Als je het niet weet niet, maar ja da's nu te laatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef heywoodu het volgende:
Dat iets sneller afspelen, dat merk je toch niet echt?
Ja ok, maar lijkt me sterk dat ze het geluid vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Meestal niet, tenzij het geluid niet wordt gecorrigeerd.
Is toch 2,5 minuut per uur korter.
Kan toch gewoonquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind ondertiteling wel heel lelijk op mijn tv, hopelijk kan ik dat ooit aanpassen.
Prime doet dingen beter voor minder geld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:38 schreef DonDruiper het volgende:
Het beste van het beste wat ooit voor televisie is gemaakt voor 4 fucking euro's per maand en nog steeds mensen die lopen te zeiken
Weten we pas tot iemand gaat vergelijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar lijkt me sterk dat ze het geluid vergeten
Een paar toppers, verder matige series.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prime doet dingen beter voor minder geld.
Eens, kwaliteit van content wint het bij mij altijd. Hopelijk komen de technische verbeteringen wel, maar het verpest bij mij het kijkplezier niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een paar toppers, verder matige series.
Dat is bij HBO beter?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een paar toppers, verder matige series.
Prime heeft amper boeiende content. Picard volg ik wel en af en toe een aardige film.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prime doet dingen beter voor minder geld.
Ja, HBO is al decennia een premium zender die bekend staat om zijn kwaliteit. Als je kijkt naar de best beoordeelde series aller tijden staat dat vol met HBO materiaal. Denk aan The Sopranos, The Wire, Band of Brothers en GoT (ondanks de matige latere seizoenen).quote:
Sameeequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:14 schreef Fascination het volgende:
Beetje irritant dat ik nog steeds de melding “geen provider in Nederland” krijg als ik iets probeer af te spelen.
Zal nog wel komen (dat zou overigens ook een deal breaker zijn, ik kijk alles via Xbox)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |