SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
bijna weekendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook niet zoveel energie
te weinig rozequote:
Vind je het gek? Je bent ambtenaar en werkt met oudere vrouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook niet zoveel energie
Jij verkoopt airco’s en je werkt met kerels.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je bent ambtenaar en werkt met oudere vrouwen.
super mannelijk en energiekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij verkoopt airco’s en je werkt met kerels.
hoeft van mij niet hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ] ik moet mij echt inhouden
ja dit is al een beetje op het randje eigenlijkquote:
Koop gewoon lekker al sje daar blij van wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Ja even wachten, krijg geld terug van eneco van den haagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop gewoon lekker al sje daar blij van wordtJe hoeft toch niet te sparen voor als je kinderen gaan studeren
En waar komt het wippen om de hoek kijken in jouw liedje?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Balletje die koopt een jurk
rood met witte stippen
Ja bedoelde meer denk daar maar over na neutraalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet hier niet zijn voor wat opbeurende woorden
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bedoelde meer denk daar maar over na neutraal
Zat kabouter Uitstralingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waar komt het wippen om de hoek kijken in jouw liedje?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaa denk daar maar eens over na
Klinkt als een logisch vervolg. Ook wel: wat je wist dat ging komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat kabouter Uitstraling
heen en weer te
altijd weer dat jumping to conclusionsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een logisch vervolg. Ook wel: wat je wist dat ging komen
Kabouter Uitstraling heeft maar een stukje kabouterbloot nodig en zijn kabouterbroekje hangt al op de kabouterenkelsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd weer dat jumping to conclusions
Eerst jurkje zien
had laatst allerlei tabbladen open met poteniele jurkjes, klikte ik per ongeluk alles wegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd weer dat jumping to conclusions
Eerst jurkje zien
Shift + Ctrl + Tquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst allerlei tabbladen open met poteniele jurkjes, klikte ik per ongeluk alles weg
Rood jurkje met witte stipjes, ik voel wat groeienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
man3quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood jurkje met witte stipjes, ik voel wat groeien
Jij durft toch geen foto te posten hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had laatst allerlei tabbladen open met poteniele jurkjes, klikte ik per ongeluk alles weg
van ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij durft toch geen foto te posten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |