Ik vind die OP prima passen bij een club in verval.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind die OP prima passen bij een club in verval.
Is Guram Kashia weer terug?? 🤓🤓❤️❤️❤️quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Vitesse is een Nederlandse betaald voetbalorganisatie uit de Gelderse hoofdstad Arnhem die in het jaar 1892 werd opgericht. Daarmee is de club de oudste voetbalclub van de Nederlandse profclubs in de Eredivisie.
Met:
De trainer
[ afbeelding ]
De captain
[ afbeelding ]
Opdat wij niet vergeten
[ afbeelding ]
In Arnhem zijn we inmiddels ook wel wat gewend qua media/onzin berichten. Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:54 schreef Treinhoer het volgende:
Ach, jullie vangen nu wat spreekwoordelijke klappen.
Trust me, ik ben PEC supporter, het kan nog velen malen erger. Jullie doen het meer dan prima in Europa. Dat is belangrijk. Kop d'r veur en deur.
Sparta heeft gegokt en verloren dus. Ze hadden beter die laatste zes minuten gewoon uit kunnen spelen. Ze dachten bijdehand een statement te kunnen maken, maar moeten nu voor zes minuten weer helemaal naar Arnhem, met alle overhead erbij ben je zo vijf uur kwijt. Oliedom dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het restant van VIT-SPA wordt zonder publiek uitgespeeld jongessss
Goede teambuilding.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta heeft gegokt en verloren dus. Ze hadden beter die laatste zes minuten gewoon uit kunnen spelen. Ze dachten bijdehand een statement te kunnen maken, maar moeten nu voor zes minuten weer helemaal naar Arnhem, met alle overhead erbij ben je zo vijf uur kwijt. Oliedom dus.
Als ze alsnog punten verspelen in die wedstrijd zal de terugreis minder gezellig zijn, maar ik geef toe dat die kans klein is.quote:
Gewoon zes minuten op 100% fitheid elke bal wegtrappen die voor je komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze alsnog punten verspelen in die wedstrijd zal de terugreis minder gezellig zijn, maar ik geef toe dat die kans klein is.
Juist, belachelijk dit dat Sparta voor die 5 minuten uit Rotterdam naar Arnhem moet komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schandalig dit ze hadden Vitesse puntenaftrek moeten geven ipv een kans op punten.
Gelachen. Bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het zou Vitesse sieren als ze de winst gewoon geven aan Sparta maar dat zal wel niet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het zou Vitesse sieren als ze de winst gewoon geven aan Sparta maar dat zal wel niet.
Ik denk vooral dat je trucjes, wat dit overduidelijk was van Spartaanse zijde zo bleek uit de interviews achteraf, niet moet belonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:08 schreef Sked het volgende:
Vervelend voor Sparta dat ze het een hele dag kost, en voor mij hoeft het niet, maar het lijkt me van de bond ook niet meer dan logisch dat uitspelen de voorkeur heeft als dat een optie is.
Zo zie je maar hoe een waardeloze club het is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Jij gelooft vast ook nog dat sinterklaas echt is? Dit is profvoetbal, dit gaat om veel geld. Als Vitesse de kans heeft gaan ze echt niet bewust naast schieten ofzo.
Dat heeft hij goed gezienquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Ook Mourinho vindt Vitesse een parodie op een voetbalclub
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat niet kan is dat je fans zich week in week uit misdragen laat ze de club maar eens straffen.quote:
miemiemiemiequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat niet kan is dat je fans zich week in week uit misdragen laat ze de club maar eens straffen.
Je idee is dan Sparta maar een overwinning gunnen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat niet kan is dat je fans zich week in week uit misdragen laat ze de club maar eens straffen.
Nee nog even voor 5 minuten voetballen naar Arnhem dat is lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je idee is dan Sparta maar een overwinning gunnen?
En daarmee de competitie vervalsen. Lekker voor de andere degradatieclubs.
Dan hadden ze de pot meteen af moeten spelen, het stadion was al grotendeels leeg.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee nog even voor 5 minuten voetballen naar Arnhem dat is lekker
Ja goed plan je keeper heeft net een zwaar stuk vuurwerk om zijn oren gekregen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hadden ze de pot meteen af moeten spelen, het stadion was al grotendeels leeg.
Dat was de cameraman.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja goed plan je keeper heeft net een zwaar stuk vuurwerk om zijn oren gekregen.
Je hebt gelijk Okoye kreeg een beker bier naar zich gegooid. Doet er niet zoveel toe naar wie er vuurwerk of whatever wordt gegooid dan heb je als club maar gewoon pech. Het is geen incident hequote:
Rot nou gewoon op joh.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Okoye kreeg een beker bier naar zich gegooid. Doet er niet zoveel toe naar wie er vuurwerk of whatever wordt gegooid dan heb je als club maar gewoon pech. Het is geen incident he
Oh, dat gaat anders prima in Rotterdam hoor. Daar roemt de media het zelfs als 'trouwe support'.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen ouwe reus. Als Ajacied/Feyenoorder etc hebben ze geen idee hoe het is om supporter van een club te zijn waar het vaker tegen dan mee zit. Hun grootste verdriet is een jaar de titel niet winnen of Europees (in het verleden) eruit gaan tegen clubs als Tottenham, Anderlecht, Rapid Wien of Roma. Oh wacht...quote:
Wat lul jij nou weer dom.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, dat gaat anders prima in Rotterdam hoor. Daar roemt de media het zelfs als 'trouwe support'.
Week in week uitAlleen al met zo'n uitspraak diskwalificeer je jezelf.
Dan hadden ze niet moeten zeiken en niet zelf het veld af moeten lopen maar de scheidsrechter dat laten bepalen. Die zogenaamde dreiging was al lang weg. Die idiote Duitser zat al in de cel en die vuurwerkgooier had al klappen gehad van mensen om hem heen. Daarnaast was 90% van de mensen het stadion al uit. Uitspelen had tien prima gekund maar Sparta gokte erop dat ze nu goedkoop een 1-0 overwinning zouden krijgen. Gegokt en verloren dus.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee nog even voor 5 minuten voetballen naar Arnhem dat is lekker
Ja joh je wordt helemaal uit je ritme gehaald, je keeper bedreigd en bekogeld en vervolgens moet je na een pauze nog kiezen om 5 minuten door te spelen heeft niks met gokken te maken maar met gezond verstand en fatsoen. Maar dat missen ze in Arnhem gewoon.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet moeten zeiken en niet zelf het veld af moeten lopen maar de scheidsrechter dat laten bepalen. Die zogenaamde dreiging was al lang weg. Die idiote Duitser zat al in de cel en die vuurwerkgooier had al klappen gehad van mensen om hem heen. Daarnaast was 90% van de mensen het stadion al uit. Uitspelen had tien prima gekund maar Sparta gokte erop dat ze nu goedkoop een 1-0 overwinning zouden krijgen. Gegokt en verloren dus.
Een dopinggebruikende keeper, een moordenaar in de aanval en een TD die zijn macht misbruikt. In welk parallel universum denk jij in een positie te staan anderen de les te lezen over 'gezond verstand' en 'fatsoen'?quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja joh je wordt helemaal uit je ritme gehaald, je keeper bedreigd en bekogeld en vervolgens moet je na een pauze nog kiezen om 5 minuten door te spelen heeft niks met gokken te maken maar met gezond verstand en fatsoen. Maar dat missen ze in Arnhem gewoon.
Ik wilde jullie net succes wensen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een dopinggebruikende keeper, een moordenaar in de aanval en een TD die zijn macht misbruikt. In welk parallel universum denk jij in een positie te staan anderen de les te lezen over 'gezond verstand' en 'fatsoen'?
Wat heeft Ajax hier mee te maken? Snap dat het pijn doet en je het wil afreageren maar we hebben het over vitesse.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een dopinggebruikende keeper, een moordenaar in de aanval en een TD die zijn macht misbruikt. In welk parallel universum denk jij in een positie te staan anderen de les te lezen over 'gezond verstand' en 'fatsoen'?
Want jij neemt Noord Koreanen die in een topic over vrijheid prediken wel serieus?quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax hier mee te maken? Snap dat het pijn doet en je het wil afreageren maar we hebben het over vitesse.
Je maakt het niet beter voor jezelf hou maar gewoon op.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Want jij neemt Noord Koreanen die in een topic over vrijheid prediken wel serieus?
Ga je er heen? Wel een dikke wedstrijd om mee te pakken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:35 schreef yats het volgende:
Onverdiende nederlaag helaas, maar wel e ern met perspectief mits je tenminste de kansen afmaakt...
Ja, ik vlieg donderdagochtend heen en vrijdag weer terug. De laatste keer tegen Lazio beviel me prima buiten de lokale slechte organisatie qua vervoer. Ik ben benieuwd of het uitvak hetzelfde is als het uitvak bij Lazio een aantal jaar terug of dat naast de harde kernen ook het uitvak verplaatst van zijde afhankelijk of Roma of Lazio thuis speelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 06:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je er heen? Wel een dikke wedstrijd om mee te pakken.
Lekker man. Veel plezier.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik vlieg donderdagochtend heen en vrijdag weer terug. De laatste keer tegen Lazio beviel me prima buiten de lokale slechte organisatie qua vervoer. Ik ben benieuwd of het uitvak hetzelfde is als het uitvak bij Lazio een aantal jaar terug of dat naast de harde kernen ook het uitvak verplaatst van zijde afhankelijk of Roma of Lazio thuis speelt.
Vuurwerk thuislaten en achter het hekje blijven hè?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik vlieg donderdagochtend heen en vrijdag weer terug. De laatste keer tegen Lazio beviel me prima buiten de lokale slechte organisatie qua vervoer. Ik ben benieuwd of het uitvak hetzelfde is als het uitvak bij Lazio een aantal jaar terug of dat naast de harde kernen ook het uitvak verplaatst van zijde afhankelijk of Roma of Lazio thuis speelt.
Komt vast goed! Ik ga er vooralsnog gewoon vanuit dat we er uit vliegen, dan kan het resultaat alleen maar meevallen.quote:
Ik beloof geen fonteinen te gaan slopenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vuurwerk thuislaten en achter het hekje blijven hè?
Begrijp dat ook nooit nee, wat ik over die van de Kuit lees is hij ook niet echt een fan te noemen ofzo.Hij wilde een Gelredome zonder Vitesse en ze stonden ook nog in de rechtszaal tegenover elkaar omdat hij geen korting wilde geven tijdens de keronaperikelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:22 schreef Sked het volgende:
Naast Van de Kuit zouden er meer partijen geïnteresseerd zijn om Vitesse over te nemen. Blij mee, maar waarom zou je het willen met zo'n financiële huishouding?
Inderdaad, het is een zakenman, geen fan. Al was die rechtszaak ook een stukje powerplay, omdat Vitesse nog steeds in de positie zit dat formeel de huur opgezegd is van het Gelredome om een goedkopere deal te kunnen krijgen, maar Van de Kuit is afhankelijk van Vitesse om het stadion enigszins rendabel te houden. Het aantal andere events is flink afgenomen.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijp dat ook nooit nee, wat ik over die van de Kuit lees is hij ook niet echt een fan te noemen ofzo.Hij wilde een Gelredome zonder Vitesse en ze stonden ook nog in de rechtszaal tegenover elkaar omdat hij geen korting wilde geven tijdens de keronaperikelen.
Goed om te horen dat ze in Rome het gedrag van de Vitesse supporters vannde laatste tijd gevolgd hebben en hier uitstekend op handelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef yats het volgende:
Welkom in Rome...Ik heb echt nog nooit zo'n bizarre organisatie en check meegemaakt...
Ja, scheelt weer een fontein.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze in Rome het gedrag van de Vitesse supporters vannde laatste tijd gevolgd hebben en hier uitstekend op handelen.
Ze hoeven zich zeker niet te schamen! Nu nog even hopen dat niemand hapt op de sneue FOK!ers die nog even hun gram komen halen hier, dan kunnen we weer lekker verder voetballen in relatieve anonimiteitquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:44 schreef Sked het volgende:
Europese campagne afgeleverd waar de boys hartstikke trots op kunnen zijn.Had in dit tweeluik meer in gezeten, maar vooral op basis van de thuiswedstrijd. Vandaag was het van beide kanten niet best. En zo te zien is het voor het miemiemie Vitesse miemiemie-volk ook een leuke avond geweest. Iedereen blij.
Mensen die een netnummer noemen ipv de stad of club hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:
Hou toch op man. Dit was gewoon mensonterend. Lees anders dit artikel :quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze in Rome het gedrag van de Vitesse supporters vannde laatste tijd gevolgd hebben en hier uitstekend op handelen.
Prachtige campagne inderdaad, lang geleden dat ik van een Nederlandse club waar ik niet fan van ben zo heb genoten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:44 schreef Sked het volgende:
Europese campagne afgeleverd waar de boys hartstikke trots op kunnen zijn.Had in dit tweeluik meer in gezeten, maar vooral op basis van de thuiswedstrijd. Vandaag was het van beide kanten niet best. En zo te zien is het voor het miemiemie Vitesse miemiemie-volk ook een leuke avond geweest. Iedereen blij.
Kun je alweer zitten?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Dit was gewoon mensonterend. Lees anders dit artikel :
https://www.gld.nl/sport/(...)porters-in-het-kruis
Ik neem aan dat alle 750 rechtsomkeert hebben gemaakt naar het vliegveld? Wat zijn zit dan voor praktijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Eenmaal binnen mocht je er natuurlijk ook niet meer uit. Vitesse heeft een officiële klacht ingediend bij zowel de UEFA, als AS Roma als de Italiaanse autoriteiten. Daarnaast heeft Vitesse alle aanwezige supporters benaderd en excuses gemaakt voor hoe ze behandeld zijn, ook al kan Vitesse er zelf niets aan doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 01:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle 750 rechtsomkeert hebben gemaakt naar het vliegveld? Wat zijn zit dan voor praktijken![]()
Overigens mag je hier als club ook wel stevig tegen protesteren.
Lijkt wel een beetje op hoe het bij Ajax gaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, die Italianen zullen ook wel hebben meegekregen hoe de Vitessesupporters zich hier gedragen, die ellende willen ze daar natuurlijk niet hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:39 schreef yats het volgende:
[..]
Eenmaal binnen mocht je er natuurlijk ook niet meer uit. Vitesse heeft een officiële klacht ingediend bij zowel de UEFA, als AS Roma als de Italiaanse autoriteiten. Daarnaast heeft Vitesse alle aanwezige supporters benaderd en excuses gemaakt voor hoe ze behandeld zijn, ook al kan Vitesse er zelf niets aan doen.
Dat beloofd dan nog wat als ze Feyenoord ooit weer treffen.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, die Italianen zullen ook wel hebben meegekregen hoe de Vitessesupporters zich hier gedragen, die ellende willen ze daar natuurlijk niet hebben.
Ik denk dat de belangrijkste opdracht wordt om iemand binnen te halen die dat allemaal gaat betalen.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:44 schreef Sked het volgende:
We kunnen wel concluderen dat de belangrijkste opdracht in de transferzomer wordt om een paar spelers te halen waarmee er gewisseld kan worden in het systeem. Voetballend gaat het keer op keer niet met die 3-5-2 tegen de kleintjes en zijn ze afhankelijk van opportunisme en de grillen van een aantal spelers. Heel ergerlijk begint het te worden.
Dat is hopelijk voor de zomer al geregeld en zo niet blijft de opdracht op de markt hetzelfde. Alleen moet dan wel in een vijver gevist worden waarmee je sportief verval gaat zien. Daar heeft een potentiële nieuwe eigenaar ook niks aan.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat de belangrijkste opdracht wordt om iemand binnen te halen die dat allemaal gaat betalen.
Ik neem sowieso aan dat we het grotendeels met transfervrije jonge jongens of 'gevallen spelers' moeten doen. Op zich is dat niet erg, dat was de afgelopen jaren immers ook al zo. Althans, Vitesse betaalde de afgelopen jaren vrijwel geen transfersommen en toch stond er altijd een aardige selectie.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is hopelijk voor de zomer al geregeld en zo niet blijft de opdracht op de markt hetzelfde. Alleen moet dan wel in een vijver gevist worden waarmee je sportief verval gaat zien. Daar heeft een potentiële nieuwe eigenaar ook niks aan.
We smachten nog steeds om een fotoverslag van jouw Romereis met Vites.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem sowieso aan dat we het grotendeels met transfervrije jonge jongens of 'gevallen spelers' moeten doen. Op zich is dat niet erg, dat was de afgelopen jaren immers ook al zo. Althans, Vitesse betaalde de afgelopen jaren vrijwel geen transfersommen en toch stond er altijd een aardige selectie.
Zeker alleen omdat mijn vriendin dit keer niet mee was en het een reisje 'met de mannen' was?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
We smachten nog steeds om een fotoverslag van jouw Romereis met Vites.
Maar de meeste spelers die de afgelopen jaren het verschil hebben gemaakt stonden ook op de loonlijst en als je moet bezuinigen is het salarishuis helaas een makkelijke eerste stap met zoveel aflopende contracten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem sowieso aan dat we het grotendeels met transfervrije jonge jongens of 'gevallen spelers' moeten doen. Op zich is dat niet erg, dat was de afgelopen jaren immers ook al zo. Althans, Vitesse betaalde de afgelopen jaren vrijwel geen transfersommen en toch stond er altijd een aardige selectie.
Kan niet direct naar het topic, makkelijkste route een uploadsite/app als Imgur en hier de imagelinks tussen de juiste tag zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker alleen omdat mijn vriendin dit keer niet mee was en het een reisje 'met de mannen' was?
Hoe upload je uberhaupt foto's hier?
Als iemand niet elk jaar veel bij wil lappen, dan zullen de salarissen wel wat omlaag gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
De berichten die na het vertrek van Oyf naar buiten kwamen zijn nog steeds het meest actueel. Er wordt eigenlijk ook nooit meer gelekt. Ik vermoed veel gesteggel over de prijs en de lening van Oyf.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte Sked. (en andere Vitessefans)
Zit er eigenlijk wat schot in qua nieuwe eigenaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |