Ik snap het eigenlijk niet: native framerate t.o.v. wat?quote:
t.o.v de versnelde framerate wat onlangs in het nieuws kwam. Of heb je dat gemistquote:Op donderdag 10 maart 2022 14:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet: native framerate t.o.v. wat?
Ja, maar het is een kromme tekst.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
t.o.v de versnelde framerate wat onlangs in het nieuws kwam. Of heb je dat gemist
Dit klinkt alsof titels die (oorspronkelijk) 24fps/30fps zijn, maar nu als 25fps worden afgespeeld, naar 25fps worden geremastered.quote:titels met het 25fps uitzendformaat te remasteren, zodat deze in hun native framerate kunnen worden afgespeeld.
Is dit de enige van de Arrowverse series die op HBO staat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:20 schreef Breuls het volgende:
De meest recente aflevering van Superman & Lois is dinsdagavond (voor ons woensdagochtend, ongeveer) uitgezonden in de VS. Die aflevering is vandaag toegevoegd aan HBO Max.
Het lijkt dus dat zo'n actuele serie er wellicht een dagje over doet om bijgewerkt te worden.
HBOMax heeft ook Stargirl en Batwoman, al weet ik niet of die onder "arrowverse" vallen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:24 schreef avotar het volgende:
Is dit de enige van de Arrowverse series die op HBO staat?
Batwoman wel lijkt mequote:Op donderdag 10 maart 2022 15:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
HBOMax heeft ook Stargirl en Batwoman, al weet ik niet of die onder "arrowverse" vallen.
Nee, ook Batwoman valt eronder. En Stargirl wordt hierboven genoemd: die valt er niet exact onder, maar werd wel genoemd in de Crisis on Infinite Earths crossover als een serie die in een ander universum speelt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 @ 15:24 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dit de enige van de Arrowverse series die op HBO staat?
Alles al gezien van de Arrowverse. Sterker nog ik kijk alle DC series, dus ook NAOMIquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ook Batwoman valt eronder. En Stargirl wordt hierboven genoemd: die valt er niet exact onder, maar werd wel genoemd in de Crisis on Infinite Earths crossover als een serie die in een ander universum speelt.
Dus eigenlijk: strict genomen niet, maar het Arrowverse is inmiddels een multiverse waar alles van DC onder valt, dus dan weer wel.
Naomi zal wel op HBOMax hier komen als de serie klaar is in de VS i guess..... Mot de comic ook nog lezen, dus weet dr nog helemaal niks van haha. Maarja meeste van die CW series zijn gewoon pulp natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles al gezien van de Arrowverse. Sterker nog ik kijk alle DC series, dus ook NAOMIGodverdomme wat een kut serie.
Lekkere pulp om nog even half-slapend te kijken voor het licht echt uit gaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Naomi zal wel op HBOMax hier komen als de serie klaar is in de VS i guess..... Mot de comic ook nog lezen, dus weet dr nog helemaal niks van haha. Maarja meeste van die CW series zijn gewoon pulp natuurlijk
https://tweakers.net/nieu(...)merate-afspelen.htmlquote:HBO Max gaat films en series die in 23,976fps zijn opgenomen, in hun oorspronkelijke framerate afspelen. Dat heeft een woordvoerder gezegd nadat bekend raakte dat de streamingdienst deze titels in 25 frames per seconde afspeelt. Wanneer de wijziging van kracht gaat, is niet bekend.
Veel HBO Max-films worden daarnaast niet getoond in het cinemascopeformaat waarin zij geschoten zijn, maar in het Open Matte-formaat, zodat ze in 16:9 getoond kunnen worden zonder zwarte balken. HBO Max bevat series en films van onder andere Warner Bros., HBO, Max Originals, DC en Cartoon Network.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
[..]
Beiden worden (of zijn) onderdeel van de nieuwe streamingdienst die in de loop van dit jaar naar Nederland komt, namelijk: SkyShowtime.
Geen populaire mening, maar ik vond Schitt’s Creek me toch verschrikkelijk. Maar één seizoen gezien; kan best dat het beter word, maar alle praise heb ik nooit begrepen. Maar hey, verschillende smaken gelukkig, ik ben blij dat de serie nu nog meer mensen kan bereiken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:19 schreef Breuls het volgende:
Amerikaans sportdrama op z'n best en meer aanraders op HBO Max (Volkskrant)
Die eerste was al niet best destijds. Deze sla ik ff over.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:15 schreef KingRadler het volgende:
The Suicide Squad gekeken wat was die film slecht zeg.
Ik ga eerst wel Sjakies Snaaideuwrs JL kijken en dan The Suicide Squad. Batman v Superman en SS vond ik niet te pruimenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die eerste was al niet best destijds. Deze sla ik ff over.
Erg genoten van “8-Bit Christmas”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |