SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
bijna weekendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook niet zoveel energie
te weinig rozequote:
Vind je het gek? Je bent ambtenaar en werkt met oudere vrouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook niet zoveel energie
Jij verkoopt airco’s en je werkt met kerels.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je bent ambtenaar en werkt met oudere vrouwen.
super mannelijk en energiekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij verkoopt airco’s en je werkt met kerels.
hoeft van mij niet hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ik moet mij echt inhouden
ja dit is al een beetje op het randje eigenlijkquote:
Koop gewoon lekker al sje daar blij van wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Ja even wachten, krijg geld terug van eneco van den haagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop gewoon lekker al sje daar blij van wordtJe hoeft toch niet te sparen voor als je kinderen gaan studeren
En waar komt het wippen om de hoek kijken in jouw liedje?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Balletje die koopt een jurk
rood met witte stippen
Ja bedoelde meer denk daar maar over na neutraalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet hier niet zijn voor wat opbeurende woorden
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bedoelde meer denk daar maar over na neutraal
Zat kabouter Uitstralingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waar komt het wippen om de hoek kijken in jouw liedje?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaa denk daar maar eens over na
Klinkt als een logisch vervolg. Ook wel: wat je wist dat ging komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat kabouter Uitstraling
heen en weer te
altijd weer dat jumping to conclusionsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een logisch vervolg. Ook wel: wat je wist dat ging komen
Kabouter Uitstraling heeft maar een stukje kabouterbloot nodig en zijn kabouterbroekje hangt al op de kabouterenkelsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd weer dat jumping to conclusions
Eerst jurkje zien
had laatst allerlei tabbladen open met poteniele jurkjes, klikte ik per ongeluk alles wegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd weer dat jumping to conclusions
Eerst jurkje zien
Shift + Ctrl + Tquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst allerlei tabbladen open met poteniele jurkjes, klikte ik per ongeluk alles weg
Rood jurkje met witte stipjes, ik voel wat groeienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
man3quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood jurkje met witte stipjes, ik voel wat groeien
Jij durft toch geen foto te posten hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst allerlei tabbladen open met poteniele jurkjes, klikte ik per ongeluk alles weg
van ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij durft toch geen foto te posten hier.
waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezelf in een jurk, je hoofd hoeft er niet op hoor.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kabouter Uitstraling heeft maar een stukje kabouterbloot nodig en zijn kabouterbroekje hangt al op de kabouterenkels
Doe rood met witte stippen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:51 schreef kwiwi het volgende:
Keuze stress. Weet niet welke kleur ik de muren wil schilderen..Van 1 kleur heb je 20 nuances
RAL 9016, alles 9016 klaar!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:51 schreef kwiwi het volgende:
Keuze stress. Weet niet welke kleur ik de muren wil schilderen..Van 1 kleur heb je 20 nuances
oh das kut jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:51 schreef kwiwi het volgende:
Post jij eerst maar eens een foto van jezelfquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vinden wij mooi, krijg jij complimenten.
Gewoon neutraal en dan compleet waus gaan met de meubels en frutsels.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:51 schreef kwiwi het volgende:
Jij hebt mijn teen toch gezien?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Post jij eerst maar eens een foto van jezelf
Ik wilde iets van superlichtgrijs ofzo.. dat m'n witte meubels niet zo opgaan in de muur zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon neutraal en dan compleet waus gaan met de meubels en frutsels.
Past leuk bij het jurkje van balquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik daarna op m'n stoeltje heen en weer wippen
Net zo geil als die halve Porsche velg van USquote:
Dat zou mijn keuze zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon neutraal en dan compleet waus gaan met de meubels en frutsels.
je kan zon struisvogel lamp nemenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde iets van superlichtgrijs ofzo.. dat m'n witte meubels niet zo opgaan in de muur zeg maar.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je aandelen in Struisvogellampen Thailand b.v.?
waarom is een struisvogel nou eng een nijlpaard nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:03 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag een nijlpaardenlampen. Die was tof.
Die struisvogels zijn eng
De nek.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom is een struisvogel nou eng een nijlpaard niet
Ik ga er een beetje van uit dat een lamp me niet komt aanvallen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
enig idee hoe gevaarlijk die dikkerds zijn?
Ik doe geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
enig idee hoe gevaarlijk die dikkerds zijn?
Ja gewoon. Dat hele hoofd. Het kijkt ook zo judgy.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom is een struisvogel nou eng een nijlpaard niet
Zo'n nijlpaard voelt toch meer zoals jezelf hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:03 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag een nijlpaardenlampen. Die was tof.
Die struisvogels zijn eng
Ja dan moet ik 'm wel binnenlaten.. kan 'm moeilijk moederziel alleen voor altijd op de stoep laten staanquote:
preciesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan moet ik 'm wel binnenlaten.. kan 'm moeilijk moederziel alleen voor altijd op de stoep laten staan
Ik wilde eerst beledigd zijn, maar dankje i guessquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo'n nijlpaard voelt toch meer zoals jezelf he#teamgoeiebillen
Nee joh, niet beledigd zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wilde eerst beledigd zijn, maar dankje i guess
Beledigd zijn is een keuze, toch?quote:
Je weet zelf wel beter tochquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht je mn hele omvang vergeleek met een nijlpaard
Klinkt als een goed teamquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed voor goeie billen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Straks in Thailand moet je wel in je allerkleinste bikini passen
wow werkt ie nu voor iedereen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb die twitter pluging hier op fok eindelijk werkend gekregen
Hoe heb je het gedaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alleen voor mijhij werkte al bij iedereen
weg met de koekjesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al je coockies wissen. En dan browser afsluiten
RIP wachtwoordenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al je coockies wissen. En dan browser afsluiten
Ik heb een heel pak kipnuggets erin gemieterd. @dud0r zou trots op me zijnquote:
Klinkt lekker. Kom je een emmer voor m'n deur zetten?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb een heel pak kipnuggets erin gemieterd. @:dud0r zou trots op me zijn
Moet je overgeven?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Kom je een emmer voor m'n deur zetten?
Nee. Maar ik heb geen nuggets in huis en mag de deur niet uit. Dus als jij nou een emmer vol neer zet voor mequote:
Geefquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:25 schreef Ama het volgende:
Thuis, kamer is nog niet helemaal klaar. Nu oven aan om saucijzenbroodje warm te maken.
hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb geen nuggets in huis en mag de deur niet uit. Dus als jij nou een emmer vol neer zet voor me
[..]
Geef
Heh, ben je ziek?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb geen nuggets in huis en mag de deur niet uit. Dus als jij nou een emmer vol neer zet voor me
[..]
Geef
Nee dan heb ik geen één meer? :Squote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Geef
Kut.quote:
Ja.quote:
Je offert je maar opquote:
Ohquote:
Yup.quote:
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
Yup.
Die kleine voelt zich na 2 dagen wel een stuk beter dus hopelijk heb ik dat ook
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
dragen jullie welles compressiesokken tijdens het vliegen?
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Is dit niet iets voor bejaarden en dikkies?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ja eigenlijk ook al voor vrouwen die de pil slikken vanwege verhoogde kans op trombosequote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor bejaarden en dikkies?
Ik ben allebei.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor bejaarden en dikkies?
ballie trekt nu een compressiepak aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb geen dikke enkels meer van het vliegen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ballie trekt nu een compressiepak aan.
had deze gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb geen dikke enkels meer van het vliegen.
Dus vanaf de leeftijd dat elke meisje aan de pil gaat moet ze eigenlijk steunkousen dragen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk ook al voor vrouwen die de pil slikken vanwege verhoogde kans op trombose
maar dat dacht ik ook altijd![]()
nee als je dus zo lang stil zitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus vanaf de leeftijd dat elke meisje aan de pil gaat moet ze eigenlijk steunkousen dragen?
Geen idee, die van mij komen gewoon van de ANWBquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had deze gezien
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_43.48.ProductImage
Denk je dat dat wat is ?
Als die meisjes de rest van hun leven in een vliegtuigstoel doorbrengen, jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus vanaf de leeftijd dat elke meisje aan de pil gaat moet ze eigenlijk steunkousen dragen?
Lijkt me naar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als die meisjes de rest van hun leven in een vliegtuigstoel doorbrengen, ja
Als het alleen snot was was het niet zo erg. Koorts, mezelf de pleuris hoesten, brandende longen, keelpijn en ik slaap amper omdat ik of mezelf wakker hoest of ik zo vol snot zit dat ik niet normaal kan ademen.quote:
had gehoopt dat je een expert was op het gebied van deze sokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, die van mij komen gewoon van de ANWB
Ja kerona is wel vervelend voor extreem dikke mensen zoals jij. Sterkte maatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het alleen snot was was het niet zo erg. Koorts, mezelf de pleuris hoesten, brandende longen, keelpijn en ik slaap amper omdat ik of mezelf wakker hoest of ik zo vol snot zit dat ik niet normaal kan ademen.
Nee, ik ben niet echt iemand die ergens een expert in is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gehoopt dat je een expert was op het gebied van deze sokken
Ik ga maar weer mondkapjes halen dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja kerona is wel vervelend voor extreem dikke mensen zoals jij. Sterkte maat
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja kerona is wel vervelend voor extreem dikke mensen zoals jij. Sterkte maat
Die vrouwen verkopen ze ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ze zo al allemaal verkopen
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_35.46.ProductTitle
Ik heb space jam vanmiddag gekeken. En de LEGO Ninjago moviequote:
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog steeds een beetje raar, als je de winkel zonder mondkapje binnenloopt.
Voel me nog steeds eerst een beetje een rebel
Is die nieuwe Space Jam wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb space jam vanmiddag gekeken. En de LEGO Ninjago movie
Geen idee. Heb de oude gekekenquote:
Uhm ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je op hbo gewoon zo kiezen als op netflix?
nee dacht dat hbo gewoon dingen uitzond en dat je daar dan naar kon kijken. zoals normale tvquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm ja?Maar dat kan met elke streamingdienst toch of begrijp ik je verkeerd.
Oh nee haha ze hebben heel veel serie's enz waar je gewoon uit kan kiezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dacht dat hbo gewoon dingen uitzond en dat je daar dan naar kon kijken. zoals normale tv![]()
want zie dat ze game of thrones hebben
Nee het is een streaming dienst. Dus je kan gewoon kiezenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dacht dat hbo gewoon dingen uitzond en dat je daar dan naar kon kijken. zoals normale tv![]()
want zie dat ze game of thrones hebben
heb mij aangemeldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee haha ze hebben heel veel serie's enz waar je gewoon uit kan kiezen.![]()
Game of Thrones is erg nice ja, al twee keer gezien maar ga nog wel derde keer kijken. MAAR eerst alles wat ik nog niet heb gezien.
Maar ja heb ik met Netflix enz net zo goed en uiteindelijk komen er toch altijd wel weer nieuwe dingen bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:59 schreef Haags het volgende:
Zo bijzonder is HBO niet, vind ik. Heb het een halfjaartje gehad toen had ik alles wel zo'n beetje gezien.
Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja heb ik met Netflix enz net zo goed en uiteindelijk komen er toch altijd wel weer nieuwe dingen bij.
Dan al?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:58 schreef Ama het volgende:
Dus over 3 jaar ofzo heb ik wel tijd voor GoT.
Ja weet niet. Ligt eraan wat Prime en Disney enz nog online gooien.quote:
Je kan toch gewoon via je email een account maken? :Squote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
Geen provider in Nederland
Er is geen provider beschikbaar in dit land
Dat probleem hebben meer mensen. Lees anders even het topic op FOK! door.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:06 schreef bitterbal het volgende:
Hij zegt dat ik geen abbo heb maar heb net betaald
wat vermoeiend zegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat probleem hebben meer mensen. Lees anders even het topic op FOK! door.
F&S / [HBO Max #2] is gearriveerd in Nederland!
Goeiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
Zou de wereld kunnen redden van vieze dikke hangkonten en hartproblemen als ze streamingdiensten met een home trainer zouden leveren, uurtje trappen voor een uurtje kijken
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je betaald en dan leest dat je geen abbo hebt is dat wel vermoeiend ja
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met die plebs troep?
wilde game of thrones gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met die plebs troep?
neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is dan wel weer vet, nooit gezien?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
"Wegrijden bij een tankstation zonder te betalen leidt tot een boete van 131 euro"
Helaas wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
En je hoeft dan niet meer te betalen wat je hebt getankt?
Dacht even dat Fles of Frantic dit was.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een dikke sappige smakelijke grote worst?
Leuk meisjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F0a%2F08%2F0a089ee8437948440f7826e46b2f7c5bf47e61b6.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BLOOKBOOK%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
Deze?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een dikke sappige smakelijke grote worst?
* swipet naar rechtsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F0a%2F08%2F0a089ee8437948440f7826e46b2f7c5bf47e61b6.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BLOOKBOOK%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
Deze?
Wat eet je er verder bij?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leek een goed idee toen ik het kocht
ze hebben alleen die kleur.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie bestellen![]()
Verschillende kleurtjes als het even kan.
Ik tinderswipe op okcupidquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nog aan het tinder swipen?
Ok, Cupid heeft dus nog niks gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik tinderswipe op okcupid![]()
Maar met 0 resultaat
1994 belde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Deze?
Ja ook, eentje (in het zwart als het kan)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F8f%2F01%2F8f01b039346faf78145e4a286c03d7905a0f5425.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BLOOKBOOK%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0969335002.html
?
Beetje zo’n hoes waar je je auto onder verbergtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F8f%2F01%2F8f01b039346faf78145e4a286c03d7905a0f5425.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BLOOKBOOK%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0969335002.html
?
Buda is het er niet mee eensquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ook, eentje (in het zwart als het kan)
Allemaal verdrietige oorlogsweduwenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komen hordes premium Oekraīense vrouwen deze kant op, nog even volhouden vriend
nee dezequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfde jurk met een motiefje en een vrolijker kleurtje?
Tranen van geluk liggen soms erg dichtbij tranen van verdriet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal verdrietige oorlogsweduwen
Mja. Blijft het een mortuariumdoek vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze
Oke kijk verdrquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Blijft het een mortuariumdoek vinden
Leuk meisjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze
Dit ben jij zelf toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F18%2Fdd%2F18dd1ff10d9063685170c61cab5b6109c596405c.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BLOOKBOOK%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0997936001.html
Beterquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F18%2Fdd%2F18dd1ff10d9063685170c61cab5b6109c596405c.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BLOOKBOOK%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0997936001.html
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort ballies modeshow hier, kunnen we ze helemaal aankleden naar onze zin en smaak [ link | afbeelding ]
Jij wacht op de gouden bikini?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort ballies modeshow hier, kunnen we ze helemaal aankleden naar onze zin en smaak [ link | afbeelding ]
Bestellen, NUquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0950538008.html
heb echt alleen niks geels
ah niet meer de juiste maat
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:13 schreef kwiwi het volgende:
Verse bloemkool-broccoli soepbmet stokbrood
Mag wel ietsje korter toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0950538008.html
heb echt alleen niks geels
ah niet meer de juiste maat
Pannenkoekvrouwenjurkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze
Ja nou ja, die moeten ook wat aan natuurlijkquote:
Straks geen trage koekblikjes en barrels meer op de weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Brandstofprijzen weer omhoog
Opnieuw stijgt de prijs van benzine en diesel sterk. Volgens UnitedConsumers wordt de adviesprijs van een liter benzine morgen zo'n 2,48 euro, zo'n 3 cent meer dan vandaag. De prijs van diesel stijgt naar 2,28 euro. Dat betreft een stijging van meer dan 10 cent.
UnitedConsumers berekent op basis van een rondgang langs vijf oliemaatschappijen wat de gemiddelde adviesprijs wordt van brandstoffen. Meestal hanteren alleen pompstations langs de snelweg de adviesprijs. Op andere plekken is de benzine- en dieselprijs zo'n 10 tot 20 cent per liter lager.
H&m heeft nooit echt modellen met grote borstenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, die moeten ook wat aan natuurlijk
Over 2 weken wordt het 3 euro en 2,75 voor diesel. Dan is Rusland verslagen en gaat het weer dalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Opnieuw stijgt de prijs van benzine en diesel sterk. Volgens UnitedConsumers wordt de adviesprijs van een liter benzine morgen zo'n 2,48 euro, zo'n 3 cent meer dan vandaag. De prijs van diesel stijgt naar 2,28 euro. Dat betreft een stijging van meer dan 10 cent.
UnitedConsumers berekent op basis van een rondgang langs vijf oliemaatschappijen wat de gemiddelde adviesprijs wordt van brandstoffen. Meestal hanteren alleen pompstations langs de snelweg de adviesprijs. Op andere plekken is de benzine- en dieselprijs zo'n 10 tot 20 cent per liter lager.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt het 3 euro en 2,75 voor diesel. Dan is Rusland verslagen en gaat het weer dalen.
Nee, gaat echt nog schijtlang duurder worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt het 3 euro en 2,75 voor diesel. Dan is Rusland verslagen en gaat het weer dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |