Wel handig voor als hij nog een broertje krijgt, dat wordt dan Jayben. Makkelijk te onthouden en je kunt ze allemaal tegelijk roepen door ‘Jays’ te roepen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n "uitgerekend [maand]" groep en daar komen ook parels voorbij hoor. Een greep:Ik snap Achille niet zo in deze lijst. Dat is gewoon een naam, itt (voor zover ik weet) de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Bliss hoor ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap Achille niet zo in deze lijst. Dat is gewoon een naam, itt (voor zover ik weet) de rest.
Puk en cato vind ik ook niets. Ik heb niets met die hippe namen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:14 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk
Zo vind ik bepaalde namen die gangbaar zijn ook niet zo, zoals Puk en Cato die je tegenwoordig vaak hoort.. of namen zoals Ilse, Lisa/e etc vind ik ook te standaard.
Overigens zou ik mijn kind geen Melek noemen in een land als Nederland, maar ik vind het dus niet perse een rare naam.
De naam die begint met de A?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Puk en cato vind ik ook niets. Ik heb niets met die hippe namen tegenwoordig.
Wij blijven voor een meisjesnaam in de Arabische hoek. Al heb ik geen dochter hahaha
Maar ik had de naam paraat in de periode dat men dacht dat J een meisje was.
Ik ben gewend aan verkeerde spelling en verkeerde uitspraken. Mijn moeder heeft mijn naam “alternatief” gespeld, compleet met accenten en al want dat vond ze leuk destijds. Ik vind het alleen maar irritant
Dus zelf ga ik voor alle conventionele spellingen
Oeeeeh jaaa, een hele mooie naam is dat! Sowieso Arabische meisjesnamen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 06:22 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja die naamik hoop dat ik die nog ooit kan gebruiken
Hoe spreek je de naam uit?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:42 schreef SQ het volgende:
Ole is inderdaad in Scandinavië een heel gangbare naam.
Even opgezocht op YouTube waar ze die naam uitspreken en het is inderdaad Oeluh.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:06 schreef 1inamelon het volgende:
In het Duits gewoon Oluh zeg maarvolgens mij in Scandinavië meer als Oeluh maar dat weet ik niet zeker.
Op de crèche van mijn kinderen zit een Lotta met broertje Ole. Echt een leuke combinatie ook
Nu heb ik Marillion in mijn hoofd zitten, maar dan een 'upgrade'quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jaydean![]()
Wat ik tegenwoordig regelmatig zie: Jailey. Van die naam snap ik gewoon niks. Gevangenisey?
Wij zeggen hier wel s iep niet zo. Of wat ben je aan het siepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:18 schreef Tink89 het volgende:
S iep en J oes vind ik allebei wel tof eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |