus is het geen sneer.
Jij heb het denk ik over gesprek in tuinquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was gewoon in zijn algemeen. Daar zat behalve Nouch niemand bij dus is het geen sneer.
ik heb dat stukje van salar gemist alleen hoe ze tegen nouchine dat zei, en die toon waarop ze het zei irriteerde me.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde Salar zeggen wat mensen tegen Nawel hadden gezegd over dat ze zich niet hoefde te verantwoorden , in de groep.
Dit jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dit stukje in de keuken?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb terug proberen te luisteren maar krijg het niet gevonden
Maar zo klonk hij wel ja wat ik hem zelf tegen tobi hoorde zeggen.
Nu beginnen de dingen wat door elkaar te lopen.quote:
zelfs mn baby's 40 en 48 jaar hahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik noem mijn 2 zoons van 32 en 30 en mijn dochter van 35 ook mijn kind.
Dankjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:26 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dit stukje in de keuken?
https://streamable.com/ol8qld
De enige die zeurt is Tobyquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
"I don't care actually"
Kristof maakt het dus geen zak uit en vat alleen even samen waar Tobias over zeurt.
Ik bedoelde dat stukje dat ze net terug waren en dat zij haar verhaal zat te vertellen toen zei ze tussendoor dat ze niemand verantwoording af hoefde te leggen maar dat ze het voor haar eigen gevoel had gedaan dat tellenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nu beginnen de dingen wat door elkaar te lopen.
Precies, maar om er nu een enorm punt van te maken... neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niet eens in haar bolle kop op komtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zegt Kristof net ook: " Als het er niet in zit..."quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niet eens in haar bolle kop op komt
Toen ik je comment las zat ze hetzelfde buiten tegen Nouch te vertellen dus vandaar de verwarring.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat stukje dat ze net terug waren en dat zij haar verhaal zat te vertellen toen zei ze tussendoor dat ze niemand verantwoording af hoefde te leggen maar dat ze het voor haar eigen gevoel had gedaan dat tellen
Heb voor jullie even een paar minuten na de SL opgenomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat stukje dat ze net terug waren en dat zij haar verhaal zat te vertellen toen zei ze tussendoor dat ze niemand verantwoording af hoefde te leggen maar dat ze het voor haar eigen gevoel had gedaan dat tellen
👍👍quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ik je comment las zat ze hetzelfde buiten tegen Nouch te vertellen dus vandaar de verwarring.
Maar het verbaasd mij niks dat ze het ook tegen de groep gezegd heeft.
Ze moet die gedachte eens omdraaienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
De ene opvoeding is de andere niet....nu zie je duidelijk het verschil. De een hecht daar waarde aan de ander niet....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niet eens in haar bolle kop op komt
Nawel pijpt BB dat is toch wel duidelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
De ene opvoeding is de andere niet....nu zie je duidelijk het verschil. De een hecht daar waarde aan de ander niet....
Terwijl ze in de dagboekkamer zowat Big Brother zijn voeten kust met "oh big brother ik hou zo van u, dank u wel", Daar valt wat te halen en Tobias/Kristof is dat totaal niet waard in haar ogen om te bedanken.
het is me toch wat met die tandjesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nawel pijpt BB dat is toch wel duidelijk.
Wat doet Kristof dan wel niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nawel pijpt BB dat is toch wel duidelijk.
Ik zou dat niet kunnen, en dan heb ik het niet over de verzorging maar wel over de tijd die ik dan niet met haar kan doorbrengen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is toch niet alleen grace der "last" haar zus en broer zijn er nu toch voor der ook is niet zo dat moeder alleen zit
Naar boven likken en naar beneden trappenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
De ene opvoeding is de andere niet....nu zie je duidelijk het verschil. De een hecht daar waarde aan de ander niet....
Terwijl ze in de dagboekkamer zowat Big Brother zijn voeten kust met "oh big brother ik hou zo van u, dank u wel", Daar valt wat te halen en Tobias/Kristof is dat totaal niet waard in haar ogen om te bedanken.
Dat zou wel een mooie twist zijn overigens. Het is namelijk helemaal niet slim om Salar er op te zetten. Daar schiet ze niets mee op. Nu is het win-win. Tobias maakt meer kans om er uit te gaan en Kristof ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:46 schreef juul. het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Nawel haar stemmen op Tobias zet ipv Salar, hoe hij er weer bij zat met zijn zure gezicht
Lekker hele nacht in de tuin laten staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Allemaal spullen voor appeltaart en slagroom
De muizen kunnen feest vieren....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:54 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker hele nacht in de tuin laten staan.
Die weet er van.quote:
quote:
hoop dat ie de pot paktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zal niet met lege handen naar huis gaan
Is eigenlijk wat ik zeg in mijn voorgaande post. Geen rancune hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:32 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb het over 1970-1980. Mijn ouders waren zelfstandig met een drukke zaak en 3 zonen. Zij waren er zich heel goed van bewust dat opvoeding regelmaat en routine nodig heeft. Zij hebben die heel goed voor mekaar gebracht. Dit was voor ons niet heel prettig op dat moment maar heeft uiteindelijk 2 ingenieurs voortgebracht. Naderhand hebben wij welbegrepen hoe nuttig dit is geweest. Mijn eigen kinderen hebben geen internaat gedaan omdat mijn vrouw en ik wel die regelmaat en routine kon geven. Als ik de huidige opvoeding bekijk dan heb ik mijn bedenkingen.
Het gaat er toch niet om of zorgen voor een ouder een last is, je zou het samen kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is toch niet alleen grace der "last" haar zus en broer zijn er nu toch voor der ook is niet zo dat moeder alleen zit
Haar moeder kan haar nu elke dag zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of zorgen voor een ouder een last is, je zou het samen kunnen doen.
Ik ben jaren mantelzorger voor mijn ouders geweest, tot ze overleden, vond het fijn wat terug te kunnen doen en bij ze te zijn. ieder zijn keuze, maar ik begrijp niet dat ze er niet WIL zijn voor haar moeder
en ze is heel berekenendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rinardo op 08-03-2022 18:30:41 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Kristoff?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Niet om aan te horen dat zingen van die KeurSlagertZanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |